Waarom dan die geheimzinnige interessantdoenerij
Snap ik nie
Ik heb dit ook gehad en merkte zoān verschil na vitamine D suppletie. Heb je een recept gekregen van de huisarts? Ik heb een paar weken hoge dosis moeten nemen, nu een onderhoudsdosis en (bijna) elke dag bewust even naar buiten als de zon schijnt. Moet binnenkort weer even prikken voor controle en ben echt benieuwd.
Kijk altijd uit naar een half uurtje Raven op tv 
ja oke maar waarom post je het dan in de eerste plaats?
Net de fout gemaakt om mijn lenzen uit te doen terwijl ik vanavond pepers heb gesnedenš
Het is samson van bobientje
Ben bij de prive spa geweest en was heerlijk, maar één ding waar ik absoluuuuut niet tegen kan is hoe droog dat je handen maakt. Ik kan echt niet tegen die droge handen en dat je dan dingen moet aanraken en je droge handen tegen allerlei stoffen komen iew. Ook als je op het strand bent en je handen zo droog zijn van de zand en je dan dingen moet vastpakken⦠dat gevoel is zo zo naar. Ik haat droge handen, geef mij maar natte handen.
Ik heb dit nooit?
Ja dat kan of je hebt het misschien niet door/ergert je er niet aan. Maar zwemmen/water/zand/strand maakt mijn handen echt naar droog.
Over anderhalve maand wordt ik 30, ik weet niet waarom maar ik zie er zó tegenop. Echt een vreselijk getal.
āDeze mijlpaal moet je vierenā
Godverdomme welke mijlpaal.
Ik zou een verjaardagsfeestje met begrafenis thema organiseren
Nou ā¦ik vond 31 erger dan 30.
Inmiddels ben ik 34 en ieder jaar komt de persoonlijke crisis voor mijn verjaardag eerder.
Ik ben negatief getest en heel trots op mijn immuunsysteem yesss queen
Pfffffff ik vind het op dit moment weer even zo kut dat ik verhuisd ben naar een andere stad. Heb het echt onderschat. Zoān ontheemd gevoel en een bepaalde eenzaamheid, en afhankelijkheid van mān vriend. Echt niet leuk 
Ik heb vanavond een vergadering van mijn werk voorgezeten waar een van de belangrijkste mensen van onze organisatie ook bij aanwezig was. Sinds 1 januari heb ik een nieuwe taak gekregen wat een opstap is naar een mogelijke promotie en deze vergadering kwam nogal onverwachts en de aanleiding ligt gevoel maar ik heb het gedaan en het ging zo goed. Ik kreeg zoveel complimenten. Ik zit echt op een soort van roze wolk mede omdat ik zo vaak ik mijn leven heb gehoord dat het niets zou worden met me. Zelfs mijn ex kon niet met mijn ambities omgaan en is vertrokken met de mededeling dat ik een looser was. En nu maak ik zoān stap. Echt een dikke middelvinger naar iedereen die mij zo vaak naar beneden hebben willen halen.
(Sorry voor deze rant, ik ben helemaal hyped en moest het gewoon even kwijt)
Ik zou morgen mijn schoonmaak taken doen voor de week. Heeft mijn man vandaag alles schoongemaakt + 3 wassen gestreken. Want hij had toch niet zoveel te doen voor zijn werk. Terwijl als ik minder werk dan niet ineens zijn schoonmaak taken er bij doe.
Ik hoop dat dit toch even hier mag ipv het Olympische spelen topic, want ik wil graag dat het bredere publiek hier ook achter komt:
Ben er dus net achter gekomen dat er dus zoiets bestaat als een dubbel versie van rodelen? Maar volgens mij is hun slee (heet dat zo?) gewoon even groot maar daar liggen ze dan dus met zān tweeen op
Wie heeft dit bedacht? Waarom?
Echt zoān nacht/ochtend dat je denkt āhadden ze mij maar in de heg gespotenā
takes notes