Wat je even kwijt wil #58

Toen ik in Engeland woonde vond ik Cadbury altijd wel lekker, zo’n dairy milk reep. En een flake in je Mc Donalds ijsje kon ik ook altijd wel waarderen.

Maar ik heb nog nooit flake hier gezien (wel die repen) dus volgens mij is daar geen Amerikaanse versie van en vind je die gewoon niet lekker haha.

1 like

Punten voor jou dat je hem uberhaupt hebt teruggelezen, ik denk dat ik daar de aankomende jaren nog niet klaar voor ben.

11 likes

m’n feedback was gelukkig heel gedetailleerd maar hier hebben ze geen woord over gerept, ik denk dat ze het zelf ook maar te ongemakkelijk vonden om over te beginnen haha

al zitten dit soort fouten in meer scripties wel dan niet denk ik

1 like

Waarom lullen mannen zoveel. Stilte zou fijn zijn.

5 likes

Ja dat is zeker waar! En ik denk dat bij veel mensen de taal zodanig ruk is dat ze om een insert reference of een overbodig lidwoord niet zo moeilijk doen

2 likes

ik moest wel, ben gaan recyclen voor essays op m’n nieuwe studie♻️

2 likes

Ik ben wat aangekomen de laatste tijd en toen ik naar mijn buik keek kreeg ik het woord ‘vetschort’ ineens in mijn hoofd. Wat ik alleen ken door iemand waar ik ooit mee heb gewerkt die haar eigen buik zo beschreef terwijl ze onlangs was bevallen. Ik werd er best verdrietig van. Dunno wat ik hiermee wil maar heuh wees even wat vriendelijker tegen je lichaam

6 likes

Ik haaat kabeltjes!! Op oplader ging stuk vlak voor de lockdown. Nja toen had ik geen zin om pnline te bestellen dus ik moet t doen met een onhandige oplader. Toen kreeg ik covid en nu kon ik er vandaag eeb halen… koop ik de verkeerde :clown_face:

Waarom is er niet gewoon voor alle mobiels 1 goeie lader zonder gekkigheid zoals 2 usbc uiteinde???

5 likes

M’n moeder was vandaag bij mijn oma (92) en haar internet deed het niet meer. M’n moeder het modem resetten en toen werkte het weer, vraagt m’n oma oprecht verbaasd ‘waarom doen ze dat dan, het internet uitzetten?’ och m’n hart hahaha.

52 likes

In mijn masterscriptie stond ergens op 2 plaatsen hetzelfde werkwoord in 1 zin, omdat ik de woordvolgorde had omgedraaid. Jaren overheen gelezen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Maar goed. Ik ontvang nu toetsopdrachten met de naam van het vak of mijn naam fout geschreven en vaak fouten in de titel.

1 like

Gevonden en hij is bezet. Helaas!

1 like

Ik had vannacht een rookmelder met batterij de bijna leeg was, want een hel.

3 likes

Ik had vannacht echt zo onverklaarbare jeuk dat ik er niet van kon slapen :frowning:

1 like

Slechte nieuws: volgens m’n slaapapp heb ik 1 uur en 18 minuten geslapen vannacht
Goede nieuws: dat is zo ongeveer 1 uur en 13 minuten langer dan ik dacht dat het was dus kan niet klagen
:thumbsup:

30 likes

@Raymond succes, is zo voorbij! Neem wel een inlegkruisje mee voor erna want je kan licht bloedverlies hebben

Pff de arts zou gisteren een recept naar mijn apotheek sturen, maar daar was gisteren niets. Bel ik vandaag terug staat dat gesprek gewoon nergens gerapporteerd :roll_eyes: terwijl er wel een diagnose in werd gesteld

1 like

Ik vertelde aan een collega dat we een nieuwe keuken krijgen. Zij vroeg of ik daar ook een Quooker in deed. Ja, zo een waar ook bruisend water uitkomt.
Het bleef even stil en toen vroeg ze wat ik in godsnaam met kokend Spa rood van plan was :joy:

38 likes

Om thee met prik te zetten, duh

3 likes

Mijn kat was vanaf 4 uur bezig om uit te breken en uiteindelijk kon ik hem om half 7 van het balkon af plukken (had het kattenluikje niet goed dicht gedaan nadat ik in m’n eigen huis moest inbreken door dezelfde kat), ben zo blij als m’n balkon eindelijk catproof is afgezet.

Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat er een kraan bestaat waar spa rood uit komt :open_mouth::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Jongens dit belooft geen goede dag te worden. Ik las net de kop ‘Drukker in ziekenhuizen’. En ipv dat ik dacht dat er meer mensen in het ziekenhuis komen, dacht ik wtf moet een drukkerij in een ziekenhuis doen?

Laat mij vandaag geen belangrijke stukken lezen/ondertekenen

18 likes