Hier in NL is er een aantal jaar terug een zaak over geweest. Er werden seksfeestjes voor homo’s gehouden en 2 mannen werden uiteindelijk vervolgd voor het bewust besmetten van anderen die er ook waren. Maar daarbij wel de belangrijke kanttekening dat er tijdens die feestjes ook met bloed gespeeld werden en ze elkaar zelfs injecteerden ermee. En juist doordat het lastig met zekerheid vast te stellen was of die mannen die ze aanklaagden besmet waren geraakt door die injecties of door onbeschermde seks werd het een zwakkere zaak. Er staat me dus iets bij van dat als het “gewoon” door onbeschermde seks kwam, dit niet als strafbaar werd beschouwd. Ook was/is er geen speciale aanklacht voor, volgens mij viel het onder zware mishandeling. Zou het moeten nazoeken hoe het ook alweer precies zat toen want was wel een interessante zaak, maar komt me nu even niet uit.
@Daelyss ik denk dat je deze zaak bedoelt: Groninger hiv-zaak - Wikipedia
Maar blijkbaar gebeurt het nog steeds: DPG Media Privacy Gate
Ik ben bij mij ouders en mijn vader is best wel een beetje een conservatieve, stijve pensionado, maar nu is hij opeens helemaal into recyclen en wil hij mij daar van alles over leren
Was iig in Groningen dus lijkt me wel! (even geen tijd om de pagina te lezen)
Ik zag zelfs bij de AH To go er al nadruk op liggen. :’)
Ik zit in een van de natuurvrienden huisjes heerlijk rustig hier rondom Utrecht
Evert, wat hadden we afgesproken over zuipen tijdens het niet-modereren??
Ik voel me echt kut dus wil eigenlijk mijn hondje mee naar boven in bed meenemen (ze slaapt normaal altijd in de mand beneden)… maar ben bang dat ik er dan nooit meer vanaf komin de zin dat ze altijd mee naar boven moet
Ik zie het probleem niet hoor
Omg die sister wives zijn echt on fire en I’m here for it
Ik was net bij nijn oudoom en oudtante en hun interieur is echt goals. Overal staan spulletje van kringlopen en het is heel netjes.
Ze hebben hun huisje al vanaf het begin dat de flat er staat en het is helemaal hun stijl en zo sjiek.
Deze is al een paar maanden 1,99 toch? Bij mij iig
Zo raar dat de halfvolle duurder is trouwens
Oh, begin december was deze melk vaak op en kocht ik andere (en vergeleek ik prijzen) €2,05
Maar mijn man koopt elke week onze voorraad en nu ik een keer vandaar.
Jumbo was ook altijd goedkoper €1,95 en nu 1,97 haha
Oh ja ik ben ik oktober verhuisd (daarvoor geen ah boodschappen) dus weet daarom toevallig dat het toen 2,05 was en vrij snel daarna 1,99. Maar misschien is het ook zo dat prijzen onderling verschillen per ah, ik dacht dat bepaalde regio’s of bijv in centrum duurder waren? Sowieso wel opmerkelijk een prijsverlaging in deze tijd
Ben heel benieuwd naar volgende week, lijkt ook weer een pittige aflevering.
Het nummer Moulin rouge is dit jaar alweer 20 jaar oud.
Kanonnen ik word oud
Ik mis eigenlijk best wel die ouderwetse familiefeestjes van een tante of oom die ik voor Corona weleens had. Ik heb de nieuwe relaties van mijn nichten en neven ook gewoon nooit ontmoet en krijg alleen via mijn moeder nog wat mee
Nou de schalen met blokjes kleffe kaas en plakjes worst die rond gaan mis ik niet
Toch sloeg ik nooit een ronde over