Wat je even kwijt wil #58

@California al deed ik het schijnbaar goed want ze waren wel positief over de communicatie. :slight_smile:

Als ik op Instagram van tag naar tag klik word ik soms een beetje somber van die Nederlandse inrichtingen waarin alles grijs/wit/zwart is met misschien 1 aardetint. Durf eens kleur te bekennen. :smirk:

3 likes

Ik doe toch elke keer als ik een wollen trui was een gebed naar de wolgoden. :roll_eyes:

6 likes

Weet je wat toch echt zonde is. Ik heb zaterdag voor t eerst m’n wenkbrauwen laten doen, echt super mooi geworden. Drie uur later was Corrie ineens in the house en zit ik een week binnen.

14 likes

Denk je eraan ander werk te gaan doen?

2 likes

Ik zit inmiddels alweer bijna een half jaar thuis met een burnout en ben nu met haar aan het onderzoeken wat beter bij me past! Het is echt heel fijn, hoop dat we eruit komen.

4 likes

Doe dit

https://vm.tiktok.com/ZMLR3vo8c/

1 like

Ik ben het hardlopen weer aan het oppakken en ik durf alleen in het donker want ik schaam me voor hoe ik ren, dat ik moet pauzeren, dat ik er als een uber beginner uit zie. Ik wil ook geen bekenden tegenkomen. Dat vind ik super stom van mezelf want normaliter kan ik dit soort gedachtes negeren maar ik moet echt een drempel over.

14 likes

Geluksmoment als de uien mooi zijn gekaramiliseerd.

12 likes

“Ja je moet alles in het Engels gaan vertalen”

Fuck

2 likes

Normaal koop ik echt weinig spullen/kleding maar eens in de zoveel tijd bekijk ik het Show je laatste aankopen topic en dan wil ik ook ineens vanalles kopen. Kan dat topic beter op negeer zetten (maar voor deze keer is het al te laat, heb net drie paar schoenen en een vibrator besteld)

9 likes

Gefeliciteerd!! Ik heb die eer enkele maanden geleden gehad en het is zooo heerlijk om tante te zijn (vind ik). Geniet ervan :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik ben trots op de dames van het protest, we zijn achter de schermen er echt hard mee bezig!

22 likes

Zo he hele baby boom gaande op kantoor. Ene kondigt aan dat ze in verwachting zijn en de anderen zijn net ouder geworden, of worden het elk moment.

3 likes

Is weer een wat anders dan dat iedereen corona heeft :sweat_smile:

2 likes

Heb zoveel last van het koude grijze weer. Ik sta op het punt om een snuggie of een oodie te kopen.

1 like

Net besloten om samen met mijn moeder een citytrip te plannen en ik zit nu al helemaal te genieten van de voorpret haha

6 likes

Het is de afgelopen weken super druk op het werk. Mijn to do lijst is eindeloos en ik kom aan veel grotere dingen niet toe. Nu heb ik afgelopen weekend echt bijna niks gedaan, veel tijd voor mijzelf genomen en gerelaxed. Ik was voor mijn gevoel echt een beetje tot rust gekomen. Maar vandaag weer superdruk op het werk en wat irritatie om dingen waardoor ik om 11 uur alweer supergestresst was. Hoge ademhaling, heel gehaast, balen van de eindeloze to do lijst, het gevoel dat ik niet genoeg doe etc.

Ik baal echt dat ik zo ben. Rationeel weet ik dat het krap is om alles op tijd af te krijgen, maar dat het waarschijnlijk toch wel lukt en anders kan ik altijd wat uurtjes extra werken. Maar dan toch zo gestress.

Kan het nu allemaal niet loslaten en morgen weer een drukke dag.

5 likes

De trui is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. 😮‍💨 de goden hebben geluisterd.

2 likes

omg ik heb echt een hele onnodige grote haat voor het stemgeluid dat uit puberjongens van 15/16 komt zeg, net zo de baard in de keel en zo luidruchtig gatver sorry hoor als jij een tienerjongen van rond die leeftijd bent het is niet persoonlijk :woozy_face: net fietste er een groepje voorbij en al dat kabaal bah

20 likes

Oh gelukkig maar.

17 likes