Hoe dan. Ze smaken naar hele goedkope vlokken.
@mikselke aah toch wel ik twijfelde al
Ja denk dat het er wel op lijkt ja!
Dit doet me denken aan mijn huis. Ik woon op de eerste verdieping, maar je kunt naar binnen gluren als je wil. Ik dacht alleen dat niemand dat deed.
Collega van me (die woont in dezelfde straat): ‘Ik fietste gister langs je huis en zag je achter je computer zitten!’
Ik in gedachten: Kut
Is in Azië toch normaal?
Jasmijnthee bij dimsum vind ik zo lekker!
Dat ziet er wel heerlijk uit, meeeeh!
Ik had dit voor het eerst in een softijsje want dat is blijkbaar een ding, vond het best wel lekker toen
Ik heb dus ook heel vaak dat het overal tegelijkertijd op is! Misschien kopen we allemaal op het zelfde moment?
AMERIKAANS???
Jaaaa, dat noemen ze 99 en is inderdaad een classic als de ijscoman langsrijden
Dit is op zich niet zo moeilijk. Het allerergst:
Hershey’s smaakt gewoon echt naar kots, bah bah bah
Ja het was goor dus ik dacht t zal wel amerikaans zijn. Maar da was nie
Jaaaa het gaat wel echt om extreme bedragen enzo dat vind ik ook wel heel heftig. Ik zou denk ik ook al eerder vraagtekens bij dingen zetten. Maar dat vond ik eigenlijk al van op de eerste of tweede date met een privé-jet ergens heen vliegen.
Maltesers in een grotere zak zijn lekkerder dan in een kleine zak? Zie je volgende keer haal ik echt weer de large
Ik koop het op zaterdag of zondag in de oneven weken, als jullie dat dan even niet kunnen doen
Hij had de vrouwen ook echt goed overtuigd van zijn rijkdom waardoor ze er nooit aan zouden twijfelen dat hij het niet terug zou betalen. Plus hij heeft ze echt gehecht aan hem laten raken.
Hier kwam ik gister ook achter. Had gister weer een keer een kleine zak gehaald en ze leken gewoon kleiner en taaier??
Ik vind op geen enkele manier dat deze man een vrijbrief verdient en ik vind het ergens ook vreemd dat hij niet aangeklaagd is voor oplichting van die vrouwen. Maar een van die meiden heeft hem 250.000 geleend nadat ze hem één maand kent. Ik kan me geen universum voorstellen waarin iemand, wie dan ook, dat een ok en logische gedachte vindt? Daarom zeg ik dat ik ze wel naïef vind, en ja is dat victim blaming. Wellicht wel? Met alle informatie in de media en aandacht voor Ponzi schemes etc. die er tegenwoordig toch wel is. Dit zijn ook gewoon hoogopgeleide, niet onsuccesvolle vrouwen en kan ik me niet indenken dat er geen oranje of rood vlaggetje bij jezelf af gaat na de eerste 20k die hij er in 3 dagen doorheen heeft gejaagd… Vind het wel ballen dat ze overal met naam en toenaam aan mee hebben gewerkt, dat zeker.
Maar ik ben sowieso 100x te cynisch om me hierin te kunnen verplaatsen. Deze post van mij zou wellicht beter in het impopulaire meningen topic passen.
Ik ben het wel met je eens hoor. En het is niet eens alleen geld overmaken, maar ook het afsluiten van verschillende torenhoge leningen. Kan me ook zo niet voorstellen dat je geen moment denkt, goh dit begint toch wel vreemd te worden en ook geen moment nadenkt over het risico wat je jezelf aandoet.
dit snapte ik ook echt niet, hoezo wordt hij niet aangeklaagd?
Het was niet 250.000 in een keer na één maand. Ze had negen schuldeisers. Het begon met minder en liep op omdat hij steeds maar bleef liegen. Op zich was dat verhaal nog wel redelijk geloofwaardig, iets met zijn veiligheid en gebruik van creditcards dat niet langer veilig was toch. Als je iemand vertrouwt en hij zo’n rijke vent is kan ik er nog inkomen dat je dat gelooft en hem wil helpen.
Verhaal bij Pernille vond ik ook nog wel geloofwaardig. Vader werd onderzocht door de belastingdienst oid toch, en alle rekeningen waren daardoor geblokkeerd.