Wat je even kwijt wil #58

Ligt niet aan Apple denk ik, mijn fitbit herkent het niet en andere fitnesshorloges ook niet volgens mij

2 likes

ik doe echt altijd mijn horloge af, geen enkel bedrijf hoeft mijn seks-hartslag data op de servers te hebben staan

23 likes

Maar ze denken dus dat je aan het wandelen was

5 likes

ik heb vooral ‘s ochtends of ‘s avonds seks op moment dat ik anders nooit wandel dus als je die data goed analyseert kom je wel tot andere conclusies

4 likes

Sommige trackers hebben maar een beperkt aantal acitiviteiten dat het apparaat uit zichzelf herkent

:o_o:

7 likes

Hahahaha

5 likes

Of ze denken ‘wow die is goed bezig! Midden in de nacht wandelen!’

4 likes

Ugh ja, ‘Hi, we zien dat het woendagavond is, en volgens onze gegevens heb je rond half 11 gemiddeld 25 minuten seks. We denken op basis van je hartslag dat dit een leuke playlist voor je is, en denk eraan vast een glaasje water naast het bed te zetten! Gezien de intensiteit en de temperatuur buiten ga je bovengemiddeld zweten.’

20 likes

Omg, ons nieuwe huis ziet er al zo mooi uit met de wanden, vloer en keuken erin!

Ok, er zit nu wel een lekkage op zolder en de badkamer is nog niet af maar daar hebben we het even niet over.

9 likes

Bij hoeveel grijze haren moet je je haar gaan verven? Ik ben pas 24 :cry:

1 like

Niet! Own ze gewoon

Samenvatting

16 likes

Niet! Je moet niets, alleen als je het zelf graag wil!

6 likes

Haha gelukkig is het niet zoveel hoor, maar ik had dit eerder pas op m’n 34e verwacht

2 likes

Same :sob::sob:

1 like

Nou ik doe geen borscrawl achtige dingen :joy:

3 likes

Getverdemme ik heb binnenkort een afsluitende gesprek waar ik DRIE MAANDEN geleden vervelend wegging.

Gelukkig is het op zoom dus kan ik de boel muten :upside_down_face:

8 likes

Lol wij hebben broodjes besteld met de lunch (vegan broodjes), zit het verpakt in een zak met deze tekst:

:+1:

21 likes

Data is nog niet bekend, alleen dat het op een vrijdag plaatsvindt. Ga er nu vanuit dat ik pas in december ervan af ben.

Maar moet dit gesprek per se of kan je dit ook gewoon niet doen?

4 likes