Ik zit al twee/drie weken tegen ziek melden aan. Deels mentaal (al tijden megadruk op het werk en privé ook veel stress), maar ook fysiek gaat het niet top (vage klachten, zeer vermoeid, slecht slapen etc.). Door de drukte op het werk, is mijn to do lijst eindeloos en loop ik voor mijn gevoel achter. Nu voel ik me vandaag weer echt slecht en nu overweeg ik om me toch maar ziek te melden. Ik vind het alleen zooo lastig. Er is niemand die taken van mij kan overnemen, dus uiteindelijk loop ik dan toch weer achter + privé kan ik het mij niet veroorloven om dit weekend ziek te zijn, dus ik hoop dat ik met een paar dagen weer ben opgeknapt. Op het werk loopt het momenteel ook niet heel soepel, dus dat zit dan ook in mijn hoofd. De laatste keer dat ik mij heb ziek gemeld, is bijna twee jaar geleden. Denk dat als ik mijzelf push, ik wel op halve kracht wat kan doen, maar pfff.
Owja en ik had opdracht gekregen om deze week met urgentie iets voor het management te doen en ik ben bang dat mijn leidinggevende not amused is als ik dat niet doe.
Twijfel twijfel