Omg, ons nieuwe huis ziet er al zo mooi uit met de wanden, vloer en keuken erin!
Ok, er zit nu wel een lekkage op zolder en de badkamer is nog niet af maar daar hebben we het even niet over.
Omg, ons nieuwe huis ziet er al zo mooi uit met de wanden, vloer en keuken erin!
Ok, er zit nu wel een lekkage op zolder en de badkamer is nog niet af maar daar hebben we het even niet over.
Bij hoeveel grijze haren moet je je haar gaan verven? Ik ben pas 24
Niet! Je moet niets, alleen als je het zelf graag wil!
Haha gelukkig is het niet zoveel hoor, maar ik had dit eerder pas op m’n 34e verwacht
Same
Nou ik doe geen borscrawl achtige dingen
Getverdemme ik heb binnenkort een afsluitende gesprek waar ik DRIE MAANDEN geleden vervelend wegging.
Gelukkig is het op zoom dus kan ik de boel muten
Lol wij hebben broodjes besteld met de lunch (vegan broodjes), zit het verpakt in een zak met deze tekst:
Data is nog niet bekend, alleen dat het op een vrijdag plaatsvindt. Ga er nu vanuit dat ik pas in december ervan af ben.
Maar moet dit gesprek per se of kan je dit ook gewoon niet doen?
Ik doe het meer om een beetje mijn goede wil te tonen. Dan kan ik mijzelf tenminste niks verwijten.
Plus ik heb ook zin om hun poten af te zagen.
Want ik kreeg onder meer het verwijt dat ik stiekem deed, omdat ik geen goedemorgen zei
Ik wil je niet vertellen hoe je het moet doen hoor, als ik nog wat van deze mensen nodig zou hebben, zou ik meer mijn best doen. Anders zou ik een deadline geven zoals voor 1 maart wil ik dit afgerond hebben en anders niet.
Nah hoe leuk, ik ga met m’n mini kiddo’s naar het concertgebouw als uitje
Hahaha ik zat eerder aan die kikkerbewegingen te denken met je benen😅
Hiermee eens. Ik weet inderdaad nog dat je postte over hoe die laatste dag ging en dan hebben ze echt niet meer verdiend als een ultimatum van wanneer het gesprek plaats moet hebben gevonden. Lukt dat ze niet? Hun verlies.
Want dan ben je echt oud?
Ja dan ben je bejaard.
Gemiddeld gezien is 34 toch een meer voorkomende leeftijd om grijs te worden dan 24 .
Al had ik op mijn 16e al enkele grijze haren.
Die ga ik eens proberen
Weet je nog een liedje daarvan?
Mijn groep 8 musical ging over dat er diamanten en geld gevonden waren tussen de pizza’s en friet. Ondertussen hadden de frietboer en de pizzaboer dikke ruzie met elkaar