Wat je even kwijt wil #58

Argh ik heb het mijn tijd even niet.

• ik ben nog half geblesseerd dus mijn teamsport kan ik niet doen. Ik zit er zelfs over na te denken om dit seizoen te stoppen. Het team kan niet op mij bouwen en vind het zelf super frustrerend dat ik niet veel kan.
  • een van mijn katten is fit, ze is ook al 13 maar boh wil niet dat ze aftakelt.
  • sommige gevoelen vind ik echt irritant en weet ik gewoon niet wat ik er mee moet

Maar even treurig wezen op kantoor vandaag.

1 like

Ik moet mn nieuwe afdeling bellen om me ziek te melden voor vanavond en ik zie er alweer een uur tegenop :sob:

2 likes

Het is weer maandag, de eerste mails en chats vanuit bed beantwoorden en 3 minuten voor mijn eerste meeting mijn bed uit rennen :sleeping:

Heerlijk.

22 likes

Als je niet gewend bent om geliefd te zijn is het opeens zo raar om liefde te krijgen.

32 likes

Ik krijg salaris vandaag en heb nog maar 4 euro nu :joy: huphup

29 likes

Zomervakantie is geboekt. Een weekje Krakau :raised_hands:t2:

14 likes

Ik heb weer eens een portemonnee gevonden (al de derde dit jaar), maar deze persoon is niet makkelijk te bereiken. Ik heb hem overal waar ik kon een bericht gestuurd en toegevoegd, maar nog geen reactie gekregen. Toen kwam ik erachter dat hij zzp’er is en heb ik het vestigingsadres van zijn bedrijf gevonden, wat hier in de straat blijkt te zitten. Het heeft alleen geen website, e-mail of telefoonnummer, dus ik ben langsgelopen, maar er deed niemand open. Nu heb ik een briefje in de bus gedaan. Volgens mij kan ik nu echt niets meer doen. Ik had gehoopt dat hij mijn berichten snel gezien had, zodat hij niets hoefde te blokkeren, maar denk dat het nu te laat is daarvoor. Nu moet ik het loslaten, want ben al drie dagen met deze man bezig. :’)

8 likes

Naar de gemeente brengen? En je kan evt nog een cent overmaken naar zijn rekening met je nummer erbij

5 likes

of 1 cent overmaken naar zijn bankrekening met je telefoonnummer erbij?

4 likes

Oh, dat van die cent ga ik doen, ja! Goeie! (Tot zover het loslaten :grin:) Thanks @Portugal en @ZusjevanJoost

3 likes

I see what you did there :tulip:

1 like

Haha oh sorry! Ok dit nog even en dan loslaten! :sweat_smile:

1 like

Nou kan die 4 euro mooi op je spaarrekening!

2 likes

Ik heb vandaag vrij, na 7 dagen achter elkaar gewerkt te hebben. Zit heerlijk met een kop koffie gtst te kijken :joy: en vanmiddag left over sushi eten :v:

4 likes

OkƩ ik liep net door de stad en heb me gerealiseerd waar ik eigenlijk geld aan uit wilde geven: een Nintendo switch.
Pfft zit ik zo met een grote mensen stofzuiger en een geurding, en nog steeds zonder spelcomputer :frowning:

9 likes

Stuur je die andere toch terug?

1 like

Haha ja dat zei m’n man ook al, maar ben ook enthousiast over die aankopen.
Ik wilde eigk een switch die op de tv aangesloten kan worden, want dan kunnen we samen spelen maar die lite is wel echt veel goedkoper. Dus misschien als ik die nou neem dat het wel kan.

Ik zou doorsparen voor een normale switch, als je samen een spelletje wilt spelen met een lite heb je er twee nodig.

4 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik zou echt even iets langer sparen voor een normale switch want het heeft wel echt toegevoegde waarde om p groot scherm te kunnen gamen! Ipv met een voorover gebogen rug op een te klein schermpje te staren. En idd het samen kunnen spelen ook nog. Echt een gevalletje goedkoop is duurkoop als je daarna baalt dat je een lite hebt

3 likes