Als mijn man zijn baard net heeft afgeschoren houdt hij de kat ook altijd tegen z’n wang
Oh men, iemand die ik van vroeger ken deelt net dat hij hiv positief is getest na een relatie van 3 jaar, zijn partner al 20 jaar besmet was maar het gewoon had verzwegen echt walgelijk, hoe kan je zo zijn
Het valt mij op dat er weinig tot geen Valentijn meuk te koop is in de winkel. Ik heb het idee dat vorige jaren werd gebombardeerd met rode en roze hartjes.
Verkoopt het niet meer ofzo?
godzijdank
Nou bij mijn dochters klas wel hoor!!
Zij hebben een chocoladewinkel chocochoco en de bestellingen gaan goed voor 14 feb!
Zelfgemaakte bonbons
Zo leuk vind ik dat. Hun onderneming dit jaar. Echt met sollicitaties en functies
Mijn dochter is chef kok en mag dus recepten bedenken en uitproberen
Bij de hema vond ik het wel heftig aanwezig
Dat is toch strafbaar? Zo heftig nieuws
Maar als die partner het al 20jr had gebruikte ie neem ik aan ook al vele jaren HIV-remmers? Dan wordt het als het goed is na verloop van tijd steeds minder detecteerbaar in je lichaam en op een gegeven moment is daarmee de kans op overdraagbaarheid ook heel nihil. Wat @Era ook zegt dus.
Wat niet wegneemt dat ik vind dat je zoiets absoluut niet mag verzwijgen voor je partner, ook niet als die kans heel minimaal is.
Omg wat schattig
Ja ik vraag me ook af hoe dat gekomen is, ik weet er verder ook niet het fijne van en niet meer genoeg met hem in contact om dat nog door te vragen
@Daelyss ja volgens mij kun je dat iig in Nederland vervolgen onder (poging tot) zware mishandeling!
Misschien was het me niet eerder opgevallen, maar echt blij dat het tegenwoordig nog licht is als ik thuiskom
Hier in NL is er een aantal jaar terug een zaak over geweest. Er werden seksfeestjes voor homo’s gehouden en 2 mannen werden uiteindelijk vervolgd voor het bewust besmetten van anderen die er ook waren. Maar daarbij wel de belangrijke kanttekening dat er tijdens die feestjes ook met bloed gespeeld werden en ze elkaar zelfs injecteerden ermee. En juist doordat het lastig met zekerheid vast te stellen was of die mannen die ze aanklaagden besmet waren geraakt door die injecties of door onbeschermde seks werd het een zwakkere zaak. Er staat me dus iets bij van dat als het “gewoon” door onbeschermde seks kwam, dit niet als strafbaar werd beschouwd. Ook was/is er geen speciale aanklacht voor, volgens mij viel het onder zware mishandeling. Zou het moeten nazoeken hoe het ook alweer precies zat toen want was wel een interessante zaak, maar komt me nu even niet uit.
@Daelyss ik denk dat je deze zaak bedoelt: Groninger hiv-zaak - Wikipedia
Maar blijkbaar gebeurt het nog steeds: DPG Media Privacy Gate
Ik ben bij mij ouders en mijn vader is best wel een beetje een conservatieve, stijve pensionado, maar nu is hij opeens helemaal into recyclen en wil hij mij daar van alles over leren
Was iig in Groningen dus lijkt me wel! (even geen tijd om de pagina te lezen)
Ik zag zelfs bij de AH To go er al nadruk op liggen. :’)
Ik zit in een van de natuurvrienden huisjes heerlijk rustig hier rondom Utrecht
Evert, wat hadden we afgesproken over zuipen tijdens het niet-modereren??
Ik voel me echt kut dus wil eigenlijk mijn hondje mee naar boven in bed meenemen (ze slaapt normaal altijd in de mand beneden)… maar ben bang dat ik er dan nooit meer vanaf komin de zin dat ze altijd mee naar boven moet