‘Mevrouw, raad is hoe duur mijn schoenen zijn.
Geeft juiste antwoord
‘Hoe weet u dat?’
‘Tsja jullie dragen allemaal dezelfde Alexander McQueen sneakers’
@Soy.peor ik wilde je wijzen op de jacquemus x bad bunny campagne maar aan je foto te zien ben je al op de hoogte
Jammer dat jullie je boos moesten maken, hopelijk de laatste keer en weten jullie binnenkort meer over traject! En dan hopelijk weer meer positiviteit, wat een gedoe
Mijn kat snurkt zo hard dat mijn collega’s het via Teams kunnen horen.
Wat is word een beroerd programma. Geef mij gewoon InDesign
In Nederland krijg je gewoon echt controles van je elektrische apparaten. Nooit 100% waterdicht uiteraard…
Ik moest net m’n auto naar de garage brengen en kreeg een leenauto mee. Garage is ongeveer een half uurtje rijden van m’n huis dus moest er meteen wel een stukje mee rijden. Zit er op de achterruit een megagrote sticker met ‘-naam garage- leenauto’ op, waar je dus de hele tijd tegenaan kijkt als je in je binnenspiegel kijkt. Echt wie bedenkt dat
Inkoppertje, de garage
Ill show myself out
Ik kreeg bij Ayleen ook heel erg het idee dat zij het “zelf” betaald had. Zij had het niet over leningen afsluiten of terugbetalen, schulden etc en zij werkt in de designermerkkleding.
Ik zou me ook echt niet voor kunnen stellen dat je in Nederland 9 leningen af kunt sluiten twv 1 of 2 ton. Volgens mij gaan er dan echt ergens belletjes rinkelen bij de kredietverstrekkers.
Ik eet na hele lange tijd een Fruitella en er komen allemaal leuke herinneringen naar boven. Ik kreeg dit altijd bij mijn opa en oma in de auto. Word er alleen wel ook gelijk weer een beetje misselijk van, toch een minder fijne herinnering
We krijgen over vijf weken een nieuwe keuken en ik kijk er zoooo naar uit. Het is helemaal niet fancy, maar hoe het nu is is echt drie keer niks. Geen diepe laden, waardoor je alles aan de achterkant kwijtraakt, de hoek heeft geen draaikast, dus nog minder ruimte, de koelkast heeft geen vriezer en we hebben een gootsteen met ingebouwd afdruiprek waardoor je naast het fornuis 15 centimeter ruimte heb. Sowieso krijgen we een halve meter meer aanrechtblad, echt chill. En een eeeenooooorme koelkast. En veel opbergruimte en bijna alleen maar diepe laden. En inductie, want nu duurt het 15 minuten voor je pan water een keer kookt en straks nog maar een paar minuten.
Echt zo blij dat we de op het zicht prima keuken toch besloten hebben te vervangen, want we wonen er nu nog geen twee maanden en al twee frontjes zijn van de kastjes afgevallen en het laminaat aanrechtblad is aan het afbrokkelen.
Vind het echt jammer dat de test drivethroughs weg zijn, vond het zo chill om lekker in m’n warme auto te blijven zitten. In de rij moet je ineens weer socializen, hallo ik heb corona ik wil gewoon testen en dan naar bed, wil niet sociaal doen
Wij waarschijnlijk dit najaar ongeveer, afhankelijk van de aannemer.
Ik zie uit naar de nieuwe keuken maar ik zie zoooo tegen de rommel op, ik haat verbouwen. In ons geval moet er heel veel gebeuren, alles wordt gestript, en een raam, dak en muren worden aangepast.
Het is lekker weer en ik wil naar buiten maar heb zo’n berg werk liggen! Ik durf het niet uit te stellen naar vanavond want dan heb ik er ook geen zin in/wil ik een dutje doen.
Oh wat fijn! Ik ben heel benieuwd naar jouw droomkeuken haha, kan je nog meer bakken!
En ja wij hebben gelukkig maar 2,5 week rommel (en dan 2,5 maand een tijdelijk aanrecht), maar ik kijk er niet echt naar uit. Kan er echt slecht tegen als dingen niet hun plek hebben. Maar daarna kan ik eindelijk weer alles in de keuken zetten, dus het is het waard. En ik hoop ook dat ik eindelijk weer plezier in bakken krijg want met de kleine keukens en nieuwe baby heb ik dat amper gedaan de afgelopen twee jaar.
Kom tegen half 2 thuis en ik zie dat ruit van schuur is ingegooid, ik bellen, zijn ze de ruit nu al aan het vervangen. Wat snel.
Er is niks weg uit de schuur hoor, hij is sowieso bijna leeg. Is ook niet mijn schuur, is schuur van mij en vijf buren haha.
Ja, ik vond het ook verschrikkelijk. Wij moesten nog een muurtje bouwen en daar wilden we genoeg tijd voor hebben, dus dat was een paar weken echt klusrommel en daarna nog 2maanden niet optimaal.
En @Nefertiti houd er rekening mee dat er bijna altijd nog wel iets ontbreekt of mis is met een nieuwe keuken. Als je je daar op instelt, valt het niet zo tegen als dat zo is.
Bij ons was er een te kleine kast voor de oven geleverd en dat duurde paar maanden. Ook was de afzuigkap anders geïnstalleerd dan verwacht, dus daar moest weer overlegd worden over hoe dat op te lossen. En er was er wat mis met het aanrecht waardoor er nog een spatrand bijgemaakt moest worden. En pas toen die af was konden we een achterwand bestellen waar weer een levertermijn op zat.
En het filter dat bij de afzuigkap hoorde was pas na 9 maanden weer leverbaar, dus we zijn er van begin tot eind ruim een jaar mee bezig geweest Nu wel heel blij mee hoor, maar wat een gedoe! Maar die extra opbergruimte en werkblad zijn het helemaal waard!
Wat een gezeik zeg.
We gaan bij Ikea bestellen en geluuuukkig zijn alle kasten wel op voorraad. Blad komt sowieso later. Inductie, gootsteen en vaatwasser zijn oom op voorraad. Oven en koelkast bestellen we ergens anders. Dus hooguit wat kleine dingetjes die dan missen.
Tijdelijk blad lijkt me wel irritant maar dat overleven we wel.