Wat je even kwijt wil #58

Ik heb zo nog nooit gezien in Noord Holland. Wat heb je aan de randstad als er geen kozakken te koop zijn. :cry:

1 like

Ik heb nog nooit van een kozak gehoord dus ik enthousiast googlen: lijkt een platgeslagen bokkepoot :rofl:. Maar marsepein dus nope.

1 like

Lijkt me heerlijk. Nog een reden voor een tripje naar Dinkelland.

4 likes

Leugens. Het is van biscuitdeeg gemaakt, dus het is eerder een plakje opgerolde cake. Met een randje marsepein eromheen en getemperde chocolade.

@LazySusan Ootmarsum is het meest toeristische. Ze hebben daar aardig wat galleries. Met Pasen (weet even niet of het beide dagen is) heb je de poaskearls en het paasvuur

2 likes

Er staat : vanaf 12,20 per week. Maar is wel met kinderopvang :woman_in_lotus_position:t3:

1 like

I feel you hahaha mijn collega’s in de randstad deden eerst ook alsof we in Brabant geen kleurentv ofzo hadden nog jeetje hahah

8 likes

Ik dacht dus altijd dat het over korte dikke mannen ging :clown_face:

3 likes

Thuiswerken is echt heerlijk. Net het houtwerk in het toilet in de grondverf gezet terwijl ik eigenlijk achter mijn computer moet zitten.

11 likes

Jaja

4 likes

Dit vind ik ZO goor!! Helaas had ik in de bonus 4 pakken gekocht dus ik moet nog even lijden

1 like

Net de konijnen hun verblijf wat omgegooid, die dikke is het er niet mee eens.
Blijft maar stampen en grumpy geluiden maken :joy:

7 likes

Ja!!! Wat is dat, dat dit het ergste in ons naar boven haalt?

2 likes

En hoe verloopt het? Ik zou daar zo recalcitrant van worden lol.

Ik ook. Echt zo’n zogenaamd leuk idee van een docent waar gewoon echt niemand op zit te wachten en wat voor zoveel sociaal ongemak zorgt.

5 likes

@GroenTakje zal haar klas en leerlingen vast wel goed genoeg kennen om te bedenken of dit een leuk idee is toch, het wordt nu al dagenlang gebasht door iedereen maar wie weet hebben die leerlingen wel een TOPdag

51 likes

Heb zojuist een gezichtspeeling laten doen dus ben nu ROOD en GLIM, word ik net erna op straat gevraagd of ik geĆÆnterviewd wil worden voor een tv zender
download.jpeg-3

28 likes

Dankjewel!

Ik heb een groep 6, waarvan ik de leerlingen 4 dagen per week zie en meemaak in een heleboel situaties. Bovendien zijn ze fantastisch in samenwerken, in eigen gemaakte groepjes maar ook wanneer ik de groepjes/duo’s maak. Ze vragen dagelijks (meerdere keren) of dit vak/opdracht ā€˜samen mag’, dus ik had zo ingeschat dat ze best enthousiast worden van een hele dag ā€˜ja, dit mag samen’. Ik heb mijn leerlingen goed genoeg in de gaten om dit in te schatten inderdaad :). Het was inderdaad een heel leuke dag! :biggrin:

79 likes

Ik heb de kachel niet aan gehad vanaf zondag en nu ben ik in en in koud.
:ice_cube:

1 like

Ik zou wel een dekentje van hamsterbontjes willen. Ze zijn zo zacht. Maar dan heb je 1000 hamsters nodig denk ik. En dan nog heb je weinig denk ik. Maar zielig ook wel. Maar denk t zeer regelmatig als ik mn hamster vastheb :joy:

3 likes

Ik zet dat ook altijd tegen Frump xD

2 likes