Wat je even kwijt wil #58

Ik zie het probleem niet hoor

1 like

Omg die sister wives zijn echt on fire en I’m here for it

13 likes

Ik was net bij nijn oudoom en oudtante en hun interieur is echt goals. Overal staan spulletje van kringlopen en het is heel netjes.
Ze hebben hun huisje al vanaf het begin dat de flat er staat en het is helemaal hun stijl en zo sjiek.

3 likes

Deze is al een paar maanden 1,99 toch? Bij mij iig
Zo raar dat de halfvolle duurder is trouwens

Oh, begin december was deze melk vaak op en kocht ik andere (en vergeleek ik prijzen) €2,05
Maar mijn man koopt elke week onze voorraad en nu ik een keer vandaar.
Jumbo was ook altijd goedkoper €1,95 en nu 1,97 haha

Oh ja ik ben ik oktober verhuisd (daarvoor geen ah boodschappen) dus weet daarom toevallig dat het toen 2,05 was en vrij snel daarna 1,99. Maar misschien is het ook zo dat prijzen onderling verschillen per ah, ik dacht dat bepaalde regio’s of bijv in centrum duurder waren? Sowieso wel opmerkelijk een prijsverlaging in deze tijd

2 likes

Ben heel benieuwd naar volgende week, lijkt ook weer een pittige aflevering.

3 likes

Het nummer Moulin rouge is dit jaar alweer 20 jaar oud.
Kanonnen ik word oud

7 likes

Ik mis eigenlijk best wel die ouderwetse familiefeestjes van een tante of oom die ik voor Corona weleens had. Ik heb de nieuwe relaties van mijn nichten en neven ook gewoon nooit ontmoet en krijg alleen via mijn moeder nog wat mee :sweat_smile:

7 likes

Nou de schalen met blokjes kleffe kaas en plakjes worst die rond gaan mis ik niet :joy:

4 likes

Toch sloeg ik nooit een ronde over :rofl:

3 likes

Wie stuurt me even motivatie?? Ik moet een verslag maken van begin tot eind en het moet morgen af zijn.

In plaats daarvan ben ik op zoek naar koffiezetapparaten en leid ik mezelf met andere onzin dingen af. Oh ja en ben ik een opmerking op mijn werk aan het overdenken wat nergens opslaat.

3 likes

huphup wijffie

4 likes

Wat je nu doet moet je straks niet doen

5 likes

Juist de motivatie om te gaan

Oke de kat van mn vriend heeft mn lingerie body mee genomen in zn kattenbak :joy::joy:

40 likes

Ja ik ook hahaha. Was helemaal geen duur ding ofzo dus t maakt me niet echt uit. Maar vraag me wel af waarom hij dat ding heeft meegesleurd :joy:

3 likes

Vandaag (oke gister) gewoon echt 1.5 uur met mijn fwb (friend with benefits) zitten chillen op het terras bij de stamkroeg met allebei onze noise cancelling koptelefoon op. Was heerlijk, ook al zag het er vast stom uit :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ik lig al 2 uur wakker, slapen in een onbekende omgeving is altijd drama

Ik zit al twee/drie weken tegen ziek melden aan. Deels mentaal (al tijden megadruk op het werk en privé ook veel stress), maar ook fysiek gaat het niet top (vage klachten, zeer vermoeid, slecht slapen etc.). Door de drukte op het werk, is mijn to do lijst eindeloos en loop ik voor mijn gevoel achter. Nu voel ik me vandaag weer echt slecht en nu overweeg ik om me toch maar ziek te melden. Ik vind het alleen zooo lastig. Er is niemand die taken van mij kan overnemen, dus uiteindelijk loop ik dan toch weer achter + privé kan ik het mij niet veroorloven om dit weekend ziek te zijn, dus ik hoop dat ik met een paar dagen weer ben opgeknapt. Op het werk loopt het momenteel ook niet heel soepel, dus dat zit dan ook in mijn hoofd. De laatste keer dat ik mij heb ziek gemeld, is bijna twee jaar geleden. Denk dat als ik mijzelf push, ik wel op halve kracht wat kan doen, maar pfff.

Owja en ik had opdracht gekregen om deze week met urgentie iets voor het management te doen en ik ben bang dat mijn leidinggevende not amused is als ik dat niet doe.

Twijfel twijfel

4 likes