Vandaag is het Maria Lichtmis, dus een excuus om pannenkoeken te bakken. Mijn man is er vooral heel gek op, gewoon simpele met Lyle’s golden syrup.
Ik geef niet zoveel om zoete pannenkoeken dus voor mezelf maak ik een paar hartige.
Mijn havermoutpapje wordt toch echt het lekkerste met de blauwe volle oatly.
Ik ben nu ook gewoon chag door mezelf dus ik ga vandaag heel de dag in bed liggen, singles inferno kijken en morgen weer een nieuwe dag.
Ik heb zin in Kozakken (het gebak niet de Russische soldaten) maar dat verkopen ze niet waar ik woon. En ik heb geen zin om daarvoor naar het oosten van het land te rijden
Ja ik ben nu maar gewoon naar de meubelboulevard gegaan maar het was de eerste keer dat ze kwam dus moest dr wel even wat dingen laten zien
Ik weet het niet! In Echt ligt deze sportschool, weet niet of dat bij een crematorium is.
Het ging goed!! Ik ben super benieuwd. Ik word er morgenochtend al over gebeld dus dan weet ik lekker snel of het wat wordt.
Bij de AH heb ik weleens van die kleine kozakken gekocht, maar dat is al wel even geleden. Geen idee of ze nog verkocht worden.
Ik zag gister ook al krokusjes opkomen!
Bijna tijd voor m’n eerste coronatest van 2022!
Ik heb zo nog nooit gezien in Noord Holland. Wat heb je aan de randstad als er geen kozakken te koop zijn.
Ik heb nog nooit van een kozak gehoord dus ik enthousiast googlen: lijkt een platgeslagen bokkepoot . Maar marsepein dus nope.
Lijkt me heerlijk. Nog een reden voor een tripje naar Dinkelland.
Leugens. Het is van biscuitdeeg gemaakt, dus het is eerder een plakje opgerolde cake. Met een randje marsepein eromheen en getemperde chocolade.
@LazySusan Ootmarsum is het meest toeristische. Ze hebben daar aardig wat galleries. Met Pasen (weet even niet of het beide dagen is) heb je de poaskearls en het paasvuur
Er staat : vanaf 12,20 per week. Maar is wel met kinderopvang
I feel you hahaha mijn collega’s in de randstad deden eerst ook alsof we in Brabant geen kleurentv ofzo hadden nog jeetje hahah
Ik dacht dus altijd dat het over korte dikke mannen ging
Thuiswerken is echt heerlijk. Net het houtwerk in het toilet in de grondverf gezet terwijl ik eigenlijk achter mijn computer moet zitten.
Jaja
Dit vind ik ZO goor!! Helaas had ik in de bonus 4 pakken gekocht dus ik moet nog even lijden