Ik had vannacht een rookmelder met batterij de bijna leeg was, want een hel.
Ik had vannacht echt zo onverklaarbare jeuk dat ik er niet van kon slapen
Slechte nieuws: volgens mân slaapapp heb ik 1 uur en 18 minuten geslapen vannacht
Goede nieuws: dat is zo ongeveer 1 uur en 13 minuten langer dan ik dacht dat het was dus kan niet klagen
@Raymond succes, is zo voorbij! Neem wel een inlegkruisje mee voor erna want je kan licht bloedverlies hebben
Pff de arts zou gisteren een recept naar mijn apotheek sturen, maar daar was gisteren niets. Bel ik vandaag terug staat dat gesprek gewoon nergens gerapporteerd terwijl er wel een diagnose in werd gesteld
Ik vertelde aan een collega dat we een nieuwe keuken krijgen. Zij vroeg of ik daar ook een Quooker in deed. Ja, zo een waar ook bruisend water uitkomt.
Het bleef even stil en toen vroeg ze wat ik in godsnaam met kokend Spa rood van plan was
Om thee met prik te zetten, duh
Mijn kat was vanaf 4 uur bezig om uit te breken en uiteindelijk kon ik hem om half 7 van het balkon af plukken (had het kattenluikje niet goed dicht gedaan nadat ik in mân eigen huis moest inbreken door dezelfde kat), ben zo blij als mân balkon eindelijk catproof is afgezet.
Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat er een kraan bestaat waar spa rood uit komt
Jongens dit belooft geen goede dag te worden. Ik las net de kop âDrukker in ziekenhuizenâ. En ipv dat ik dacht dat er meer mensen in het ziekenhuis komen, dacht ik wtf moet een drukkerij in een ziekenhuis doen?
Laat mij vandaag geen belangrijke stukken lezen/ondertekenen
Jammer dat het drie telefoontjes, waarvan de laatste boos, heeft gekost maar we hebben eindelijk een ziekenhuisafspraak voor uitslagen.
Ik vraag me ook echt af hoe collegaâs met kinderen de eerste lockdowns zijn doorgekomen. Ik weet van een collega dat hij altijd 's ochtends super vroeg startte en 's avonds laat doorwerkte, en zo de zorg voor zijn dochter afwisselde met zijn vriendin en om maar aan zijn productieve uren te komen. Je kunt toch niet van je medewerkers verwachten dat ze wekenlang van 6-23 werken? Maar goed, sterkte deze week!
Ahw, ik zat net in een videovergadering en kreeg van mijn vriend een kus toen hij wegging. Heel lief, maar wel een beetje ongemakkelijk haha.
Ik ben 15 minuten te vroeg. Zo irritant. Eigenlijk wel beter dan mijn eeuwige gehaast. Maar wordt van wachten zenuwachtig
Aah zo leuk mn beste vriendin is deze maand jarig en ze wilt het met haar 3 beste vriendinnen vieren. En daar heb ik zon zin in. Ik heb die andere 2 meiden al zo lang niet meer gezien. Dus word echt een soort reunie met verhalen ophalen van onze uitgaan tijden.
Heeeeheee. Tjonge. Hopelijk nog binnen redelijk termijn uiteindelijk
Yes, ze wilden ons in maart plannen maar toen we aangaven dat we al sinds oktober aan het wachten zijn kon het opeens over 1.5 week. Hoop dat we eindelijk eens goed nieuws krijgen en de afspraak voor de intake niet weer eindeloos gaat duren.
Hahha bij ons is het ânormaalâ geworden om elkaar via Teams met beeld te bellen als we iets moeten bespreken of een vraag hebben. Tegenwoordig weet je nooit of je ook een kind in beeld ziet, de collega halverwege ziet weglopen of Juf Roos op de achtergrond hoort
Zo slecht geslapen, de stang incl gordijnen flikkerde vannacht naar beneden (???) Schrok me echt helemaal dood en dacht dat het mijn ex was .
Gisteren had ik ook last van spanning onderweg naar Aâdam omdat hij daar woonde en hij degene is die me in elkaar geslagen had, ik ben sindsdien nooit echt meer naar Aâdam geweest. Dus ik denk dat ik daarom dacht dat hij het was⊠Gelukkig reageerde mn vriend adequaat en kon me wel kalmeren.
Ik haat het zo als ik op mijn werk voor het blok word gezet, van die vragen waar je écht geen zin in hebt maar toch geen nee op kunt zeggen.
Ik heb in mân werkagenda gezet dat ik bij de lunch niet moet vergeten de puntpaprika op te eten. Meteen een goede test of collegaâs in mijn agenda loeren.
Ik heb al een paar keer gedroomd dat ik naar een andere studio moet waar het spookt en het lukt dan nooit om de woningbouw te bellen. Zo blij dat ik weer lekker wakker werd in mijn eigen bed en NIET in die enge studio hahaha