Wat je even kwijt wil #58

Mijn vriend kijkt ook trouw de Super Bowl met z’n beste vriend, ik heb niks met football maar doe wel mee voor de themed snacks :star_struck:

2 likes

Dit heb ik ook altijd! Word er ook altijd supermisselijk van.

2 likes

Met m’n werktelefoonnummer ben ik gister toegevoegd aan een groepsapp van mensen die ik niet ken? Ze gaan deze maand op vakantie en ze zijn nu aan het afspreken hoe en wat. Volgens mij een familie want er zit een kind bij? Ik was vandaag niet aan het werk, dus ik zie het nu pas het hele gesprek. Niemand lijkt het door te hebben, maar het voelt ook niet goed om er nog in te blijven. Ik ben alleen zo nieuwsgierig hoe lang het duurt voor ze het wel door hebben…

28 likes

Ik zou meepraten over die vakantie voor de lolz.

34 likes

Wat vet haha! Als ik ooit in Amerika ben wil ik ook nog wel een wedstrijd bijwonen. Die stadions zijn zo groots! @Dombo wat gaan jullie snacks worden haha?

4 likes

Ik zou gewoon op alle voorstellen reageren met dat je het stom vind, huis is niet luxe genoeg, je wil minimaal een slaapkamer voor jezelf enz enz

19 likes

Het hotel voor onderweg hebben ze al geboekt gister, zie het dus nu te laat helaas helaas. De meesten gaan deze week nog booster halen. Misschien moet ik ineens als anti vaxxer gaan reageren.

20 likes

Misschien kan je ze een tip geven (desnoods iets googlen) en dan kijken hoe ze reageren. :stuck_out_tongue:

1 like

Wij hebben er wel eentje kunnen scoren. We hebben de tijgaaah

Wow ik heb gewoon geen chip na een hele dag nagellak

3 likes

DOOOOEEEDN

1 like

Ik ben zo moeeee… waarom moet ik nou weer roti én aardappelsslade maken. Ik dacht, da’s makkelijk want allebei met aardappel. ???

4 likes

Het zijn ook alleen maar tijgers haha. Heb je t vrouwtje of mannetje.

3 likes

Mannetje.
Os van vorig jaar een vrouwtje

2 likes

Nee dit jaar is het jaar van de tijger, vandaar

3 likes

Dat weet ik

2 likes

Oh sorry dan las ik je post verkeerd, dacht dat je vroeg of de knuffel vorig jaar een vrouwtjestijger was haha

3 likes

aiiii heb zo een spontane hospiteeravond

dit heb ik al 5 jaar niet meer gedaan :joy: alvast verzinnen welk verkeersbord ik ben

9 likes

Nee, zag dat het woordje os was veranderd in is. Snap de verwarring

1 like

Ahh ja dat verklaart dingen hahaha

2 likes