takes notes
Nou âŠik vond 31 erger dan 30.
Inmiddels ben ik 34 en ieder jaar komt de persoonlijke crisis voor mijn verjaardag eerder.
Ik ben negatief getest en heel trots op mijn immuunsysteem yesss queen
Pfffffff ik vind het op dit moment weer even zo kut dat ik verhuisd ben naar een andere stad. Heb het echt onderschat. Zoân ontheemd gevoel en een bepaalde eenzaamheid, en afhankelijkheid van mân vriend. Echt niet leuk
Ik heb vanavond een vergadering van mijn werk voorgezeten waar een van de belangrijkste mensen van onze organisatie ook bij aanwezig was. Sinds 1 januari heb ik een nieuwe taak gekregen wat een opstap is naar een mogelijke promotie en deze vergadering kwam nogal onverwachts en de aanleiding ligt gevoel maar ik heb het gedaan en het ging zo goed. Ik kreeg zoveel complimenten. Ik zit echt op een soort van roze wolk mede omdat ik zo vaak ik mijn leven heb gehoord dat het niets zou worden met me. Zelfs mijn ex kon niet met mijn ambities omgaan en is vertrokken met de mededeling dat ik een looser was. En nu maak ik zoân stap. Echt een dikke middelvinger naar iedereen die mij zo vaak naar beneden hebben willen halen.
(Sorry voor deze rant, ik ben helemaal hyped en moest het gewoon even kwijt)
Ik zou morgen mijn schoonmaak taken doen voor de week. Heeft mijn man vandaag alles schoongemaakt + 3 wassen gestreken. Want hij had toch niet zoveel te doen voor zijn werk. Terwijl als ik minder werk dan niet ineens zijn schoonmaak taken er bij doe.
Ik hoop dat dit toch even hier mag ipv het Olympische spelen topic, want ik wil graag dat het bredere publiek hier ook achter komt:
Ben er dus net achter gekomen dat er dus zoiets bestaat als een dubbel versie van rodelen? Maar volgens mij is hun slee (heet dat zo?) gewoon even groot maar daar liggen ze dan dus met zân tweeen op Wie heeft dit bedacht? Waarom?
Echt zoân nacht/ochtend dat je denkt âhadden ze mij maar in de heg gespotenâ
Ik merk dat ik super nukkig ben, dus alvast mijn excuses als ik ga drammen als een tweejarige.
Oh en Hello kitty en pringles hebben een samenwerking voor Valentijnsdag en White Day. Maar die is alleen beschikbaar in Japan en die knuffels zijn super grappig.
Gister kapot moe. Kapot slecht geslapen. En had mân fiets op werk laten staan dus moest lopen. Maar god was het er niet mee eens dus ze had een check scooter voor de deur gezet. En scooteren is zo leeeuuukkkk ik wil een scooter. Kan toch suuuper duur zijn als al die gappies van 18 er een hebben. Misschien kan ik hem leasen bij een drugskartel
Heb net zo iets aardigs meegemaakt. Mijn bus was 5 minuten te vroeg en ondanks ik nog laatste stukje een sprintje had getrokken, reed hij net voor mijn neus weg. Helemaal balen, maarr op hetzelfde moment kwam er een geen dienst bus aanrijden en die stopte opeens. Ik beetje aarzelend naartoe lopen, zegt de buschauffeur ja ik zag net mijn collega niet voor je wachten dus kom maar mee! Dus toen had hij mij toch nog naar het station gebracht, zo aardig.
Klinkt als het begin van een serialkillerpodcast
Of romcom, weinig verschil tussen die twee genresâŠ.behalve het einde dan.
Hahahah spanning en sensatie.
Ik ben gisteren voor het eerst in mijn leven spontaan genoemd. Tot een paar jaar terug kreeg ik voornamelijk âwat ben jij stilâ gezeik aan mân kop, waarvan ik altijd alleen maar meer dichtklapte. Dus deed me goed dit. Zo goed dat ik er bijna trotser op ben dan op mijn afstuderen hahaha
Waarom plan ik regelzaken altijd de dagen na mijn nachtdiensten in. Zit hier echt met een crackhead hoofd, ik wil gewoon slapen.
Super chill! Wel echt niet oké van die buschauffeur die veel te vroeg weg ging. Ongeveer 5 minuten van te voren er staan lijkt me vroeg genoeg.
Vannacht ben ik erachter gekomen dat ik positief getest ben (ik heb zo niet mijn leven op orde, welke debiel gaat dit soort dingen om 2.30 doen??) maar anyway ik zou eigenlijk met een vriendin afspreken vandaag. Die netjes afgebeld uiteraard, maar nu zit ze echt met een enorme persoonlijke crisis welke vanochtend op haar pad is gekomen en ik wil er zo graag voor haar zijn. Maar er is nu zoân afstand en zij heeft gewoon even iemand in real life nodig. Luisterend oor maar ook afleiding. Dit gevoel van onmacht is echt kut
Wat rot! Is iets van Skypen samen en hetzelfde recept bakken nog een optie? Ik doe dat regelmatig met vriendinnen en is niet zoals in het echt maar komt in de buurt.
Edit : ik zou dna trouwens whatsapp gebruiken op de pc want Skype loopt echt heel vaak vast.
Ja dat heb ik ook al voorgesteld! Ze gaat eerst even kijken of ze bij een andere vriendin wel terecht kan.
Bakken zit er alleen niet in, want ik heb echt 0,0 in huis gewoon