Heb sinds gisteravond Eten met een P in mijn hoofd
Oeff, fancy uit eten leek zoân leuk idee op de dinsdagavond, maar dat wijnarrangement hakt er in joh.
Haha zelfde hier. Dacht dat een paar speciaalbiertjes wel zou moeten kunnen Wordt een lange, zware dag
Mân waterijs is gister aan mân lip vast gevroren en toen heb ik een stuk vel er af getrokken. Dacht dat het vandaag vast wel verbeterd was, but no.
Ik kan je een elektrische kruik aanbevelen! Ik heb die van soozly maar zie dat die nergens leverbaar is nu.
Ik leg 'm in de oplader voor ik mân tanden ga poetsen en dan ligt die dus al in mân bed.
Enige nadeel is dat die niet zo kokend heet wordt als een gewone kruik.
Vooral als ze dat bakje echt zo leeg beginnen te schrapen. Onuitstaanbaar.
Tering 51 mailtjes na 1 wekelijks terugkerende roostervrije dag mét een out-of-office aan
Ik heb om 9u30 sollicitatiegesprek via videobellen, ik ben benieuwd. Ik heb net een blouse aan gedaan en mijn haren geborsteld maar lekker mijn joggingbroek aangehouden Ben zo benieuwd⊠Ik had laatst ook een heel leuk gesprek maar toen ben ik het helaas niet geworden dus dat was een domper. Nu weer even positief deze tegemoet!
Succes! Je kan het.
Mijn zus heeft op mijn aandringen om een flinke loonsverhoging gevraagd en krijgt nu gewoon 25% erbij! Zo goed
Verder ben ik in een goede bui vandaag, het wordt steeds lichter âs ochtends en er was net een blauwe lucht (nu wel weer grijs).
De schoonmaakster komt zo en ik vind het zo ongemakkelijk. Ik wil echt de deur uit maar mn vriend vind het ook ongemakkelijk en vind dat ik moet blijven
De schoonmaker wil graag zo min mogelijk mensen om haar heen dus lekker weggaan. Heb je niet nog iets nodig?
Ik mag mijn mobiele telefoonabonnement verlengen blijkbaar en de provider belt me deze week. Ik twijfel tussen 2 abonnementen, dus ik ben benieuwd of zij nog iets voor me kunnen doen qua korting. Als zij mij dan toch bellenâŠ
Succes!!
Ik zou als degene die het gesprek voert (hoe noem je zo iemand) echt vragen of de sollicitant even op wil staan, gewoon om te kutten. En diegene doet dat dan waarschijnlijk met het schaamrood op zân maken want joggingbroek en dan zou ik zelf opstaan zo van joehoe ik heb er ook een aan!!
Oef, sterkte! Volgende keer ga ik voor de halve glazen. Zes glazen wijn, wtf dacht ik gister?
Ah ja gadver wat een ellende.
Twee tanden los van de spalk inpv een. Nu een temp fix, echt knap zulke fixen. (Geen sarcasme) nu lekker een paar dagen druk op mân moel.
Hee, de volle verse oatly havermelk is goedkoper geworden bij de AH
Oatly hebben we in 2021 achtergelaten, we drinken nu allemaal Wunda
Wat bedoel je met een natuuromgeving? Ik ben geĂŻntrigeerd.