Wat je even kwijt wil #58

:face_vomiting: wat naar

5 likes

Heb het al eerder gezegd maar serieus het schuim van de maatschappij die wervers.
De baantjes liggen nu ook voor het oprapen, dus wat bezielt je.

Ik hoop dat het van je af typen een beetje heeft geholpen!

3 likes

Ik had gister een kruik mee naar bed genomen want het was en is 14 graden op mijn slaapkamer. De wind staat er echt vol op. In ieder geval, ik stap mijn bed in en voel opeens wat nattigs. Is die kruik dus gaan lekken… nou echt zo blij dat ik er niets van gemerkt had. Denk dat je je daar nog best aan kan branden. Misschien toch eens kijken naar zo’n pittenzak is misschien veiliger

2 likes

Ik ga mezelf trakteren op mijn 5e sportschool abonnement, er is daar een zwembad, bubbelbad en sauna’s. En ik verdien het

50 likes

Ja heeft zeker geholpen, samen met al jullie reacties vol (h)erkenning dus dank daarvoor :heart:. En “het schuim van de maatschappij” liet me echt heel hard lachen hahaha

4 likes

Ik heb ook echt een hekel aan de wervers van Hivos, die werven ook echt op een hele vervelende/soms haast triggerende manier vind ik. “jij bent toch ook voor homorechten”, die mensen praten ook altijd alsof degene tegen wie ze het hebben hetero is? “Wij hetero’s moeten wel opkomen voor homos dus word donateur!!” Bennie hetero opbokken.

18 likes

Vandaag slaap ik voor het eerst in mijn nieuwe huis en ik zit echt strak van spanning? Dit is de 1e keer op mezelf en het voelt echt alsof ik bij iemand op bezoek ben ofzo :joy:

39 likes

Mijn uni vindt het nodig om tentamens tot 22.00 te laten duren, dus was laat thuis en moet morgen gewoon werken en lig nu naar het plafond te koekeloeren in bed :roll_eyes: bah

3 likes

Geef jezelf een elektrische deken met timer cadeau

1 like

Ik zit Sex Education te kijken en ik cringe elke keer als ze in dat smerige wc hokje zijn.

2 likes

Leuk! Deze musical voerden wij ook op in groep 8. Ik ken de liedjes ook nog wel. Saint Tropez… :smile:

2 likes

Ooooh Big boat was ook mijn musical in groep 8!
Nog af en toe heb ik een stuk van 1 liedje in mijn hoofd:
Saint Tropez, palmen en zingende zee, waar je enkel maar telt als je bulkt van het geld, Saint Tropez…
De nostalgie :kissing_closed_eyes:

6 likes

Oh dit was ook mijn groep 8 musical. Onze
klas was te groot voor het aantal rollen dus ik was Matroos 4 oid waar ik erg teleurgesteld over was.

6 likes

God ja, voor Corona liepen ze ook vaak met een uitgestrekte hand op je af: zou je me ook een hand geven als ik homo was???

1 like

Ik heb 2 nachten geboekt in een natuuromgeving en vertrek vanmiddag. Nu slaat de twijfel toe terwijl ik achteraf zeker wel tevreden zal zijn.

3 likes

Ik word altijd voor onbekende reden zo agressief ervan als iemand uitgebreid zijn tupperware bakje met yoghurt of havermoutpap loopt leeg te lepelen in de trein. Dat geluid brengt me echt naar een rand om iemand in de haren te vliegen.

9 likes

Ik geef je ook geen hand als je hetero bent. Ik weet namelijk niet wanneer jij voor het laatst je handen gewassen hebt.

9 likes

Ik had hier ergens gelezen dat een zelftest mogelijk betrouwbaarder was als je ook in je keel swabt.

Net geprobeerd, moest kokhalzen en slikreflex en toen slikte ik dus echt bijna dat stokje in :flushed:

Dus eh ja, do not recommend :sweat_smile:

9 likes

Via de zijkant van je tong doen! Dan heb je die reflex niet

5 likes

Gisteren een top dag kunnen hebben maar het zelf een beetje verpest door alleen maar foto’s te willen maken om iemand te laten zien hoe ‘leuk’ ik het heb.
Dus ik heb bepaalde mensen verwijderd van insta. Contactenlijst in mijn telefoon opgeschoond en ga een paar dagen wat meer offline leven.

22 likes