Wat je even kwijt wil #58

Hij lag er nog :pray: Nu ga ik ECHT aparte usb-sticks gebruiken voor werk en privé!

17 likes

Ik was gisterochtend trouwens mijn sokken kwijtgeraakt (ik had ze even uitgedaan). Kwamen ze 's avonds uit mijn broek :confused:. Echt, hoe dan? Heb ook nog 10 km gefietst en veel gelopen, maar niets gezien tot in de avond.

7 likes

Je bedoelt masha en dr enorme kast? hahaha
Ik snap je helemaal

1 like

Ik heb vandaag een opdracht gehaald, verder nog een ander positief mailtje gehad en andere leuke vooruitzichten :clap:t4:

7 likes

Ik ben bezig met mijn stageverslag en ik vind het ZO STOM. Echt verschrikkelijk zo reflecteren op mezelf. Hoor nooit iemand over stageverslag struggles dus voel me echt een idioot dat ik hier zo mee worstel

Iemand nog geniale tips voor een geslaagd stageverslag?

2 likes

Smart methode gebruiken :nauseated_face: maar ik herken je struggle wel hoor

Ik voel me echt belabberd (Covid) en na meerdere dagen niet echt avondeten, al m’n energie bijeengerapen om net toch wat eten voor mezelf te maken. Hoge hartslag want kost super veel energie ondanks mega makkelijke maaltijd. Is het klaar; valt alles over de grond. Echt fml.

3 likes

Er bestaat serieus een ketting met een magikarp bedeltje van echt goud. En twee dingen zitten mij dwars. 1. Hoezo geen jigglypuff? 2. Waarom alleen in Japan? Ik wil ook mijn geld verkwanselen aan vage shit.

afbeelding

17 likes

Ik vind sommige mensen met botoxlippen altijd een beetje op magicarp lijken, vooral als ze ook nog een oranje huid hebben.

Ik ben verslaafd aan muziek van Ashlee Simpson geraakt. Straks ga ik nog leggings met jeansrokjes dragen. :cry:

14 likes

Dan wil je eruit zien als Goldeen, maar je wordt een Magikarp

7 likes

Jigglypuff is er ook!

5 likes

Ik kijk nu voor het eerst ooit Nachtdieren hahaha Raven is echt mijn favo presenter ooit bij de publieke omroep

12 likes

Oh nee wat een ellende, ik voel met je mee. Iets te eten bestellen anders? Voor de komende dagen iemand vragen om wat klaargemaakt eten bij je voor de deur te droppen zodat je alleen maar hoeft op te warmen? Beterschap!

1 like

afbeelding

6 likes

Ik heb nu de site van de maker zelf gevonden en haal mij er weg aub want ik wil alles. Ben al wel wat sieraden op Ebay tegen gekomen!

3 likes

Wat super kloterig! Ik zou idd lekker iets bestellen!
Ik was op mijn verjaardag ook al twee weken ziek/slap en toen heb ik mijn verjaardagstaart op de grond laten vallen. Ik kon wel janken. Beterschap!!!

1 like

Haha dat had ik laatst ook. Ik was al een week zo’n dikke huissok kwijt. Op een gegeven moment doe ik de mouwen van mijn trui op een dag omhoog en daar was hij haha. Ook sowieso een dag meegelopen.

(En ik maar een week zoeken maar het was door de wasmachine denk ik in mijn trui gekomen)

Super chill, was net boodschappen doen en toen zag ik in de afprijzingsbak dat ze de bars hebben die ik af en toe wel eens haal als snack. (Lower carb spul) waren nu allemaal een euro inpv tussen de 1,50- 5,00 euro. Dus ik heb gelijk een stapeltje meegenomen en is nog goed tot juno.

2 likes

Oooh nee dat is kut!! Dankjewel!

@Junebug85 jaa, ik woon samen (mijn vriend voelt zich net zo slecht) maar we gaan vragen of iemand wat makkelijks voor onze deur neerzet zodat we het idd alleen maar even hoeven op te warmen. Dankjewel!

1 like

Ik ben een sollicitatiebrief aan het typen voor m’n vriend en hij is voor mij tweedehands deco rotzooi die ik wil hebben aan het ophalen voor onze bruiloft, ik zeg goeie deal.

7 likes