Daar hebben ze het ook vrijwel niet over? Wel een beetje een gemis. Die Noorse heeft zelf ook meegewerkt aan afsluiten van frauduleuze leningen obv nepgegevens en CC fraude, maar die anderen hebben het geld ‘uit vrije wil’ gegeven denk ik? Althans dat zal wel de officiële juridische uitleg zijn wellicht 🥲. Ben bang dat de meeste rechtssystemen hier nog op zijn ingekleed, helaas…
Voor zover duidelijk werd uit die docu waren het aanvankelijk tienduizenden in een kort tijdbestek, in het geval van die Cecilie. Maar de timelines komen ook niet heel duidelijk aan bod. Want Ayleen had 14 maanden een relatie met hem maar totaal onduidelijk met welke anderen dit overlap had.
Ja dit begreep ik dus ook niet helemaal. Mijn logica: hij zou dan toch zijn ouders/vrienden/kennissen om hulp kunnen vragen oid ipv een doorsnee vrouw met een normaal salaris. Maar ja, aan de andere kant als je zulke dure etentjes hebt gehad / met een privéjet hebt gevlogen, dan twijfel je er misschien niet aan en doe je het gewoon
Verder super moedig van deze vrouwen dat ze hun verhaal vertelden.
Las net dit:
Vraag me alleen af hoe dit te controleren is op Tinder.
Ik zit al een half uur tegen mezelf te zeggen dat ik me nu ga douchen maar heb echt 0,0 zin. Ben nu na het werk ook telkens zo moe dat ik amper aan iets toe kom.
Nu toch maar mezelf de douche in sleuren en daarna naar bed.
omg het was PERFECT en hele leuke mensen
ik ga de rest van de avond goede dingen manifesteren
Welk verkeersbord was je
Ik zou als die diamantfamilie echt pissed off zijn dat zo iemand mijn naam te schande maakt.
Vind het ook walgelijk dat hij nu gewoon overal op insta weer een lavish lifestyle zit te portretteren. Tinder zit wel een controle op toch, dat je moet verifiëren met een legit insta of FB profiel? Zit zelf niet op Tinder XD dus fijne weet ik er niet van.
de gejatte
Volgensmij omdat de slachtoffers zelf alle leningen hebben afgesloten en hebben gelogen voor hem. Er is niks afgesloten onder zijn naam en de vrouwen hebben het destijds “vrijwillig” overgemaakt. Echter vind ik dat geen excuus, helemaal niet omdat alles tot in detail bekend is over zijn handelswijze. Hij zou zo lang moeten zitten.
Kan met telefoonnummer toch? Nieuwe simkaart erin en dan is ‘ie er zo weer… zo’n gast stopt echt niet zomaar.
Toevallig had ik het er vandaag nog over ook. Hoe zou hij ooit begonnen zijn. Want er moet ooit 1 iemand zijn geweest die al geld gaf waarmee hij die lifestyle ging bekostigen toen hij nog niks had
Hij fraudeerde daarvoor toch al met nep cheques?
Oja nu je het zegt inderdaad! Lekker opgelet blijkt wel weer
Ja voor mij nu ook lang geleden, weet het ook niet
Maar hoop dat mensen zijn gezicht gaan herkennen. En dat die diamanten-familie hem gaat pakken. En het liefst ook die andere kutmensen die met hem meewerkten.
Hoop dat Interpol er aan werkt om hem te ‘swindlen’. En dat op film zet. Netflix, make it happen.
Van wat ik hier lees werkt hij een beetje als een loverboy. Eerst lovebomben en met duredingen komen. En dan ineens oh ik heb geld problemen kan jij me helpen.
Hij heeft wel een type bijna al die meiden lijken op elkaar
Hij heeft hem vanmiddag opgehaald! Hij had zijn portemonnee niet eens gemist, omdat hij sinds de dag dat ik hem gevonden had niet meer buiten was geweest 🥲
Ik ben begonnen aan Younger en nu heb ik een crush op Hillary Duff ontwikkeld
Jaren geleden was op EGF toch ook een lid die met een diamantenmeneer uit Israel ging? Dat was hopelijk wel legit toch?
(Hoef niet te weten wie het is en of ze hier nog zit ofzo ivm outen, maar moest er ineens aan denken. Ze gaf me ooit top tips om m’n haar te stylen. Als je hier nog bent: thanks!!!)
Vanochtend was ie heel leuk vond ik
Begin van de avond wilde ik er wat in gaan reageren, maar toen was ik er helaas al uitgegooid. Ik heb wel erg genoten van het gesprek hoe ze erachter kwamen dat ik niet moeder Lida was (die dus eigenlijk in het gesprek hoorde) maar een vreemde, en hoe iedereen besprak waar het mis was gegaan. Totdat de beheerder me er uiteindelijk uitgooide. Ik was graag met m’n nieuwe familie op vakantie gegaan naar Italië.
Ik vind het ook fantastisch dat ze nu geen idee hebben wie er 2 dagen heeft meegelezen want ik heb geen whatsappfoto met dat nummer.