Wat je even kwijt wil #58

Ik had 2 jurkjes besteld op zalando voor een bruiloft maar de ene stond me niet leuk en de andere was wel heel leuk maar te krap. Nu heb ik die nogmaals besteld maar omdat ik twijfel over de maat heb ik toch maar 2 maten besteld

1 like

Die heeft een vriend

4 likes

als het is wie ik denk dat het is kun je het op haar twitter zien

:female_detective:

Is het een man met een bril die ook les geeft? Ziet eruit als een leuke gast. Zij is ook leuk.

2 likes

Wat een enorm irritant gesprek als de helft al is weggehaald

68 likes

yes

2 likes

Heb gezien wat er stond, geen flauw idee wie het was.

2 likes

Iemand van Spangas

4 likes

Still no

3 likes

Waarom dan die geheimzinnige interessantdoenerij :woman_shrugging: Snap ik nie

45 likes

Ik heb dit ook gehad en merkte zo’n verschil na vitamine D suppletie. Heb je een recept gekregen van de huisarts? Ik heb een paar weken hoge dosis moeten nemen, nu een onderhoudsdosis en (bijna) elke dag bewust even naar buiten als de zon schijnt. Moet binnenkort weer even prikken voor controle en ben echt benieuwd.

3 likes

Kijk altijd uit naar een half uurtje Raven op tv :cheer:

3 likes

ja oke maar waarom post je het dan in de eerste plaats?

13 likes

Net de fout gemaakt om mijn lenzen uit te doen terwijl ik vanavond pepers heb gesneden😭

2 likes

Het is samson van bobientje

4 likes

Ben bij de prive spa geweest en was heerlijk, maar ƩƩn ding waar ik absoluuuuut niet tegen kan is hoe droog dat je handen maakt. Ik kan echt niet tegen die droge handen en dat je dan dingen moet aanraken en je droge handen tegen allerlei stoffen komen iew. Ook als je op het strand bent en je handen zo droog zijn van de zand en je dan dingen moet vastpakken… dat gevoel is zo zo naar. Ik haat droge handen, geef mij maar natte handen.

15 likes

Ik heb dit nooit?

Ja dat kan of je hebt het misschien niet door/ergert je er niet aan. Maar zwemmen/water/zand/strand maakt mijn handen echt naar droog.

7 likes

Over anderhalve maand wordt ik 30, ik weet niet waarom maar ik zie er zó tegenop. Echt een vreselijk getal.

ā€œDeze mijlpaal moet je vierenā€

Godverdomme welke mijlpaal.

5 likes

Ik zou een verjaardagsfeestje met begrafenis thema organiseren

24 likes