Ik kijk nu voor het eerst ooit Nachtdieren hahaha Raven is echt mijn favo presenter ooit bij de publieke omroep
Oh nee wat een ellende, ik voel met je mee. Iets te eten bestellen anders? Voor de komende dagen iemand vragen om wat klaargemaakt eten bij je voor de deur te droppen zodat je alleen maar hoeft op te warmen? Beterschap!
Ik heb nu de site van de maker zelf gevonden en haal mij er weg aub want ik wil alles. Ben al wel wat sieraden op Ebay tegen gekomen!
Wat super kloterig! Ik zou idd lekker iets bestellen!
Ik was op mijn verjaardag ook al twee weken ziek/slap en toen heb ik mijn verjaardagstaart op de grond laten vallen. Ik kon wel janken. Beterschap!!!
Haha dat had ik laatst ook. Ik was al een week zoān dikke huissok kwijt. Op een gegeven moment doe ik de mouwen van mijn trui op een dag omhoog en daar was hij haha. Ook sowieso een dag meegelopen.
(En ik maar een week zoeken maar het was door de wasmachine denk ik in mijn trui gekomen)
Super chill, was net boodschappen doen en toen zag ik in de afprijzingsbak dat ze de bars hebben die ik af en toe wel eens haal als snack. (Lower carb spul) waren nu allemaal een euro inpv tussen de 1,50- 5,00 euro. Dus ik heb gelijk een stapeltje meegenomen en is nog goed tot juno.
Oooh nee dat is kut!! Dankjewel!
@Junebug85 jaa, ik woon samen (mijn vriend voelt zich net zo slecht) maar we gaan vragen of iemand wat makkelijks voor onze deur neerzet zodat we het idd alleen maar even hoeven op te warmen. Dankjewel!
Ik ben een sollicitatiebrief aan het typen voor mān vriend en hij is voor mij tweedehands deco rotzooi die ik wil hebben aan het ophalen voor onze bruiloft, ik zeg goeie deal.
Ik vond vroeger dat album met āLittle miss obsessiveā erop echt een artistiek hoogstandje
Denk dat ik het nu nog wel leuk zou vinden, waren wel catchy popsongs.
Ik had geen zin om te koken en ik had daarom zoān verse maaltijdsoep gekocht, alleen nu ben ik super misselijk⦠vanaf morgen ga ik qua eten weer goed voor mezelf zorgen
Chloe Nomade Naturelle
Misselijk van die soep? Dat is toch gewoon gezond en voedzaam?
Oooooh die vind ik echt super lekker, totaal niet zoals andere Chloe geuren, maar hij is wel snel too much haha. Vind je m na een tijdje ook niet lekker? Ik vind sommige geuren als je ze net op doet echt heftig en vies en na een tijdje juist lekker.
Haha ik vind het juist heel jammer dat hij niet is zoals de rest van de Nomade-range! Die vind ik echt heerlijk (althans, de originele en de Absolu) maar deze vind ik echt heel overweldigend en er zit iets in wat me ergens aan urine doet denken? Maar misschien is hij op mijn huid gewoon niet lekker, en ruikt hij bij andere mensen anders. Ik hoopte inderdaad dat hij in de dry down toch anders zou gaan ruiken dan kort na het opspuiten en dat doet āie ook, maar die geur vind ik eigenlijk nog minder lekker dan als ik hem net op heb
Hoop heel erg dat het gewoon een kwestie van wennen is want ik wil hem heel graag lekker vinden, en aan Absolu moest ik in het begin ook wennen. Maar het is wel een goede les om te gaan ruiken voor je een parfum bestelt
Ik bedoelde meer van als je zelf kookt heb je iets meer controle mbt hoe vers het eigenlijk echt is ik heb nu een aantal dagen best wel makkelijk gedaan met eten en dat waren ook kant en klare salades enzo dus wel gezond, maar mijn buik is helemaal van slag.
Ik heb super veel zin in een broodje kroket.
En hoe
Oh van welk merk?