Wat je even kwijt wil #58

Kan met telefoonnummer toch? Nieuwe simkaart erin en dan is ‘ie er zo weer… zo’n gast stopt echt niet zomaar.

Toevallig had ik het er vandaag nog over ook. Hoe zou hij ooit begonnen zijn. Want er moet ooit 1 iemand zijn geweest die al geld gaf waarmee hij die lifestyle ging bekostigen toen hij nog niks had

Hij fraudeerde daarvoor toch al met nep cheques?

1 like

Oja nu je het zegt inderdaad! Lekker opgelet blijkt wel weer

Ja voor mij nu ook lang geleden, weet het ook niet :sweat_smile:

Maar hoop dat mensen zijn gezicht gaan herkennen. En dat die diamanten-familie hem gaat pakken. En het liefst ook die andere kutmensen die met hem meewerkten.

Hoop dat Interpol er aan werkt om hem te ‘swindlen’. En dat op film zet. Netflix, make it happen.

2 likes

Van wat ik hier lees werkt hij een beetje als een loverboy. Eerst lovebomben en met duredingen komen. En dan ineens oh ik heb geld problemen kan jij me helpen.

Hij heeft wel een type bijna al die meiden lijken op elkaar

6 likes

Hij heeft hem vanmiddag opgehaald! Hij had zijn portemonnee niet eens gemist, omdat hij sinds de dag dat ik hem gevonden had niet meer buiten was geweest 🥲

26 likes

Ik ben begonnen aan Younger en nu heb ik een crush op Hillary Duff ontwikkeld

7 likes

Jaren geleden was op EGF toch ook een lid die met een diamantenmeneer uit Israel ging? Dat was hopelijk wel legit toch?

(Hoef niet te weten wie het is en of ze hier nog zit ofzo ivm outen, maar moest er ineens aan denken. Ze gaf me ooit top tips om m’n haar te stylen. Als je hier nog bent: thanks!!!)

1 like

Vanochtend was ie heel leuk vond ik

2 likes

Begin van de avond wilde ik er wat in gaan reageren, maar toen was ik er helaas al uitgegooid. Ik heb wel erg genoten van het gesprek hoe ze erachter kwamen dat ik niet moeder Lida was (die dus eigenlijk in het gesprek hoorde) maar een vreemde, en hoe iedereen besprak waar het mis was gegaan. Totdat de beheerder me er uiteindelijk uitgooide. :broken_heart: Ik was graag met m’n nieuwe familie op vakantie gegaan naar Italië.
Ik vind het ook fantastisch dat ze nu geen idee hebben wie er 2 dagen heeft meegelezen want ik heb geen whatsappfoto met dat nummer.

37 likes

@Diamonds en dat is gewoon haar vriend!! Ik mis haar wel al een tijdje

8 likes

Even terugkomend op deze post.
Ik heb gister dus een patch gemaakt . Nu vind hij hem leuk en gaat nakijken of hij op deze manier gebruikt mag worden. Ik ben zo benieuwd. En ik heb een nieuwe insta volger haha.

Hij geeft wel aan dat ze meestal rond zijn maar vind het nu eng worden om aan te geven dat hij ook rond kan. :sweat_smile:

9 likes

Fun fact: Hershey’s heeft in Amerika de rechten om Cadbury chocolade (het merk van die flake) te maken. Ze dachten… waarom alleen zelf vieze chocolade produceren als we ook gewoon alles van een ander merk ook nog kunnen verpesten :smiling_imp:

1 like

Ben net positief op corona getest (zelftest) en ben ook niet helemaal fit, maar vind het vooral jammer dat ik nu een week lang mn hamsters niet kan zien ahhahahahah, hopelijk stuurt mn pa elke dag foto’s tot hij er gek van wordt

3 likes

Ik ben mijn scriptieverdediging aan het voorbereiden en ik kom een zin tegen met een verdwaald lidwoord en ik criiiiiiinge echt van mijn stoel af :cold_sweat: Heb het toch al gehaald nu ik mag verdedigen, maar toch. Heb het zo vaak gelezen dat je er dan natuurlijk compleet overheen leest, echt zonde

17 likes

Ooh zou t kunnen dat de engelse misschien wel lekker zijn.

individuele chips verpakt?

4 likes

Ook zo interessant dat het dus ook maar net is wat je gewend bent, want de meeste Amerikanen vinden het echt heel lekker zelf.

Wel grappig, ik ben een jaar als exchange student in de VS geweest en toen ik daar aankwam had m’n gastgezin op m’n slaapkamer een schaaltje met Hershey’s kisses gezet als welkom zegmaar. En ik had een hostbrother van 8 en die was helemaal ‘omg you HAVE to try them, these are the best ever!’. Dus 1 geproeft ‘oh yeah, great!’ (:nauseated_face:), maar ze verder niet meer aangeraakt. Maar voor alles is een oplossing, want op een gegeven moment werd dat schaaltje leger en leger, bleek m’n hostbrother ze uit m’n kamer te jatten en zelf op te eten :sweat_smile: Opgeruimd staat netjes haha

20 likes

ik las laatst m’n scriptie terug en er stond in het fel geel gemarkeerd INSERT REFERENCE

huil nog steeds

37 likes

Hahaha nee wat kut, maar wie weet wat ik nog aantref. Het gaat ook over de nieuwe zedenwet en ik cringe ook echt hard op hoe correct ik het allemaal omschrijf terwijl ik irl echt een boerin eerste klas ben

1 like