Wat je even kwijt wil #58

Even terugkomend op deze post.
Ik heb gister dus een patch gemaakt . Nu vind hij hem leuk en gaat nakijken of hij op deze manier gebruikt mag worden. Ik ben zo benieuwd. En ik heb een nieuwe insta volger haha.

Hij geeft wel aan dat ze meestal rond zijn maar vind het nu eng worden om aan te geven dat hij ook rond kan. :sweat_smile:

9 likes

Fun fact: Hershey’s heeft in Amerika de rechten om Cadbury chocolade (het merk van die flake) te maken. Ze dachten… waarom alleen zelf vieze chocolade produceren als we ook gewoon alles van een ander merk ook nog kunnen verpesten :smiling_imp:

1 like

Ben net positief op corona getest (zelftest) en ben ook niet helemaal fit, maar vind het vooral jammer dat ik nu een week lang mn hamsters niet kan zien ahhahahahah, hopelijk stuurt mn pa elke dag foto’s tot hij er gek van wordt

3 likes

Ik ben mijn scriptieverdediging aan het voorbereiden en ik kom een zin tegen met een verdwaald lidwoord en ik criiiiiiinge echt van mijn stoel af :cold_sweat: Heb het toch al gehaald nu ik mag verdedigen, maar toch. Heb het zo vaak gelezen dat je er dan natuurlijk compleet overheen leest, echt zonde

17 likes

Ooh zou t kunnen dat de engelse misschien wel lekker zijn.

individuele chips verpakt?

4 likes

Ook zo interessant dat het dus ook maar net is wat je gewend bent, want de meeste Amerikanen vinden het echt heel lekker zelf.

Wel grappig, ik ben een jaar als exchange student in de VS geweest en toen ik daar aankwam had m’n gastgezin op m’n slaapkamer een schaaltje met Hershey’s kisses gezet als welkom zegmaar. En ik had een hostbrother van 8 en die was helemaal ‘omg you HAVE to try them, these are the best ever!’. Dus 1 geproeft ‘oh yeah, great!’ (:nauseated_face:), maar ze verder niet meer aangeraakt. Maar voor alles is een oplossing, want op een gegeven moment werd dat schaaltje leger en leger, bleek m’n hostbrother ze uit m’n kamer te jatten en zelf op te eten :sweat_smile: Opgeruimd staat netjes haha

20 likes

ik las laatst m’n scriptie terug en er stond in het fel geel gemarkeerd INSERT REFERENCE

huil nog steeds

37 likes

Hahaha nee wat kut, maar wie weet wat ik nog aantref. Het gaat ook over de nieuwe zedenwet en ik cringe ook echt hard op hoe correct ik het allemaal omschrijf terwijl ik irl echt een boerin eerste klas ben

1 like

Toen ik in Engeland woonde vond ik Cadbury altijd wel lekker, zo’n dairy milk reep. En een flake in je Mc Donalds ijsje kon ik ook altijd wel waarderen.

Maar ik heb nog nooit flake hier gezien (wel die repen) dus volgens mij is daar geen Amerikaanse versie van en vind je die gewoon niet lekker haha.

1 like

Punten voor jou dat je hem uberhaupt hebt teruggelezen, ik denk dat ik daar de aankomende jaren nog niet klaar voor ben.

11 likes

m’n feedback was gelukkig heel gedetailleerd maar hier hebben ze geen woord over gerept, ik denk dat ze het zelf ook maar te ongemakkelijk vonden om over te beginnen haha

al zitten dit soort fouten in meer scripties wel dan niet denk ik

1 like

Waarom lullen mannen zoveel. Stilte zou fijn zijn.

5 likes

Ja dat is zeker waar! En ik denk dat bij veel mensen de taal zodanig ruk is dat ze om een insert reference of een overbodig lidwoord niet zo moeilijk doen

2 likes

ik moest wel, ben gaan recyclen voor essays op m’n nieuwe studie♻️

2 likes

Ik ben wat aangekomen de laatste tijd en toen ik naar mijn buik keek kreeg ik het woord ‘vetschort’ ineens in mijn hoofd. Wat ik alleen ken door iemand waar ik ooit mee heb gewerkt die haar eigen buik zo beschreef terwijl ze onlangs was bevallen. Ik werd er best verdrietig van. Dunno wat ik hiermee wil maar heuh wees even wat vriendelijker tegen je lichaam

6 likes

Ik haaat kabeltjes!! Op oplader ging stuk vlak voor de lockdown. Nja toen had ik geen zin om pnline te bestellen dus ik moet t doen met een onhandige oplader. Toen kreeg ik covid en nu kon ik er vandaag eeb halen… koop ik de verkeerde :clown_face:

Waarom is er niet gewoon voor alle mobiels 1 goeie lader zonder gekkigheid zoals 2 usbc uiteinde???

5 likes

M’n moeder was vandaag bij mijn oma (92) en haar internet deed het niet meer. M’n moeder het modem resetten en toen werkte het weer, vraagt m’n oma oprecht verbaasd ‘waarom doen ze dat dan, het internet uitzetten?’ och m’n hart hahaha.

52 likes

In mijn masterscriptie stond ergens op 2 plaatsen hetzelfde werkwoord in 1 zin, omdat ik de woordvolgorde had omgedraaid. Jaren overheen gelezen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Maar goed. Ik ontvang nu toetsopdrachten met de naam van het vak of mijn naam fout geschreven en vaak fouten in de titel.

1 like

Gevonden en hij is bezet. Helaas!

1 like