Wat je even kwijt wil #58

Het is eigenlijk best wel pijnlijk dat bij elke metoo geval alle media weer moeten uitleggen wat seksuele intimidatie is. En dan voor de zoveelste keer een man die roept: je mag ook niets meer!!" zucht

8 likes

Hot chicken wings, nacho’s, brood met artisjok spinazie dip. Maar dan van alles de vega(n) versie! En als toetje ‘smores.:drooling_face:

En jullie?

9 likes

Ja, dus?

Echt met zo’n opmerking kan je toch niks mee. Is het echt zo moeilijk om je muil te houden en je jatten bij je te houden.

7 likes

Fakking hel! Wat is die aflevering van vorige week woensdag van Nederland in Beweging kut. Hoe durven ze oudjes dit te laten doen? Ik voel m’n knieën niet meer

6 likes

Wat moest je dan doen?

3 likes

Ja lang in een sumo squat staan 🥲

3 likes

Ik ga the tinder swindler kijken. Ik las ergens dat een Nederlandse meid ook de dupe was geworden en hem al 140k had geleend. Het enige wat ik kan denken is: HOE DAN?! Dit is toch echt de millennial versie van de insert land in Afrika dat geassocieerd wordt met internetoplichting prinsen die 50+ vrouwen als prooi hebben?! Maar ik moet nog gaan kijken :grimacing: misschien stel ik m’n mening wel bij (ik denk ‘t niet)

4 likes

Heb hem van t weekend ook gezien en dacht eerst ook echt hoé dan maar als je m kijkt word het wel duidelijk!

1 like

Ik kijk m ook!

En ik moet zeggen mijn eerste gedachte zou ook zijn HOE DAN? maar sinds ik in een situatie heb gezeten waarvan ik voorheen zou denken “dat zou mij nooit overkomen” snap ik wel dat als je er middenin zit je het niet door hebt ofzo.
Al is deze wel heftig

3 likes

Ja maar wel bijna allemaal koud toch? Soort van ice tea wat al jaren bestaat :thinking:

4 likes

Hahaha ik lees deze post en ik denk ineens ohja… dat was ik aan t doen. Ik had die docu opgezet rn toen naar t forum gegaan en spelletjes en muziek geluisterd hahaga.
2 uur later… zo maar ff afkijken

1 like

Oeee nice! Dat klinkt super goed haha. Ik ga cincinnati chilli hotdogs maken. Nacho’s is ook een goed idee met wat guac erbij! :sweat_smile: nu alweer honger haha.

4 likes

Ook boulevard gekeken?:stuck_out_tongue:

3 likes

Ik denk nog steeds HOE DAN had die vent een Excel bestandje ofzo waarin hij alles bijhield. Dit kan toch niet. Hoe kun je al die leugens en verhalen bijhouden

6 likes

Waarom is overal waar ik kom de kattenbakvulling op?? Mijn katten willen ook gewoon een schone plee en van mij mag die stinkende bak ook wel geleegd worden :sob:

3 likes

@Sneakers ik heb er bijna de helft op zitten and I still do not get it, waarom je deze gast al tienduizenden dollars hebt geleend en ook steeds in een extreem kort tijdbestek?! Vervalsen van loonstroken? Ik ben een sceptisch wijf van nature, maar deze meiden zijn wel echt heel naïef…

4 likes

Ik had dit gekocht bij de jamin. Want knapperige chocola is mn fave en de structuur is geweldig. Maar ik was ff vergeten dat amerikaanse chocola zo goor is…

Samenvatting

10 likes

Alleen reeses peanutbuttercups zijn verslavend lekker, maar de chocolade proef je daar ook niet

2 likes

Omg neeee deze zijn zo fantastisch juist. Heb hier echt zakken van weggegeten in Australië

4 likes

Dit is Engelse chocola, beter dan Amerikaanse maar nog steeds niet te nassen

4 likes