Wat je even kwijt wil #58

Ik doe het meer om een beetje mijn goede wil te tonen. Dan kan ik mijzelf tenminste niks verwijten.

Plus ik heb ook zin om hun poten af te zagen.

Want ik kreeg onder meer het verwijt dat ik stiekem deed, omdat ik geen goedemorgen zei

Ik wil je niet vertellen hoe je het moet doen hoor, als ik nog wat van deze mensen nodig zou hebben, zou ik meer mijn best doen. Anders zou ik een deadline geven zoals voor 1 maart wil ik dit afgerond hebben en anders niet.

8 likes

Nah hoe leuk, ik ga met m’n mini kiddo’s naar het concertgebouw als uitje

19 likes

Hahaha ik zat eerder aan die kikkerbewegingen te denken met je benen😅

2 likes

Hiermee eens. Ik weet inderdaad nog dat je postte over hoe die laatste dag ging en dan hebben ze echt niet meer verdiend als een ultimatum van wanneer het gesprek plaats moet hebben gevonden. Lukt dat ze niet? Hun verlies.

4 likes

Want dan ben je echt oud? :angry:

:upside_down_face:

11 likes

Ja dan ben je bejaard.

Gemiddeld gezien is 34 toch een meer voorkomende leeftijd om grijs te worden dan 24 :joy:.
Al had ik op mijn 16e al enkele grijze haren.

1 like

Die ga ik eens proberen

2 likes

Weet je nog een liedje daarvan?

Mijn groep 8 musical ging over dat er diamanten en geld gevonden waren tussen de pizza’s en friet. Ondertussen hadden de frietboer en de pizzaboer dikke ruzie met elkaar

5 likes

Ik eet een vega frikandelbroodje en drink een blikje nocco. Call me mitchel

14 likes

Dit doet mij er aan denken dat ik in de kerstmusical een van de kerstbomen speelde hahaha. Ik vond laatst een foto terug waarop mijn gezicht donkergroen geschminkt was en ik had een groen geverfd karton om me heen gewikkeld. Volgens mij vond ik het best prima want ik hield er totaal niet van om op een podium staan

3 likes

Mensen noemen mij vrij vaak verkeerd, omdat mijn naam in meerdere varianten voorkomt. Héél soms komt het voor dat mensen de hoop compleet opgeven en me een compleet nieuwe naam geven.

Ik werd vandaag Yvonne genoemd. Klopt in de verste verte niet, ze mogen niet grabbelen in de ballenbak.

2 likes

Ik vind het altijd zo gezellig om in MijnOverheid aan te vinken dat ik ook post uit - bijvoorbeeld - de Gemeente Dinkelland of Schiermonnikoog wil ontvangen. Niet dat ik in die gemeentes woon, laat staan dat ik weet waar ze precies liggen, maar de mogelijkheid is nu toch opeens een beetje groter geworden. Behalve bij van die gemeentes als Helmond, dan zeg ik wel gewoon nee. (Sorry Helmond.)

43 likes

Mag ik je iets vragen? Wat gebeurt er met je wanneer je zo’n shutdown krijgt? Alleen als je zo’n hebt om te antwoorden natuurlijk hoor!

Haha ja dit was ook de mijne!

2 likes

Haha ja vooral niet doen.

8 likes

Gemeente Dinkelland ligt in Twente en bestaat uit verschillende dorpen en stadjes.

8 likes

Je vroeg het niet aan mij, maar als ik een shutdown heb ben ik zo’n tot stijf geschrokken schaap. Niets kan ik of komt dan uit handen. Elke taak is dan te veel. Ik kan dan bijvoorbeeld ook niet een fatsoenlijke boterham smeren.

Maar het kan zijn dat @Panorama het anders ervaart

4 likes

Ik heb net mijn avondeten verpest toen de dop van het zoutpotje los schoot. Het was ook echt de laatste 5 minuten van het koken :slightly_frowning_face:

6 likes

Hey hier woon ik😆 Grappig om tegen te komen op dit forum

9 likes