Wat je even kwijt wil #58

Ik heb me heel de dag rot gevoeld en daardoor ruzie gemaakt met mijn vriend maar toch nog afgekregen wat ik moest doen :dancer:t2:. Blij dat deze dag er op zit

Elke keer als ik het liedje hoor van Project Rembrandt moet ik hier aan denken:

6 likes

Ik heb eindelijk het weekendgevoel, alleen jammer dat het morgen alweer maandag is🥲

3 likes

Ow wat dan? Ken haar eigenlijk alleen door netflix

1 like

Ze begon bij een Disney park als ik het goed heb, als een actrice/zangeres.
In die tijd begon ze ook met haar personage Miranda Sings, helaas liet ze die ook doorschemeren in de shows.
Toen besloot Disney haar contract stop te zetten.
Mits ik het goed heb onthouden is het zo ongeveer gegaan. Ze heeft een filmpje hierover opgenomen ooit

2 likes

Zeg dat,
ik heb 100% dit gevoel nu:

image

al sinds 16:00 vanmiddag, jammerg enoeg

27 likes

Nou heel gezond zijn die energie-uitbarstingen niet hoor, het is denk ik een hele rare manier van mijn brein om ergens controle over te hebben in een periode van mijn leven waar niks gaat zoals ik het gepland had :sweat_smile:

Maar de keuken en slaapkamer zijn netjes en mijn gallery wall hangt eindelijk, dus het resultaat is positief haha.

13 likes

Jeej ik ga morgen naar de amazing oriental en ze hebben weer schattige knuffeltjes voor chinees nieuwjaar. Love it .

25 likes

Haha ik ben een bezorger en vind het zelf persoonlijk altijd fijn als mensen bestellen/het druk is tijdens de regen want dan blijf ik warm en in beweging. Als het rustig is en niemand bestelt dan moet ik in die kou en regen buiten staan net zolang totdat ik een nieuwe bestelling krijg en dat is helemaal vervelend. Dus vooral je niet schuldig voelen (maar fooi is wel fijn haha)

23 likes

Omggg ik ben hypeddd :grimacing: :grimacing:.

Ik had vandaag, vond ik zelf, een leuk idee.
Ik kijk vaak de vlogs van Jan Willem (politievlogger) en zag dat hij een patch kreeg overhandigd en zich verontschuldigde dat hij geen bedankje had. Nu vind ik het zelf leuk om bezig te zijn met ontwerpen. Wat ook mijn beroep is. Dus ik dacht hey, laat ik eens een patch ontwerpen…

Nu besloot ik net om hem te delen met hem via insta :joy: voel me helemaal zo’n fan girl ofzo die fan art stuurt. Maar hey, misschien vind hij hem wel geweldig. Zou tof zijn als ik het werkelijk zou mogen realiseren.

21 likes

Deze bezorger kwam blijkbaar met de auto! Belde op toen die dr bijna was of we naar beneden konden komen omdat het zo druk was en het hem zo tijd scheelde.

Waar is de insta van Tim den Besten opeens heen? :sob: viel me opeens op dat ik lang niks meer van hem heb gezien

Is hij ontvoerd in Mexico ofzo :pleading_face:

8 likes

Oh ja, nu je het zegt! Ik volg hem ook, maar al een tijdje niks meer van hem gezien. Vond die stories van hem op vakantie (vooral op het strand) juist erg leuk haha

2 likes

Ja gek he!

3 likes

Ja ik mis hem ook!!!

Volgens mij was z’n account geblokkeerd! Althans zoiets zag ik bij bram voorbij komen.

Ik vind instagram oprecht minder leuk de laatste tijd!

1 like

Haha voor je morning miracle routine :rofl::dizzy::sparkles:

10 likes

Na 4 uur wakker door een nachtmerrie en toen ik net weer sliep vonden de katten het tijd voor ontbijt. Nu dus wakker helaas :clown_face: overigens zijn de katten nog steeds aan het mauwen.

1 like

Ik vind iemand leuk op mijn nieuwe werk, maar kan hem niet vinden op sociale media. Waar zijn mijn detectiveskills als ik ze nodig heb :rage:

5 likes

Ik heb dan echt iets verkeerd gemanifesteerd want ik sta al gedoucht en aangekleed klaar om zo de deur uit te gaan naar een werk afspraak :sob:

1 like