Wat je even kwijt wil #58

Hierom doe ik altijd m’n wifi uit! Kan ik wel gebeld worden als er iets is (zoals vanochtend toen ik een meeting vergeten was :roll_eyes::roll_eyes:) maar krijg ik geen appjes binnen en zo

6 likes

ohh ja zo herkenbaar. Mijn moeder, terwijl ze aan het lezen is wat de buurvrouw allemaal appt:

“Ik luister wel hoor!”

“Ehh ja, problemen op de werk. Lastig! Ah wat sneu de hond van de buren is ziek.”

:imp: :imp: :imp:

9 likes

Ik ook, zit ook te zenuwen. Succes!

3 likes

Oké, was echt niks om zenuwachtig over te zijn haha, zo opgelucht nu. @macchiato hopelijk is het bij jou ook goed gegaan!

2 likes

Heb je geen abonnement dan?

1 like

Data zet ik ook uit haha

1 like

Oh wat een opluchting! Fijn zeg

Er werd niet opgenomen helaas (paar keer geprobeerd, had geen afspraak oid) dus heb een mailtje gestuurd.

Edit: ik werd net al teruggebeld dus weet al iets meer.

3 likes

Ik kan sommige aankopen zo lang uitstellen als ze niet hoog noodzakelijk zijn (nieuwe bh’s, bepaald keukenapparaat, verzorgingsproducten). Terwijl ik prima het geld ervoor heb, maar ben echt gierig :eyes: of zuinig. Anyway, heb afgelopen tijd toch die dingen maar gekocht en is toch wel heel fijn, haha.

7 likes

Haha

5 likes

Ik dacht lekker chill vergaderingen op de maandag, maar ik was even vergeten dat mijn manager mij natuurlijk weer totaal niet serieus neemt :unamused:
Even lekker vroeg pauze nu nemen hahah

1 like

Wij zijn een maand geleden verhuisd en op dag 1 plaste onze hond tegen een heggetje en rende een vrouw naar buiten want dat vond ze heel erg want dan gaat haar heg dood
Nu elke keer als wij daar voorbij lopen en 1 seconde stilstaan tikken zij op het raam en nu dachten ze blijkbaar heel erg dat hij had geplast en kwam die man helemaal boos naar buiten ‘nu zie ik het alweer!’ Terwijl er een andere hond in de straat superhard aan t blaffen was dus was echt heel chaotisch en er was ook gewoon niks aan de hand. Zit helemaal vol boze frustratie dat mensen zo enorm irritant kunnen zijn.
Snap echt niet waarom je jezelf zoveel frustratie op de hals zou halen, haal die kutheg er gewoon uit als je er zoveel zorgen om hebt

Ik denk dat ik nu echt aan moet bellen en een emmer water moet meenemen voor het denkbeeldige plasje maar ik kan t echt niet aan om met zulke lui te moeten praten

25 likes

Pre-corona moest ik eigenlijk beha’s kopen en ik heb tot op heden geen beha’s gekocht en sindsdien ook niet meer gedragen. :joy:

12 likes

Oh zo irritant is dat! Vraag me dan ook af of die mensen niks beters te doen hebben, lijkt me echt irritant als je altijd zo “aan” moet staan om te zien of anderen niks fout doen.

Ik had toen we hier net woonden zo’n zelfde ervaring, liep voor een huis op de stoep langs een stukje gras en mn hond was gewoon aan het snuffelen. Komt de bewoonster naar buiten “je laat hem hier toch niet poepen he??”. Ik zeg “nou dit is gewoon gemeentegrond, dus als ze wil poepen dan mag dat maar dan ruim ik het wel op”. Zij helemaal boos want dat gras lag voor haar huis en daar liep ze over als ze naar haar auto ging en dan stond ze in de hondenpoep. Ja, heel vervelend maar mijn hond heeft nog niet eens gepoept en je wordt al boos?? :woozy_face:

14 likes

Jeej ik heb mijn definitieve kroon maar voelt wel weer alsof ik op mijn kaak ben gemept. Maar weer geen gaatjes. :face_with_raised_eyebrow::partying_face: Hoe is dat mogelijk met mijn fastfood dieet haha.

8 likes

Ik heb van alles bedacht wat ik ga kijken deze week. Manifest, archive 81. Maar we beginnen de week strong met een goeie crime docu: the puppet master.

5 likes

Ik ben in zo’n petty mood en wil er echt vanaf maar de consequenties …

2 likes

Ja echt hoor, dan heb je echt niks beters te doen
Heb dat om poep ook wel eens gehad inderdaad, riep iemand ‘ruim je t wel op!!! Want godverdomme sta altijd in de schijt!!!’ Vervelend meneer maar mijn hond heeft niet gepoept… maar ik ruim het wel altijd op. JAAAJAAAA zeggen ze allemaal
Oké :woman_shrugging:t3:
En snap echt wel dat mensen die mega begaan zijn met hun kutheg liever niet hebben dat honden er massaal tegen aan plassen maar dat kan dan ook even op een andere manier. Zeg dan gewoon als je t weer denkt te zien van ‘kun je erop letten?’ Of zet een bordje neer zodat je niet 100 x per dag op t raam hoeft te tikken. En snap helemaal dat poep overal irritant is want als hondenbaasje loop ik ook overal en sta regelmatig in de kak terwijl ik mn hond zn kak opruim.

Maar vind dit ook gewoon vervelend want we doen ook maar ons best en wil niemand boos maken en nu zijn we allemaal boos volgens mij

7 likes

Koptelefoon opdoen tijdens het uitlaten werkt altijd. Hier was ook een stel in de flat naast ons mij aan het bespioneren en tikken wanneer de hond snuffelde. Na een tijdje hadden ze door dat ik niet luisterde en hielden ze op

4 likes

Zou t bijna doen! Maar wil ze ook niet kwader maken, wonen hier met en willen hier heel graag nog heeeel lang met veel plezier wonen.

2 likes

Net kipragout gegeten uit het kerstpakket en nu voel ik mij vies :nauseated_face:

3 likes