Wat je even kwijt wil #58

Ja ik gok ook dat hij zoiets zeggen tegen mij haha.

2 likes

Zijn het haarvaatjes? Dan scheelt epileren mss nog wel tov scheren?

3 likes

Haha ja ik ook! Ga je de wedstrijd ook live kijken? M’n vriend lijkt al jaren de Super Bowl met z’n vrienden. Ik ben begin nu eindelijk de regels wat te snappen en ik ga Chili hotdogs klaarmaken voor het feest. :grin: gaat wel leuk worden denk ik.

5 likes

Geen idee, heb idee dat het weinig verschil maakt.

@anon43983847 haha nee want de super bowl kan me verder gestolen worden, ik vind alleen de halftime show altijd wel leuk en naja dit keer extra want deze 3 samen waren echt geweldig vroeger (oke er zijn nog 2 artiesten bij maar die vergeet ik gewoon even).

3 likes

Hahaha ik heb dat vooral met een koffie met smaakje. Dat gaat niet goed samen, cafeĆÆne en suiker

1 like

De knuffeltjes waren net op bij de toko :pleading_face::sob:

3 likes

Ik heb dit ook altijd en ik vind het zooo kut. Wil ook gewoon koffie kunnen drinken zonder dat ik mij super opgejaagd voel. Ik ben maar overgeschakeld naar decaf maar is toch niet hetzelfde :pensive:

1 like

:muscle: Ik heb mezelf weten te motiveren om naar buiten te gaan, om boodschappen te gaan doen en te gaan wandelen in mijn eentje. En het was heerlijk rustig (in tegenstelling tot het weekend in hetzelfde bos). Het was niet zo lang als ik had gehoopt, maar 45 minuten in plaats van 90, maar alsnog tevreden met mezelf. Hopelijk krijg ik straks de woonkamer stofzuigen, wat werken en koken ook nog voor elkaar.

12 likes

M’n vriend en dochter hadden/hebben corona en ondanks zoenen, kusjes, knuffels, uit dezelfde beker drinken etc. heb ik het nog steeds niet.
Ik wil het gewoon gehad hebben in plaats van die onzekerheid de hele tijd.

Jaaaaaaaaaaa

3 likes

Jaa die trailer is zo vet he.

1 like

Waarom

3 likes

Het houdt niet op, niet vanzelf :cry:

6 likes

Maar toch hoop ik dat SvA het wint van corona.

7 likes

Ik blijf erbij, Soldaat van Oranje blijft doorspelen totdat de aarde vergaat. Beetje zoals het orkest op de titanic.

18 likes

Ik ga ook echt stuiteren van koffie met cafeĆÆne en suikersiroop

Ik vind dit altijd zo erg als ik in Duitsland ben. Die mensen kunnen staren zeg…

1 like

net een afwijzing gekregen van iemand op werk (over drie weken is die toch weg), maar ik ben de minuten aan het aftellen tot ik naar huis kan gaan en in bed huilen. Oke, dat klonkt heel overdreven, alsof ik super verliefd ben. Is niet hoor, meer het idee van kan iemand mij ook een keer leuk vinden, please?

12 likes

Ik heb zo slecht geslapen, ik hoop dat ik het red om tot 20:00u wakker te blijven.

1 like

In de tijd dat Nederland nog meedeed met de NFL Europe had ik een seizoenskaart.
Twee keer naar de World bowl geweest toen the Amsterdam admirals speelden.
Een keer gewonnen in 2005 en toen stond Shaggy half time
Was echt een belevenis altijd!!

3 likes