Wat je even kwijt wil #58

Wat verschrikkelijk dat we straks misschien weer naar kantoor mogen van Ernst :sob:

12 likes

Dan heb je toch liever Hugo

9 likes

Ben met allerlei goede en leuke dingen bezig. Vriend is geweldig en om het weekend daar. Rijles ga ik weer mee beginnen, eindelijk ergens binnen voor een diagnose en daarna behandeling. Ook nog vakantie aan het regelen voor Oostenrijk. Wat ik ook spannend en eng vind want ik ben altijd enorm lastig voor gevoel. Ala Karl Pilkington. Het is allemaal spannend en eng en aan de ene kant wil ik weer weg rennen en in mijn bubbel blijven maar aan de andere kant ben ik steeds meet uit die bubbel aan het breken dat ik ook het idee heb dat ik gewoon door moet zetten.
Laat me met rust brein.

17 likes

Kan je niet even je mondkapje naae beneden doen? Heb je nog wat water om te drinken? En als er echt zo rampzalig is zou ik hem gewoon onder je neus doen. Heb je nog enigszins frisse lucht. Als je durft natuurlijk. Succes nog eventjes!

5 likes

Mijn vriend werkt vandaag een dag weer op kantoor en ik geniet zo van het alleen thuis zijn na lange tijd

9 likes

Ik weet niet wat het probleem was vandaag, maar er gingen meerdere dingen anders tijdens mijn werk vandaag. Op meerdere plekken waar ik moest zijn vrachtwagens waardoor ik er niet door kon, een andere werkfiets die geen trekhaak had (voor een fietsenaanhanger, maar uiteindelijk had ik die niet nodig) etc. :expressionless:

3 likes

Hugo kom nou terug
Ik was fout😭

3 likes

Ik heb een nieuwe parfum besteld, in de lijn van mijn lievelingsparfum of all time. Maar deze vind ik helemaal niet zo lekker :sob: en heb er ook nog super veel van opgespoten en het blijft heel lang hangen :joy: gelukkig heb ik er niks voor betaald want had nog cadeaubonnen van mijn verjaardag, maar dit is echt weer zo stom van mij

Neeeee kom er net achter dat ik mijn usb-stick in de printer-ruimte heb laten liggen op mijn werk, waar veel collega’s en leerlingen komen :clown_face: Еr staan veel persoonlijke dingen op

2 likes

Ben benieuwd om welk parfum het gaat? Haha

We gaan je niet meer plagen om je lelijke schoenen…misschien een beetje :cry:

2 likes

Omg ze gaan 7 maart eindelijk beginnen met ramen vervangen hier in het blok, jippie. En schijnbaar alles aan de buitenkant ongeveer vervangen want asbest maar dat boeit me niet zo haha. Helemaal geen enkelglas meer (en in kamer waar het nu steeds zo koud is komt ook betere isolatie maar dat staat hier los van). :heart_eyes:

11 likes

Er stond een groepje van zo’n 6 jongens/mannen naast de plek waar ik wilde inparkeren en ik dacht fuck it kijk maar lekker en ik fileparkeer zo die auto in één soepele beweging achteruit precies netjes binnen de lijnen. Voelde me echt mega cool toen ik uitstapte haha

100 likes

Eindelijk mij aangemeld voor een proefles bij een yoga studio. Ik wilde eerst gaan sporten bij een sportschool, maar kleinschaliger past eigenlijk veel beter bij mij. Daarnaast hebben ze ook leuke buitenlessen :grin:

14 likes

Ik heb net een bejaarde als menselijk schild gebruikt toen ik langs een groep terror-ganzen moest lopen. Volgens mij had ze niet eens door dat ik expres achter haar ging lopen, maar voel me er toch een beetje schuldig over. Niemand is aangevallen overigens, maar je weet het maar nooit met die beesten.

26 likes

Al de hele winter ben ik bezig om vogels mijn tuin in te lokken omdat ik dat zo leuk en gezellig vind. Kransen met pinda’s, vetbollen, vogelpindakaas… alles uit de kast getrokken. Nu word ik sinds vorige week elke ochtend wakker gefloten om half 5 door de merels in mijn tuin en ben ik er helemaal klaar mee :joy:

16 likes

Het is ook nooit goed

1 like

Nee :cry: ik weet het. Hoop daarom ook maar gewoon dat ik aan het geluid ga wennen 's ochtends. Misschien moet ik het wekkergeluid op mijn wake up light ook op iets anders instellen dan vogelgekwetter

2 likes

Ooo maar de merel had het moeilijk dus misschien heb je de merelpopulatie wel gered!!

8 likes

Jaa, ik vond het ook heel gek dat hij zomaar wegreed. Komt wel vaker voor dat de bus er eerder is, maar dan wacht hij meestal die paar minuten tot de vertrektijd. Maar ja, toch super chill deze keer dus!

3 likes