Ja gelukkig nu wel maar ik blijf bevroren.
Ik ga zaterdag winkelen en heb al allemaal setjes gemaakt met foto’s van de site en hoop zo dat het lukt en leuk gaat zijn
Haha. Maar ze zijn ook zo zacht. Ik haal r dan altijd even langs mn wang
De zon schijnt zo fijn
Waarom kan dit in zo’n grote stad beter dan hiero? En dat kleine politiestationnetje waar ze je gewoon helpen
Ik heb vandaag taart gegeten in de zon in de tuin, naast een bloesemstruik <3 beste verjaardagscadeau. En eindelijk een klein wandelingetje gemaakt in het park hier om de hoek, het was wel heftig maar ik voel me gelukkig steeds iets beter. Het voelt hier echt als lente
Het is hier ook stralend weer al de hele dag! Echt lekker zeg, voelt gelijk zo anders
Dat het nu nog licht is buiten =
Mijn schoonvader wilde per se een ornamentje maken voor op de houten balken van ons schuurtje en ik vond het een beetje onzin, want het is puur decorarief. Maar nu heeft hij Nijntje gemaakt en het wordt zo schattig
Als mijn man zijn baard net heeft afgeschoren houdt hij de kat ook altijd tegen z’n wang
Oh men, iemand die ik van vroeger ken deelt net dat hij hiv positief is getest na een relatie van 3 jaar, zijn partner al 20 jaar besmet was maar het gewoon had verzwegen echt walgelijk, hoe kan je zo zijn
Het valt mij op dat er weinig tot geen Valentijn meuk te koop is in de winkel. Ik heb het idee dat vorige jaren werd gebombardeerd met rode en roze hartjes.
Verkoopt het niet meer ofzo?
godzijdank
Nou bij mijn dochters klas wel hoor!!
Zij hebben een chocoladewinkel chocochoco en de bestellingen gaan goed voor 14 feb!
Zelfgemaakte bonbons
Zo leuk vind ik dat. Hun onderneming dit jaar. Echt met sollicitaties en functies
Mijn dochter is chef kok en mag dus recepten bedenken en uitproberen
Bij de hema vond ik het wel heftig aanwezig
Dat is toch strafbaar? Zo heftig nieuws
Maar als die partner het al 20jr had gebruikte ie neem ik aan ook al vele jaren HIV-remmers? Dan wordt het als het goed is na verloop van tijd steeds minder detecteerbaar in je lichaam en op een gegeven moment is daarmee de kans op overdraagbaarheid ook heel nihil. Wat @Era ook zegt dus.
Wat niet wegneemt dat ik vind dat je zoiets absoluut niet mag verzwijgen voor je partner, ook niet als die kans heel minimaal is.
Omg wat schattig
Ja ik vraag me ook af hoe dat gekomen is, ik weet er verder ook niet het fijne van en niet meer genoeg met hem in contact om dat nog door te vragen
@Daelyss ja volgens mij kun je dat iig in Nederland vervolgen onder (poging tot) zware mishandeling!
Misschien was het me niet eerder opgevallen, maar echt blij dat het tegenwoordig nog licht is als ik thuiskom