Wat je even kwijt wil #58

ja

4 likes

Alleen wonen is de hemel op aarde maar niet als je kapot moe bent, de energie hebt gevonden om te koken ipv te bestellen maar dan fucking zelf die tering kut keuken op moet ruimen. Kan iemand daar een flitsbezorgservice voor starten. Binnen tien minuten je keuken opgeruimd. Ik teken ervoor

41 likes

Haha hier ook. Het miezert en we zijn al op weg naar de uitgang. Je moet er maar zin in hebben.

2 likes

Ohh ik ben zo benieuwd wie ze date

9 likes

Je kan het zien op haar instagram volgens mij

2 likes

nee

3 likes

O huh ik dacht dat het die camera gast was

haha als dat zo is heb ik verkeerde info

2 likes

Er staat ook een hartje op zijn insta bij haar in een verhaal of foto dacht ik te zien

2 likes

Ik had 2 jurkjes besteld op zalando voor een bruiloft maar de ene stond me niet leuk en de andere was wel heel leuk maar te krap. Nu heb ik die nogmaals besteld maar omdat ik twijfel over de maat heb ik toch maar 2 maten besteld

1 like

Die heeft een vriend

4 likes

als het is wie ik denk dat het is kun je het op haar twitter zien

:female_detective:

Is het een man met een bril die ook les geeft? Ziet eruit als een leuke gast. Zij is ook leuk.

2 likes

Wat een enorm irritant gesprek als de helft al is weggehaald

68 likes

yes

2 likes

Heb gezien wat er stond, geen flauw idee wie het was.

2 likes

Iemand van Spangas

4 likes

Still no

3 likes

Waarom dan die geheimzinnige interessantdoenerij :woman_shrugging: Snap ik nie

45 likes

Ik heb dit ook gehad en merkte zo’n verschil na vitamine D suppletie. Heb je een recept gekregen van de huisarts? Ik heb een paar weken hoge dosis moeten nemen, nu een onderhoudsdosis en (bijna) elke dag bewust even naar buiten als de zon schijnt. Moet binnenkort weer even prikken voor controle en ben echt benieuwd.

3 likes