Wat je even kwijt wil #58

Poeh ik heb vet lang weekend deze week. Vrijdag is de winkel bij ons niet open i.v.m. bakkers die in quarantaine zitten dus dan ben ik voor 12:00 wel weer thuis denk ik en maandag had ik al vrij gevraagd omdat er mensen in mijn huis bezig gaan (maar zijn er pas om 11:00 dus uitslapen jeej).

Ik klaag niet hoor. :partying_face: :smiling_face_with_three_hearts: Vriend komt nog wel langs dit weekend maar ik kan zondagavond dan wel lekker lang The Good Doctor verder kijken als hij weg is. Zin in!

3 likes

LOL, ik heb vanmiddag twee cadeaubonnen voor Valentijnsdag verkocht omdat mensen er om vroegen. Maar ik heb helemaal geen cadeaubonnen. Dus nu heb ik snel iets ontworpen en moet ik morgen printen, verpakking/enveloppen regelen. Ben echt een goeie enterpernoer, ik zweer het :sweat_smile:

66 likes

Geniet ervan!! Heerlijk gevoel is dat.

1 like

Nu ik sinds een maand of 3 een pony heb ( als in kapsel) merk ik pas hoe snel mijn haar groeit! Ik dacht altijd dat het niet opschoot maar heb in de tussentijd al 2 keer mijn pony moeten bijwerken…

Schrok me eerst wild dat dat 10 euro zou kosten, doe het maar zelf nu, maar des te leuker want dan pak ik die plukjes op en denk ik; ha! Da’s er alweer aangegroeid bij de rest.

2 likes

Ik had die clue wel echt nodig.

17 likes

Hahaha Ja ik vind ā€˜bangs’ zo’n hinderlijk woord.

8 likes

Er is hier een klusjesman bezig om wat dingen voor te bereiden voor het weekend en ik lig ziek in bed. Ik kan er erg slecht tegen als ik me om welke reden dan ook niet goed voel en er zijn vreemde mensen in mijn huis. Leave me alone…

Hopelijk is ie bijna klaar.

Sorry moet even mijn frustratie kwijt.

Ik zie mijn vader nog amper omdat ik dus een weekendrelatie heb en hij wil mij eigenlijk alleen op zondagmiddag wil zien (en mijn vriend heeft ook niet altijd zin om mee te gaan). Het maakt me zo verdrietig dat hij zich niet een klein beetje kan aanpassen terwijl ik dus eigenlijk mij wel volledig moet aanpassen naar wanneer hij zin heeft. Ik ken niemand bij wie het zo’n probleem is om langs te gaan bij zijn ouders. 1x in de 2 maanden kan je toch op een maandagavond ofzo wel 2 uurtjes met je dochter besteden. :frowning_face: Krijg langzaam gevoel dat ik helemaal geen ouders meer heb.

11 likes

Froufrou :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Verplichte zonvakantie op advies van de dokter

2 likes

Ik heb laatst in de aanbieding sesamcrackers gekocht van wasa. Jeetje Mina wat een dikke plakken…huismerk is toch meer mijn smaak lekker dun.

3 likes

ik vind het grappig dat die b-bn’er waarmee ik een tijdje heb gedatet nu een relatie heeft met een andere b-bn’er die ik ook leuk vind, vind het helemaal leuk want ze passen echt goed bij elkaar

Ik snap wel een beetje hoe je je voelt. Ben in november verhuisd naar een andere stad en mijn moeder is 1 keer langs geweest, mijn vader nog helemaal niet. Zijn gewoon nog steeds getrouwd. Nu hoor ik mijn moeder wel een paar keer aan de telefoon per week verder. maar voor de rest is het ook iedere keer dat ik daar heen ga, ongv 2x per maand maar ook daar heb ik niet altijd zin in. Het zit me ook wel dwars dat mijn vader nog steeds niet is geweest. Alsof die interesse er dan niet is. vind dat zo jammer. O well, it is what it is dan maar…

Vandaag telefoon gehad voor een intake afspraak voor een diagnose dag. In juli. Dan ben ik gewoon al bijna een jaar bezig om uberhaupt ergens binnen te komen. maar goed. Hopelijk is het in juli dan ook gewoon duidelijk welk hokje ik nu zit en dan hopelijk dat ik kan leren omgaan met mezelf.

4 likes

Lange frans en baas b?

10 likes

Wie? :grimacing:

6 likes

4 weken geleden hartecho gehad, en 3 weken terug uitslag gekregen dat ik een aangeboren hartafwijking heb (gaatje in 't tussenschot tussen de boezems). Vandaag bij de cardioloog geweest die de echo toen ook beoordeeld heeft en die zei dat hij niet zeker wist of er een gaatje zat, omdat hij t niet goed kon zien… Dan had t huisarts assistente het ook wel iets genuanceerder mogen vertellen zeg 🄲
Ik kan eventueel nieuwe echo laten maken, maar ga ik niet doen, want zelfs als er al een gaatje zit dan zou het zo klein zijn dat ze er toch niks aan gaan doen. Ze hoorden of zagen verder ook niks afwijkends gelukkig.

14 likes

Ja niet zonder namen en rugnummers natuurlijk

7 likes

Omg er is een anti corona demonstratie door mijn straat aan het gaan. Ik woon in een mini dorp. Het zijn echt veel mensen ook 🄲

3 likes

Lopen ze toevallig in KKK pakken? Want dat deden ze laatst hier ergens in de buurt :confused:

3 likes

Ik moet even deze brabbelgedachte eruit gooien, want die zit al wekenlang in mijn hoofd (ik zweer dat ik nuchter ben)

:drum:

Ik vind wodka een leuk woord om te zeggen

8 likes