Ik eet een vega frikandelbroodje en drink een blikje nocco. Call me mitchel
Dit doet mij er aan denken dat ik in de kerstmusical een van de kerstbomen speelde hahaha. Ik vond laatst een foto terug waarop mijn gezicht donkergroen geschminkt was en ik had een groen geverfd karton om me heen gewikkeld. Volgens mij vond ik het best prima want ik hield er totaal niet van om op een podium staan
Mensen noemen mij vrij vaak verkeerd, omdat mijn naam in meerdere varianten voorkomt. Héél soms komt het voor dat mensen de hoop compleet opgeven en me een compleet nieuwe naam geven.
Ik werd vandaag Yvonne genoemd. Klopt in de verste verte niet, ze mogen niet grabbelen in de ballenbak.
Ik vind het altijd zo gezellig om in MijnOverheid aan te vinken dat ik ook post uit - bijvoorbeeld - de Gemeente Dinkelland of Schiermonnikoog wil ontvangen. Niet dat ik in die gemeentes woon, laat staan dat ik weet waar ze precies liggen, maar de mogelijkheid is nu toch opeens een beetje groter geworden. Behalve bij van die gemeentes als Helmond, dan zeg ik wel gewoon nee. (Sorry Helmond.)
Mag ik je iets vragen? Wat gebeurt er met je wanneer je zoân shutdown krijgt? Alleen als je zoân hebt om te antwoorden natuurlijk hoor!
Haha ja dit was ook de mijne!
Haha ja vooral niet doen.
Gemeente Dinkelland ligt in Twente en bestaat uit verschillende dorpen en stadjes.
Je vroeg het niet aan mij, maar als ik een shutdown heb ben ik zoân tot stijf geschrokken schaap. Niets kan ik of komt dan uit handen. Elke taak is dan te veel. Ik kan dan bijvoorbeeld ook niet een fatsoenlijke boterham smeren.
Maar het kan zijn dat @Panorama het anders ervaart
Ik heb net mijn avondeten verpest toen de dop van het zoutpotje los schoot. Het was ook echt de laatste 5 minuten van het koken
Hey hier woon ikđ Grappig om tegen te komen op dit forum
Ik werd toestraks aangesproken door een kerel, middenin een woonwijk, terwijl ik aan het wandelen was naar een pakketpunt hier in de buurt. Hij leek ook gewoon âonderwegâ ofzo, koptelefoon op, rugzak op, waterfles in zân hand. Maar hij kwam dus soort van op me af gelopen en zei âheyâ! Dus ik âeh hoiâ. Hij: âje ziet er echt heel lief uitâ. Ik âeh ok bedankt?â. Ik dacht nog, misschien wil hij de weg vragen of is zân telefoon leeg en moet hij iemand contacten of zien hoelaat de trein gaat ofzo geen idee, er schoot van alles door mân hoofd. Maar toen vroeg hij dus: âben je ook een beetje aardig?â. Ik snapte er helemaal niks meer van toen dus zei maar iets van âeh jawel beetje denk ik?â. Toen kwam het dus, hij was bezig voor een âcampagneâ, of hij me daar wat over mocht vertellen:
Ik stamelde maar iets van uh ja misschien ofzo en toen vertelde hij dus dat hij voor Green Peace werkte en vroeg hij hoe ik dacht over de klimaatverandering. Ik was echt helemaal abuis eigenlijk en toen zei ik maar: âik ga weglopen, sorryâ. En hij zo âhaha okĂ©â, en dat was het?
Ik voelde me dus echt super ongemakkelijk en zocht dat eerst bij mezelf maar daarna dacht ik, huh, dit is toch echt een hele leipe manier van âwervenâ en sowieso vrij ongepast om mensen dan van die (ongemeende) complimentjes te geven ofzo?
Anyway ik moest dit echt even van me af typen en ben ook heel benieuwd wat jullie hiervan vinden?
Die zal wel deur aan deur aan het lopen zijn, dan mag je ook voorbijgangers aanspreken. Had hij geen jasje aan ofzo? Pasje om?
Huh ik zou hier ook helemaal van in de war raken en eigenlijk uiteindelijk ook pissig zijn over de benadering. Echt misleidend ofzo? En creepy tegelijk.
Hij haalde dat pasje op een gegeven moment wel uit zân jaszak ja maar het was niet direct duidelijk, pas na die gekke âje ziet er lief uitâ benadering zeg maar.
Ik heb dit regelmatig meegemaakt in de stad. Dacht vaak dat deze mensen dan de weg wilde vragen omdat het heel onschuldig overkwam met een half verstopt pasje. Ook het flirterige meegemaakt en idd zo ongepast. Helaas wel eens meegemaakt dat ze dan ondanks dat ik nee zei met me mee bleven lopen enz.
Hopelijk gebeurt het niet vaker!
Oh dat snap ik helemaal dat je daarvan in de war raakt. Een real-life dark pattern. Wat een vreselijke manier van werven. Eigenlijk zouden ze die straatverkopers moeten verplichten iets te dragen waardoor het direct zichtbaar is dat het een verkoper is zodat dit soort trucs minder effectief zijn.
Ja daar is dat pasje officieel voor maar veel verkopers doen die aan de broek waardoor het slecht onder de jas uit komt. Ze dragen het pasje dus officieel is het hokje afgevinkt maar laat flink wat te wensen over. Felle jas met âstraatverkoperâ erop zou echt ideaal zijn
op het plein in onze stad, pizza of patat! kom en eet gezellig mee, eten met een P!