Het appartement naast ons staat te koop en vandaag zijn allemaal mensen aan het kijken. We zitten steeds naar buiten te gluren. We delen de opgang/trap, de dakterrassen zitten aan elkaar vast met een heel lullig schuttinkje ertussen en het is sowieso gehorig dus ben heel benieuwd wat voor buren we krijgen. Een vriend van mijn vriend gaat ook bezichtigen vanmiddag! Zou me wat zijn als het hem lukt om het te kopen. Gezellig haha en altijd oppas dichtbij voor onze hond
Vriend en ik hebben een robot stofzuiger gekregen (zij hebben een nieuwer model en wij hebben de oude gekregen).
Ik vond het heel lief van die mensen, maar kon me niet voorstellen dat ik het vaak zou gebruiken want ik kom zelf toch beter in de hoekjes enzo. Beetje luxe ding dat niet goed werkt.
Maar ik ben echt onder de indruk. Hij pakt ook alle hoekjes en obstakels door omhoog te veren. Ik ben dol op dit ding nu en wil nooit meer zonder
Vandaag weer brandje mogen blussen op het werk. Vond het stuk ‘leuker’ dan vorig jaar. Puur omdat ik nu weet hoe het is.
So far ging het goed en negatieve zelftesten (nog steeds) maar wel nu verhoging 🥲 morgenochtend PCR ingepland meh ben benieuwd
Te moe om te koken dus ik heb maar weer besteld… oeps
En…wat heb je besteld?
Frietjes… al de hele dag zin in gehad! Haha
Pfff ik ben nu pas thuis omdat de treinen niet reden. 2 uur en een kwartier onderweg ipv 50 minuten. En zelfs met de auto thuis gekomen nu. Helemaal klaar mee.
Ik ben ook nog steeds onderweg Had de trein van 16.33 willen nemen…
Oke ik heb precies niks gedaan vandaag behalve Emily in Paris gekeken
Soms zijn zulke dagen nodig
Net even snel de AH ingelopen omdat ik zin had in kroketten en er stonden 2 vakkenvullers (mannen) en die hadden het over de Ajax situatie dus ik bleef een beetje hangen en zogenaamd heel interessant naar alle ovensnacks loeren, maar lang genoeg om te horen dat ze blij waren dat Overmars eruit ligt door zijn gedrag, ik hoorde ze letterlijk zeggen dat zoiets niet kan en dat het team beter af is zonder zo’n persoon en hoewel zoiets heel normaal zou moeten zijn maakte mijn hart toch een vreugdespongetje.
Nav de discussie over 30 planten per week heb ik vorige week een lijstje voor mijzelf bijgehouden en ik vond dat eigenlijk echt leerzaam en leuk en nu doe ik het deze week weer
30 soorten planten eten
Ik heb nieuws gekregen dat iemand nabij een herseninfarct of iets in die trant heeft gehad maar die persoon woont aan de andere kant van de wereld dus ik kan ook niet zomaar even langs?
Het voelt heel stom maar ik heb al dagen een unheimisch gevoel, en dat blijkt nu dus te zijn sinds deze persoon in het ziekenhuis ligt.
waarom zou je dat doen?
En @mikselke dank voor de kijktip the Tinder Swindler! Vet interessant.
Hahaha werd gezegd dat voor een gezonde darmflora, je 30 verschillende planten moet eten per week. Maar groentes en zaden en pitten enz. En fruit. En toen gingen we tellen hoeveel we aten en een dagboek bijhouden. Geen monstera’s en calathea’s.
Oh zo haha! Leuk ik ga het ook bijhouden!
Nee, dat gaat met meer dan 100 planten per week. Die monstera’s en calathea’s uiteraard.