Wat je even kwijt wil #58

Ik snap niet hoe mensen veel parfums hebben. Ik heb er in korte tijd een paar bijgekocht (6/7 flessen totaal nu) en heb een stuk of 20 samples/decants… maar ik heb echt iedere dag ontzettende keuzestress en wil ze eigenlijk allemaal op en ruiken :rofl: dus als ik thuis blijf heb ik vaak 2 of 3 verschillende opgespoten allemaal op een ander plekje. Maar stel je voor dat je er 50 hebt :sweat_smile: hoeeee kies je.

4 likes

Haha ik raakte net ineens een pendaal van mn fiets kwijt. Nah heb hem maar weer naat de fietsen dokter gebracht.

9 likes

Ik was net in een straat en die straat werd gevuld met fijne jazzmuziek. Bleek het een jongen te zijn die de muziek aan het maken was met een versterker vanuit zijn raam. Dit soort dingen maken het leven echt net een beetje leuker! :relaxed:

27 likes

Ik zou de politie bellen als ik daar zou wonen denk ik

37 likes

Kreeg net het compliment dat ik snel kan denken…mijn hersenen waarderen dit

7 likes

Ik krijg hier ook de kriebels van. Niet je muziek aan anderen opdringen hoor!

1 like

Soms gewoon met m’n ogen dicht

3 likes

Ik ramde gisteren vol gas een hoek van m’n laptopscherm in m’n gezicht (ik weet ook niet zeker hoe, lag met m’n laptop op schoot en probeerde overeind te komen)? Ik voel het nog steeds maar het is godzijdank niet blauw geworden, is ook zowat om uit te leggen hahaha

7 likes

Brrr ik heb net een hoekje van mijn wijsvinger afgesneden. Wat een bloed, godzijdank stolt het nu ik er heel strak een pleister omgedaan heb.

Ik was bezig met chocola hakken voor koekjesdeeg maar ik durf nu niet te kijken of er ergens een stukje vinger tussen ligt ieh

10 likes

Wat verschrikkelijk dat we straks misschien weer naar kantoor mogen van Ernst :sob:

12 likes

Dan heb je toch liever Hugo

9 likes

Ben met allerlei goede en leuke dingen bezig. Vriend is geweldig en om het weekend daar. Rijles ga ik weer mee beginnen, eindelijk ergens binnen voor een diagnose en daarna behandeling. Ook nog vakantie aan het regelen voor Oostenrijk. Wat ik ook spannend en eng vind want ik ben altijd enorm lastig voor gevoel. Ala Karl Pilkington. Het is allemaal spannend en eng en aan de ene kant wil ik weer weg rennen en in mijn bubbel blijven maar aan de andere kant ben ik steeds meet uit die bubbel aan het breken dat ik ook het idee heb dat ik gewoon door moet zetten.
Laat me met rust brein.

17 likes

Kan je niet even je mondkapje naae beneden doen? Heb je nog wat water om te drinken? En als er echt zo rampzalig is zou ik hem gewoon onder je neus doen. Heb je nog enigszins frisse lucht. Als je durft natuurlijk. Succes nog eventjes!

5 likes

Mijn vriend werkt vandaag een dag weer op kantoor en ik geniet zo van het alleen thuis zijn na lange tijd

9 likes

Ik weet niet wat het probleem was vandaag, maar er gingen meerdere dingen anders tijdens mijn werk vandaag. Op meerdere plekken waar ik moest zijn vrachtwagens waardoor ik er niet door kon, een andere werkfiets die geen trekhaak had (voor een fietsenaanhanger, maar uiteindelijk had ik die niet nodig) etc. :expressionless:

3 likes

Hugo kom nou terug
Ik was fout😭

3 likes

Ik heb een nieuwe parfum besteld, in de lijn van mijn lievelingsparfum of all time. Maar deze vind ik helemaal niet zo lekker :sob: en heb er ook nog super veel van opgespoten en het blijft heel lang hangen :joy: gelukkig heb ik er niks voor betaald want had nog cadeaubonnen van mijn verjaardag, maar dit is echt weer zo stom van mij

Neeeee kom er net achter dat ik mijn usb-stick in de printer-ruimte heb laten liggen op mijn werk, waar veel collega’s en leerlingen komen :clown_face: Еr staan veel persoonlijke dingen op

2 likes

Ben benieuwd om welk parfum het gaat? Haha

We gaan je niet meer plagen om je lelijke schoenen…misschien een beetje :cry:

2 likes