Wat je even kwijt wil #58

Heb net zo iets aardigs meegemaakt. Mijn bus was 5 minuten te vroeg en ondanks ik nog laatste stukje een sprintje had getrokken, reed hij net voor mijn neus weg. Helemaal balen, maarr op hetzelfde moment kwam er een geen dienst bus aanrijden en die stopte opeens. Ik beetje aarzelend naartoe lopen, zegt de buschauffeur ja ik zag net mijn collega niet voor je wachten dus kom maar mee! Dus toen had hij mij toch nog naar het station gebracht, zo aardig.

158 likes

Klinkt als het begin van een serialkillerpodcast

21 likes

Of romcom, weinig verschil tussen die twee genres….behalve het einde dan.

33 likes

Hahahah spanning en sensatie.

1 like

Ik ben gisteren voor het eerst in mijn leven spontaan genoemd. Tot een paar jaar terug kreeg ik voornamelijk ā€˜wat ben jij stil’ gezeik aan m’n kop, waarvan ik altijd alleen maar meer dichtklapte. Dus deed me goed dit. Zo goed dat ik er bijna trotser op ben dan op mijn afstuderen hahaha

50 likes

Waarom plan ik regelzaken altijd de dagen na mijn nachtdiensten in. Zit hier echt met een crackhead hoofd, ik wil gewoon slapen.

3 likes

Super chill! Wel echt niet okƩ van die buschauffeur die veel te vroeg weg ging. Ongeveer 5 minuten van te voren er staan lijkt me vroeg genoeg.

Vannacht ben ik erachter gekomen dat ik positief getest ben (ik heb zo niet mijn leven op orde, welke debiel gaat dit soort dingen om 2.30 doen??) maar anyway ik zou eigenlijk met een vriendin afspreken vandaag. Die netjes afgebeld uiteraard, maar nu zit ze echt met een enorme persoonlijke crisis welke vanochtend op haar pad is gekomen en ik wil er zo graag voor haar zijn. Maar er is nu zo’n afstand en zij heeft gewoon even iemand in real life nodig. Luisterend oor maar ook afleiding. Dit gevoel van onmacht is echt kut

2 likes

Wat rot! Is iets van Skypen samen en hetzelfde recept bakken nog een optie? Ik doe dat regelmatig met vriendinnen en is niet zoals in het echt maar komt in de buurt.

Edit : ik zou dna trouwens whatsapp gebruiken op de pc want Skype loopt echt heel vaak vast.

2 likes

Ja dat heb ik ook al voorgesteld! Ze gaat eerst even kijken of ze bij een andere vriendin wel terecht kan.

Bakken zit er alleen niet in, want ik heb echt 0,0 in huis gewoon

4 likes

Cadeaubon, check! :rofl:

112 likes

Ik snap niet hoe mensen veel parfums hebben. Ik heb er in korte tijd een paar bijgekocht (6/7 flessen totaal nu) en heb een stuk of 20 samples/decants… maar ik heb echt iedere dag ontzettende keuzestress en wil ze eigenlijk allemaal op en ruiken :rofl: dus als ik thuis blijf heb ik vaak 2 of 3 verschillende opgespoten allemaal op een ander plekje. Maar stel je voor dat je er 50 hebt :sweat_smile: hoeeee kies je.

4 likes

Haha ik raakte net ineens een pendaal van mn fiets kwijt. Nah heb hem maar weer naat de fietsen dokter gebracht.

9 likes

Ik was net in een straat en die straat werd gevuld met fijne jazzmuziek. Bleek het een jongen te zijn die de muziek aan het maken was met een versterker vanuit zijn raam. Dit soort dingen maken het leven echt net een beetje leuker! :relaxed:

27 likes

Ik zou de politie bellen als ik daar zou wonen denk ik

37 likes

Kreeg net het compliment dat ik snel kan denken…mijn hersenen waarderen dit

7 likes

Ik krijg hier ook de kriebels van. Niet je muziek aan anderen opdringen hoor!

1 like

Soms gewoon met m’n ogen dicht

3 likes

Ik ramde gisteren vol gas een hoek van m’n laptopscherm in m’n gezicht (ik weet ook niet zeker hoe, lag met m’n laptop op schoot en probeerde overeind te komen)? Ik voel het nog steeds maar het is godzijdank niet blauw geworden, is ook zowat om uit te leggen hahaha

7 likes

Brrr ik heb net een hoekje van mijn wijsvinger afgesneden. Wat een bloed, godzijdank stolt het nu ik er heel strak een pleister omgedaan heb.

Ik was bezig met chocola hakken voor koekjesdeeg maar ik durf nu niet te kijken of er ergens een stukje vinger tussen ligt ieh

10 likes