De zon schijnt! Oooh zo chill. Dan is zelfs het huis schoonmaken niet erg meer.
Ik had een switch lite maar verkocht inmiddels omdat maar heel weinig spelletjes op de lite kunnen! Ik zou dus ook zeker doorsparen
Ik had zoân klein ding en vond het echt stom, heb hem meteen weer verkocht. @M0nan heeft een grote en dat is leuker, kunnen we veel meer mee
Ja ik zou 100% voor die voor aan de tv gaan @Kusjessoldaat . Kan je veel meer (ook meer opties om samen te spelen enzo). Op marktplaats staan soms ook topadvertenties. Het is hoe dan ook echt rete duur hahah. Ik kreeg hem van mijn vriend voor mijn verjaardag en al mijn vrienden hadden dan spelletjes erbij gekocht, dus ik heb er geen cent aan uitgegeven
Me: doet haren in een strakke knot zodat het tijdens mijn online meetings niet opvalt dat mijn haar kneiter vet is.
âHè wat leuk je haar een keer andersâ
Also me: âJa heb mega vet haarâ đĽ˛
Ik krijg iedere week een Jumbo boodschappenkaart omdat ik zo gek ben om de wcâs (enz) schoon te maken bij mijn re-integratie plek. Alleen zijn de pinpassen daar leeg (is een foutje komt wel goed) dus nu heb ik voor een keer het bedrag cash gekregen. Nou ik klaag niet hoor. Deze week lekker weer eens ergens anders boodschappen doen dan bij de Jumbo.
En ik zag dat Lidl eindelijk weer drinkyoghurt heeft in de smaak aardbei-banaan dus mijn week is helemaal weer goed begonnen.
Ik ben weer vol enthousiasme helemaal georganiseerd begonnen aan het nieuwe blok van mân studie, benieuwd hoe lang ik het deze keer volhoud. Waarschijnlijk max een week :â)
Ik mis dit echt. Nooit gedacht. Maar het frisse gevoel van een nieuw blok.
Ik had ook altijd dezelfde intenties maar na 2 weken alweer oude situatie.
Ja op de een of andere manier is het toch lekker altijd inderdaad, ook al weet je dat het geen stand gaan houden hahaha.
Ik moet vrijdag voor het eerst in hele lange tijd weer naar de dermatoloog omdat ik al een jaar een terugkerende ontsteking onder mijn oksel(s) heb en de huisarts weet niet meer wat te doen maar juist nu begint het weer rustiger te worden pff. Straks denkt hij ook wat stel je je aan, hopelijk kan hij er toch iets mee.
Ik haat dat altijd zo he als je naar een arts ofzo moet en tegen de tijd dat je daar een keertje bent zijn je klachten tijdelijk ook weer minder. Kreeg die doorverwijzing 2 weken geleden namelijk toen het weer een enorme ei was.
Ik heb laatst mn bankhoes te drogen gelegd over mn balkon en wat een rijkdom!! Heb ongeveer twee jaar geen buiten gehad dus dit was echt top
Ik heb vandaag echt niets te doen op werk, maar dan moet ik dus aan de zelfstudie en daar heb ik ook geen zin in
Mn telefoon deed helemaal niks meer, ook niet uitschakelen. Had gewoon zwart beeld en als ik t uitknopje lang ingedrukt hield kwam er wel uitschakelen in beeld. Maar deed ie niet. Nu maar hard gereset en hij doet t weer. Maar waren vreselijke 10 minuten van mn levenđ
Heb je misschien een foto die je kan laten zien van hoe het 2 weken terug was?
Snel een back-up doen voor de zekerheid.
Ik heb dat ooit een keer gehad. En toen reageerde de arts in het zkh (moest weggesneden) super denigrerend gedaan. Vroeg of ik rookte en zei dat te dikke mensen er ook vaker last van hebben . Dus dat kunnen wel factoren zijn die meespelen en waarvoor geen quick fix is. Bij mij is het bij die ene keer gebleven gelukkig.
Voor mijn gevoel heb ik echt een sollicitatiegesprek verprutst, ik was dit keer ontzettend zenuwachtig en dat straalde ik ook uit. Ik gooide zelfs mijn koffie om. đĽ˛
Gelukkig einde van de middag al een telefoontje, ben ik er van af.
Aah zo hyped voor de super bowl over een weekje of naja de halftime show haha.
Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige and Kendrick Lamar will be this yearâs performers on one of the biggest stages in the world.
Dr. Dre, Snoop Dogg en Eminem samen op een podium. Hopelijk wel oude liedjes haha.
Nee
haha heel herkenbaar. Ik heb sinds kort een moccamaster en als ik daar 1 kopje van drink voel ik bijna gewoon het bloed door mijn aderen pompen en mijn huid kriebelen haha