Wat je even kwijt wil #58

Wel maar 28 dagen.

2 likes

Dat zijn er 28 te veel wat mij betreft

7 likes

M’n hele nek en schouders zitten vast. Ellendig dit. En als ik google naar massage icm mijn stad kom ik alleen bij Thaise salons uit en dat is denk ik niet wat ik zoek.

1 like

Ik wilde nog naar de kapper voor het maken van nieuwe pasfoto’s voor mijn paspoort. Maar dat ging niet lukken, dus ik heb de afspraak bij het gemeentehuis maar verzet zodat ik alsnog kan gaan :+1:t2: Mijn haar hangt nu echt als een treurige dweil op mijn hoofd, daar ga ik geen 10 jaar naar kijken elke keer dat ik mijn paspoort tevoorschijn moet halen.

12 likes

Misschien dat de fysio/manueel therapeut iets voor je kan betekenen?

1 like

Om 6 uur heerlijk wezen sporten met mijn vriend <3 love 24/7 basic fits.
Nu werken -.-

Ik ga zo even naar m’n ouders :grimacing: mutti wil me wel even mishandelen. Maar ik denk wel dat ik meer oefeningen moet doen voor nek en schouders 🥲.

4 likes

Lief dagboek

17 likes

Post zelf dan wat beters

18 likes

Zeg me alleen de waarheid maar, dokter is hij nu niet meer in gevaar. Dokter ik ben zooooo bang,

Geen idee waarom ik het levensverhaal van Bonnie st Claire lees maar ik gun jullie allemaal deze banger van een hit in jullie hoofd.

4 likes

Hoeft niet hoor, bedankt.

2 likes

Mijn nieuwe Apple Watch, waar ik nog even aan moet wennen, heeft gisteravond mijn seks gemeten als de workout wandelen 🥲 not sure how I feel about this hahahaha

33 likes

Bewegen is gezond voor je :thumbsup:

1 like

Onze tuinbox is de sloot in gewaaid.:scream: Hoe krijgen we die er nou weer uit joh.

1 like

Februari vind ik zelf altijd net iets minder erg. Minder diëten die naar je toe gegooid worden. Mijn meest gehate collega heeft haar januari voornemen van intermittent fasting al opgegeven dus ik hoop dat ze nu eindelijk weer over iets anders kan praten

9 likes

Mijn fitbit meet het soms als zwemmen :clown_face:

12 likes

Ik heb mega slecht geslapen dus ik ben net pas wakker. En ik denk er nu hard over na tot hoe laat ik in bed zal blijven liggen ipv opstaan, douchen en werken.

3 likes

Was een grapje excusi!

1 like

Hahaha @Blush en @Spaarlamp , toch ga je je nu dan een beeld vormen van hoe die seks er dan aan toe moet zijn gegaan :rofl:

5 likes

Is Apple nou zo preuts dat seks niet eens een mogelijkheid is voor activiteiten? Of kan seks zoveel verschillende vormen hebben dat het lastig te herkennen is?

2 likes