Ik moet morgen gaan onderhandelen over mijn salaris en ik ben hier zo slecht inš„². Hoop echt dat ze zelf met een redelijk bod komen en ik alleen maar hoef te zeggen āok is goedā.
Ik moet opeens denken aan dat een van onze eerste echte toetsen op de basisschool het noemen van de Nederlandse provincies was. Was mān leven nog maar zo simpel :ā)
Al vond ik dat toen niet perse simpel
Ik liep gisteren met mān vriend in de stad en toen besloten we spontaan om te gaan glow in the dark midgetgolfen, echt heel erg random haha. Het voelde echt alsof we een eerste date hadden, dat dachten die medewerkers volgens mij ook, ondanks dat we al 6.5 jaar samen zijn. We waren zeer competitief maar heb toch gewonnen
Op de school waar ik werk (voortgezet onderwijs) komt het ook weleens voor dat leerlingen eten bestellen en op school laten bezorgen. Kapsalons, KFC, dominoās en maccie. Zag deze week toevallig nog een Mc Donalds fritessaus in de hal op de grond liggen
Liep de spuigaten uit, waardoor laatst alle mentoren dus even klassikaal moesten gaan bespreken dat het niet de bedoeling is om eten op school te laten bezorgenā¦
Mijn moeder had mijn astrologische kaart uitgezocht en ik weet nooit goed of ik hier in moet geloven, maar het is wel een leuk hulpmiddel voor wat reflectie en hoe ik overkom.
Geeft de orthopeet aan dat hij wilt wachten vanwege de beslissing wel of niet opereren. Of wacht omdat er mogelijke zwellingen zijn die dan kunnen afnemen waardoor de keuze straks beter is?
@o0Lin0o
Vooral vanwege de beslissing wel of niet opereren. Hij bleef ook steeds benoemen dat een operatie ook niet zaligmakend is en zeker ook niet 100% functionaliteit garandeerd en onderzoeken aantonen dat je ook na een operatie net zoveel kans hebt op artrose als zonder operatie
Door mijn rug gegaan en het straalt uit naar mijn bovenbenen. Kut met peren
Lol, ik heb straks een date?
En zit nu eigenlijk tegen mān vriendin te vertellen via app dat ik niet zoān zin heb.
Maar ik lach mezelf uit want de reden dat ik niet zoān zin heb is omdat ik wil opruimen, stofzuigen, dweilen, afstoffen en wassen.
HAHA, Hoor mij nou. Ik ruim liever op dan dat ik uit eten ga.
Prioriteiten die meid.
Ben er echt zo klaar mee. Onze buurvrouw heeft sinds een jaar 2 katten maar is best wel vaak de hort op ( weekendjes weg, weken op vakantie) en ik heb toegezegd dat ik de katten wel eten en drinken wil geven. Kattenbak verschonen begin ik niet aan, dat weet ze en heeft ze telkens iemand anders voor geregeld. ( dat ik ze al 2x per dag moeten zien is al een ding voor mij, heb echt een hekel aan katten, onpopulaire mening hier weet ik).
Maar nu is het al de 2e keer dat 1 van die beesten toch op het tapijt heeft gepoept. Ik ga dat dan niet laten liggen maar vind het echt zo smerig en baal ervan dat ik dat dan alsnog sta te doen.
Zit er nu aan te denken om te zeggen dat ze de gehele verzorging maar aan een ander moet overlaten.
Dit zou ik doen. Ik ga al kokhalzen van zoān bakje kattenvoer wat open moet dus buren hoeven bij mij niet aan te kloppen
Ik ben echt gesmolten door mijn schattige vioolleerlingen die vandaag een concert hebben gegeven. Ze vinden het dan allemaal zo spannend maar doen het gewoon, dit werk is zo zo leuk.
Wat verdrietig⦠Piet Paulusma is overleden.
Ik kijk voor het eerst the Hobbit en ik vind het geweldig. Nu in deel 2.
de man naast me in de trein was in slaap gevallen, ging keihard snurken, en hij werd maar niet wakker dus moest bij mijn eindstation over de stoel voor me heen klimmen
Oh niet meer via zoom zeker? Genoten van je opname destijds! āPrachtig Anne-Fleur, volgende stukje!ā
Ging voor t eerst weer proberen te rennen sinds de coroon. Voorheen rende ik 30-40 min. Nu 10 min en ben suuuper benauwd maar kon wel tien minuten achter elkaar rennen dus hoef niet helemaal opnieuw te beginnen