Bij de hema vond ik het wel heftig aanwezig
Dat is toch strafbaar? Zo heftig nieuws 
Omg wat schattig 
Ja ik vraag me ook af hoe dat gekomen is, ik weet er verder ook niet het fijne van en niet meer genoeg met hem in contact om dat nog door te vragen
@Daelyss ja volgens mij kun je dat iig in Nederland vervolgen onder (poging tot) zware mishandeling!
Misschien was het me niet eerder opgevallen, maar echt blij dat het tegenwoordig nog licht is als ik thuiskom 
@Daelyss ik denk dat je deze zaak bedoelt: Groninger hiv-zaak - Wikipedia
Maar blijkbaar gebeurt het nog steeds: DPG Media Privacy Gate
Ik ben bij mij ouders en mijn vader is best wel een beetje een conservatieve, stijve pensionado, maar nu is hij opeens helemaal into recyclen en wil hij mij daar van alles over leren 
Ik zag zelfs bij de AH To go er al nadruk op liggen. :’)
Ik zit in een van de natuurvrienden huisjes
heerlijk rustig hier rondom Utrecht
Ik voel me echt kut dus wil eigenlijk mijn hondje mee naar boven in bed meenemen (ze slaapt normaal altijd in de mand beneden)… maar ben bang dat ik er dan nooit meer vanaf komin de zin dat ze altijd mee naar boven moet 
Ik zie het probleem niet hoor
Omg die sister wives zijn echt on fire en I’m here for it
Ik was net bij nijn oudoom en oudtante en hun interieur is echt goals. Overal staan spulletje van kringlopen en het is heel netjes.
Ze hebben hun huisje al vanaf het begin dat de flat er staat en het is helemaal hun stijl en zo sjiek.
Deze is al een paar maanden 1,99 toch? Bij mij iig
Zo raar dat de halfvolle duurder is trouwens
Oh, begin december was deze melk vaak op en kocht ik andere (en vergeleek ik prijzen) €2,05
Maar mijn man koopt elke week onze voorraad en nu ik een keer vandaar.
Jumbo was ook altijd goedkoper €1,95 en nu 1,97 haha
Oh ja ik ben ik oktober verhuisd (daarvoor geen ah boodschappen) dus weet daarom toevallig dat het toen 2,05 was en vrij snel daarna 1,99. Maar misschien is het ook zo dat prijzen onderling verschillen per ah, ik dacht dat bepaalde regio’s of bijv in centrum duurder waren? Sowieso wel opmerkelijk een prijsverlaging in deze tijd
Ben heel benieuwd naar volgende week, lijkt ook weer een pittige aflevering.
Het nummer Moulin rouge is dit jaar alweer 20 jaar oud.
Kanonnen ik word oud
Ik mis eigenlijk best wel die ouderwetse familiefeestjes van een tante of oom die ik voor Corona weleens had. Ik heb de nieuwe relaties van mijn nichten en neven ook gewoon nooit ontmoet en krijg alleen via mijn moeder nog wat mee