Volgens mij was z’n account geblokkeerd! Althans zoiets zag ik bij bram voorbij komen.
Ik vind instagram oprecht minder leuk de laatste tijd!
Volgens mij was z’n account geblokkeerd! Althans zoiets zag ik bij bram voorbij komen.
Ik vind instagram oprecht minder leuk de laatste tijd!
Haha voor je morning miracle routine
Na 4 uur wakker door een nachtmerrie en toen ik net weer sliep vonden de katten het tijd voor ontbijt. Nu dus wakker helaas overigens zijn de katten nog steeds aan het mauwen.
Ik vind iemand leuk op mijn nieuwe werk, maar kan hem niet vinden op sociale media. Waar zijn mijn detectiveskills als ik ze nodig heb
Ik heb dan echt iets verkeerd gemanifesteerd want ik sta al gedoucht en aangekleed klaar om zo de deur uit te gaan naar een werk afspraak
Argh ik heb het mijn tijd even niet.
Maar even treurig wezen op kantoor vandaag.
Ik moet mn nieuwe afdeling bellen om me ziek te melden voor vanavond en ik zie er alweer een uur tegenop
Het is weer maandag, de eerste mails en chats vanuit bed beantwoorden en 3 minuten voor mijn eerste meeting mijn bed uit rennen
Heerlijk.
Als je niet gewend bent om geliefd te zijn is het opeens zo raar om liefde te krijgen.
Ik krijg salaris vandaag en heb nog maar 4 euro nu huphup
Zomervakantie is geboekt. Een weekje Krakau
Ik heb weer eens een portemonnee gevonden (al de derde dit jaar), maar deze persoon is niet makkelijk te bereiken. Ik heb hem overal waar ik kon een bericht gestuurd en toegevoegd, maar nog geen reactie gekregen. Toen kwam ik erachter dat hij zzp’er is en heb ik het vestigingsadres van zijn bedrijf gevonden, wat hier in de straat blijkt te zitten. Het heeft alleen geen website, e-mail of telefoonnummer, dus ik ben langsgelopen, maar er deed niemand open. Nu heb ik een briefje in de bus gedaan. Volgens mij kan ik nu echt niets meer doen. Ik had gehoopt dat hij mijn berichten snel gezien had, zodat hij niets hoefde te blokkeren, maar denk dat het nu te laat is daarvoor. Nu moet ik het loslaten, want ben al drie dagen met deze man bezig. :’)
Naar de gemeente brengen? En je kan evt nog een cent overmaken naar zijn rekening met je nummer erbij
of 1 cent overmaken naar zijn bankrekening met je telefoonnummer erbij?
Oh, dat van die cent ga ik doen, ja! Goeie! (Tot zover het loslaten ) Thanks @Portugal en @ZusjevanJoost
I see what you did there
Haha oh sorry! Ok dit nog even en dan loslaten!
Nou kan die 4 euro mooi op je spaarrekening!
Ik heb vandaag vrij, na 7 dagen achter elkaar gewerkt te hebben. Zit heerlijk met een kop koffie gtst te kijken en vanmiddag left over sushi eten
Oké ik liep net door de stad en heb me gerealiseerd waar ik eigenlijk geld aan uit wilde geven: een Nintendo switch.
Pfft zit ik zo met een grote mensen stofzuiger en een geurding, en nog steeds zonder spelcomputer