Wat je even kwijt wil #58

Heel veel sterkte voor jullie! Misschien een geruststelling voor jou en je vriend.

Ik heb afgelopen september ook mijn rug gebroken. Een instabiele breuk zonder neurologische schade met een operatie erachteraan, waardoor er nu ook schroeven en cement in m’n rug zit.

Het begin zal heel zwaar zijn, maar met fysiotherapie ben ik er zelf bijna weer bovenop gekomen. 5 maanden later loop ik overal weer naar toe zonder hulpmiddelen.

Als je behoefte hebt om met iemand te praten die hetzelfde heeft meegemaakt en even je hart te luchten dan sta ik open voor pb’s. :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Mijn vriend heeft hetzelfde meegemaakt afgelopen november (niet door een skiongeluk alleen, maar wel ambulance moeten bellen en dat hakte er bij mij behoorlijk in). Met twee gebroken rugwervels die niet goed herstelde. Nu 6 schroeven en wat cement verder loopt hij alweer een stuk vrolijker rond.

Heel veel sterkte voor jullie! Zorg goed voor jezelf en de mensen van slachtofferhulp zijn heel fijn om mee te praten weet ik uit ervaring.

11 likes

heel veel beterschap en sterkte gewenst! :heart:

2 likes

Sterkte voor jullie en hopelijk hoor je snel dat hij weer wakker is en kun je hem zien :heart::four_leaf_clover:

1 like

Jeetje wat heftig en schrikken @crazyplantlady Ik duim voor jullie dat de operatie goed gaat en dat je vriend gauw naar Nederland terug mag, dat je hem snel weer ziet en dat z’n herstel voorspoedig loopt :heart::crossed_fingers:
Ik meen trouwens dat het bericht erover eerst in een ander topic stond, en zie nu ook ineens dat de tijdlijn niet klopt (ineens posts van 7 uur geleden onder posts van een uur geleden), zijn die berichten dan verplaatst ofzo of ben ik nou zo in de war? Het stond toch expres in een members only topic toch?

9 likes

Ja dacht ik ook!

4 likes

Huh ik zat me precies dit af te vragen ook. Maar je ziet niet die link die je normaal ziet bij verplaatste berichten.

Anyway if so, wel flauw.

6 likes

Hee ja het stond idd speciaal in MO topic, maar is verplaatst (terwijl het prima bij het topic pastte denk ik, behalve dat ik er geen foto bij had gezet pff :sweat_smile:)… ga even wat details eruit halen.

Duurde heeel lang tot ik wat hoorde (hij was om 12:00 richting OK gegaan) maar om 20;00 belde hij me zelf (heel stoned van de pijnstillers haha). Lijkt allemaal goed gegaan te zijn en morgen mag ik er weer heen. Zooo opgelucht! Dank voor alle lieve reacties en hartjes, voelt heel fijn dat er goede vibes deze kant op kwamen!

63 likes

Ik heb morgen examen chemie :cold_sweat:
Ik heb nooit eerder in mijn leven chemie geleerd, dus ik hoop gewoon dat ik een 10/20 (of meer) haal zodat ik het niet nog eens moet doen :weary:

8 likes

Ik heb vandaag een uur in een woning gezeten waarvan de bewoner rookt. Nu deed diegene dat niet toen ik er was, maar gatver ik heb nog steeds een droge bek ervan (en uiteraard stinkt alles nu).

2 likes

Jeetje wat schrikken. Heel veel sterkte!

2 likes

Ik mag eindelijk liggen en heb mijn studie opdracht eindelijk af. Misschien moet ik vaker prikjes halen zodat ik ga leren in plaats van lui in bed serie kijken.
Alleen jammer dat het niet goedkoop is en ik mijn mimiek wel wil behouden haha.

2 likes

Fuckzoooooi. Ik loop net in het donker van de slaapkamer naar de plee. Blijf ik met m’n armbandje aan de sleutel van het berghok hangen KLATS armband kapotgetrokken 🥲. Moet ik weer mee naar de goudsmid :pleading_face:, ik wist dat dit eens zou gebeuren…

2 likes

:tired_face::tired_face:ik ben een hele slechte slaper daarom koos ik een kamer in een rustig “hotel” nu slaapt er sinds gister avond iemand in de kamer naast mij. SNURKT diegene heel de boel bij elkaar dwars door de muren.

En bedankt nu ben ik klaar wakker!
Ik heb al de deur iets te hard dicht gedaan en volgens heeft het geholpen…

Edit: tien minuten heeft het geholpen. Ik ben er maar uit gegaan voor een ochtend wandeling

3 likes

Ah wat vervelend! Ik zou het gewoon doorgeven bij de receptie en vragen of je een andere kamer kan krijgen. Vaak is dat geen probleem!

4 likes

Helaas is er alleen voor noodgevallen iemand snachts aanwezig. Als ik langer zou blijven had ik het gemeld. Gelukkig ga ik vandaag weer naar huis heerlijk mijn eigen bed in :grin:

3 likes

Ik ga morgen verhuizen en heb helemaal geen zin om vandaag nog te werken. Ik heb nog zoveel te doen!

10 likes

Ik zit op de metro te wachten om naar werk te gaan, en er is gewoon NIEMAND op het station verder. Heb net serieus gecheckt of het wel vrijdag is, dat ik niet per ongeluk op zaterdag klaar zit om naar werk te gaan :sweat_smile:

53 likes

Ik zette net deze banger op

Zegt m’n vriend na het eerstje stukje ‘hmmm is dit… Jan Smit?’ Hahahaha Paris zou zo beledigd zijn maar het klinkt wel echt zo

43 likes

Ik ben vandaag voor het eerst ooit door mn wekker heen geslapen (5 min ervoor was ik nog wakker, blijven liggen en weer in slaap gevallen toen hij ging dus).
Maar ik was toch als 2e van de klas (50 man) op school, hoe dan :rofl:
Ik kan mn ochtendroutine dus duidelijk in kortere tijd doen haha

3 likes