Koptelefoon opdoen tijdens het uitlaten werkt altijd. Hier was ook een stel in de flat naast ons mij aan het bespioneren en tikken wanneer de hond snuffelde. Na een tijdje hadden ze door dat ik niet luisterde en hielden ze op
Zou t bijna doen! Maar wil ze ook niet kwader maken, wonen hier met en willen hier heel graag nog heeeel lang met veel plezier wonen.
Net kipragout gegeten uit het kerstpakket en nu voel ik mij vies
Wat een druilerige maandag weer
Ben zo moe en heb weer afzeggingen
Motivatie is ver te zoeken
Snap ik hoor. Overal poep enzo is ook gewoon irritant. Ik vind dat vooral altijd bij hele grote hondendrollen, denk dan echt dan had je maar een chihuahua moeten nemen dan is de poep toch wat minder storend, maar ruim die berg kak van je kalf gewoon op joh
Ja zou denk ik goed zijn in te doen maar kan t echt even niet aan, zullen iig voortaan met een boog om hun heilige heg lopen
@Totoro jeetje, dacht ik dat het mijn buren hoog zat
Hahaha ik ging net bij de GGD testen en er waren allemaal huppelende kinderen met een kleurplaat.
Hij ging best diep in mijn neus. En ik kreeg geen kleurplaat.
Woensdag weer werken!
Ik kan geen stories posten in mn insta. Baal daar van want wil mn fotoâs van kinderdijk delen . Heb de app al opnieuw gestart maar niks helpt.
Straks wel weer naar de nagelsalon en van de week mn wenkies ook laten doen dus voel me wel goed!
Love mijn burenpas, elke pizza âŹ5. Al betekent boven een NYP wonen wel dat ik met het naar buiten gaan een heus doolhof moet afleggen om mân appartement uit te komen (door de scooters en e-Bikes)
Ik ben nog aan het bij lezen maar heb hier een hele simpele tip voor, het kostte mij ook jaren gekloot met maanstand en weet ik wat voor halve oplossingen.
Als je gaat slapen je geluid aan zetten, zodat je het hoort als je gebeld wordt en vervolgens je internet en WiFi uitschakelen! Zo word je dus niet wakker geappt of door andere meldingen maar kunnen mensen je wel gewoon bellen.
Kwam net fout Duits nummer in mijn Spotify discover weekly lijst. En nu heb ik zin om op reis te gaan en in de vroege ochtend rond 5 of 6 uur bij een of ander tankstation langs de Duitse snelweg ontbijt te halen in de kou, terwijl je brak bent van het weinige slapen en in de auto zitten.
Ik was âalâ om 10.15 op, heb een wasje gedraaid en boodschappen lopend gedaan en huiswerk gemaakt voor mijn loopbaancoach en ben nu moe. Energiehuishouding ff NORMAAL DOEN.
Ik kom hier even lekker random binnenvallen maar ik ben vandaag voor het eerst tante geworden
Denk vooral om âklachtenâ af te kopen haha, dus korting geven vanwege de mogelijke overlast. Haal denk ik 1/2 keer per maand pizza dus niet per se heel vaak en altijd afhalen want het is vanaf mân bank een paar stappen haha
De ontluchting komt bij ons boven uit, maar gelukkig daar helemaal geen last van. Alleen de fietsen en scooters overal en nergens voor de deur, maar heb daar niet zoveel moeite mee. Het zijn overigens koop appartementen dus de verhuurder van het pand van NYP zit ook bij ons in de Vereniging van Eigenaren, dus als er overlast is hebben we best wel veel zeggenschap gelukkig!
Iemand die ik ken is vermist (ze leeft iig nog wel) en nu had ik haar gesproken gisteren en die gesprekken naar de politie gestuurd maar nu zoekt de recherche contact met mij. Omg ik vind dit spannend maar ik weet eigenlijk niks.
Ik vind het soms best lastig om onbekenden te bellen m.b.t mijn werk. Ben altijd bang dat ze denken dat ik een onkundige kleuter ben.
Gefeliciteerd met de release!! Superleuk.
Same!