Net de konijnen hun verblijf wat omgegooid, die dikke is het er niet mee eens.
Blijft maar stampen en grumpy geluiden maken
Ja!!! Wat is dat, dat dit het ergste in ons naar boven haalt?
En hoe verloopt het? Ik zou daar zo recalcitrant van worden lol.
Ik ook. Echt zo’n zogenaamd leuk idee van een docent waar gewoon echt niemand op zit te wachten en wat voor zoveel sociaal ongemak zorgt.
@GroenTakje zal haar klas en leerlingen vast wel goed genoeg kennen om te bedenken of dit een leuk idee is toch, het wordt nu al dagenlang gebasht door iedereen maar wie weet hebben die leerlingen wel een TOPdag
Heb zojuist een gezichtspeeling laten doen dus ben nu ROOD en GLIM, word ik net erna op straat gevraagd of ik geïnterviewd wil worden voor een tv zender
Dankjewel!
Ik heb een groep 6, waarvan ik de leerlingen 4 dagen per week zie en meemaak in een heleboel situaties. Bovendien zijn ze fantastisch in samenwerken, in eigen gemaakte groepjes maar ook wanneer ik de groepjes/duo’s maak. Ze vragen dagelijks (meerdere keren) of dit vak/opdracht ‘samen mag’, dus ik had zo ingeschat dat ze best enthousiast worden van een hele dag ‘ja, dit mag samen’. Ik heb mijn leerlingen goed genoeg in de gaten om dit in te schatten inderdaad :). Het was inderdaad een heel leuke dag!
Ik heb de kachel niet aan gehad vanaf zondag en nu ben ik in en in koud.
Ik zou wel een dekentje van hamsterbontjes willen. Ze zijn zo zacht. Maar dan heb je 1000 hamsters nodig denk ik. En dan nog heb je weinig denk ik. Maar zielig ook wel. Maar denk t zeer regelmatig als ik mn hamster vastheb
Ik zet dat ook altijd tegen Frump xD
Ja gelukkig nu wel maar ik blijf bevroren.
Ik ga zaterdag winkelen en heb al allemaal setjes gemaakt met foto’s van de site en hoop zo dat het lukt en leuk gaat zijn
Haha. Maar ze zijn ook zo zacht. Ik haal r dan altijd even langs mn wang
De zon schijnt zo fijn
Waarom kan dit in zo’n grote stad beter dan hiero? En dat kleine politiestationnetje waar ze je gewoon helpen
Ik heb vandaag taart gegeten in de zon in de tuin, naast een bloesemstruik <3 beste verjaardagscadeau. En eindelijk een klein wandelingetje gemaakt in het park hier om de hoek, het was wel heftig maar ik voel me gelukkig steeds iets beter. Het voelt hier echt als lente
Het is zo warm in de zon! Echt weer om op het terras te zitten
Het is hier ook stralend weer al de hele dag! Echt lekker zeg, voelt gelijk zo anders
Dat het nu nog licht is buiten =
Mijn schoonvader wilde per se een ornamentje maken voor op de houten balken van ons schuurtje en ik vond het een beetje onzin, want het is puur decorarief. Maar nu heeft hij Nijntje gemaakt en het wordt zo schattig