Ik zit Sex Education te kijken en ik cringe elke keer als ze in dat smerige wc hokje zijn.
Leuk! Deze musical voerden wij ook op in groep 8. Ik ken de liedjes ook nog wel. Saint TropezâŠ
Ooooh Big boat was ook mijn musical in groep 8!
Nog af en toe heb ik een stuk van 1 liedje in mijn hoofd:
Saint Tropez, palmen en zingende zee, waar je enkel maar telt als je bulkt van het geld, Saint TropezâŠ
De nostalgie
Oh dit was ook mijn groep 8 musical. Onze
klas was te groot voor het aantal rollen dus ik was Matroos 4 oid waar ik erg teleurgesteld over was.
God ja, voor Corona liepen ze ook vaak met een uitgestrekte hand op je af: zou je me ook een hand geven als ik homo was???
Ik heb 2 nachten geboekt in een natuuromgeving en vertrek vanmiddag. Nu slaat de twijfel toe terwijl ik achteraf zeker wel tevreden zal zijn.
Ik word altijd voor onbekende reden zo agressief ervan als iemand uitgebreid zijn tupperware bakje met yoghurt of havermoutpap loopt leeg te lepelen in de trein. Dat geluid brengt me echt naar een rand om iemand in de haren te vliegen.
Ik geef je ook geen hand als je hetero bent. Ik weet namelijk niet wanneer jij voor het laatst je handen gewassen hebt.
Ik had hier ergens gelezen dat een zelftest mogelijk betrouwbaarder was als je ook in je keel swabt.
Net geprobeerd, moest kokhalzen en slikreflex en toen slikte ik dus echt bijna dat stokje in
Dus eh ja, do not recommend
Via de zijkant van je tong doen! Dan heb je die reflex niet
Gisteren een top dag kunnen hebben maar het zelf een beetje verpest door alleen maar fotoâs te willen maken om iemand te laten zien hoe âleukâ ik het heb.
Dus ik heb bepaalde mensen verwijderd van insta. Contactenlijst in mijn telefoon opgeschoond en ga een paar dagen wat meer offline leven.
Heb sinds gisteravond Eten met een P in mijn hoofd
Oeff, fancy uit eten leek zoân leuk idee op de dinsdagavond, maar dat wijnarrangement hakt er in joh.
Haha zelfde hier. Dacht dat een paar speciaalbiertjes wel zou moeten kunnen Wordt een lange, zware dag
Mân waterijs is gister aan mân lip vast gevroren en toen heb ik een stuk vel er af getrokken. Dacht dat het vandaag vast wel verbeterd was, but no.
Ik kan je een elektrische kruik aanbevelen! Ik heb die van soozly maar zie dat die nergens leverbaar is nu.
Ik leg 'm in de oplader voor ik mân tanden ga poetsen en dan ligt die dus al in mân bed.
Enige nadeel is dat die niet zo kokend heet wordt als een gewone kruik.
Vooral als ze dat bakje echt zo leeg beginnen te schrapen. Onuitstaanbaar.
Tering 51 mailtjes na 1 wekelijks terugkerende roostervrije dag mét een out-of-office aan
Ik heb om 9u30 sollicitatiegesprek via videobellen, ik ben benieuwd. Ik heb net een blouse aan gedaan en mijn haren geborsteld maar lekker mijn joggingbroek aangehouden Ben zo benieuwd⊠Ik had laatst ook een heel leuk gesprek maar toen ben ik het helaas niet geworden dus dat was een domper. Nu weer even positief deze tegemoet!
Succes! Je kan het.