Wat je even kwijt wil #59

Heh wat is de reden?

6 likes

Zodat mensen niet kunnen terugbellen

2 likes

Met alle respect, maar dit klinkt voor mij echt als niet het probleem van de klant maar ‘jullie’. Het is logischer dat mensen geen anoniem nummer willen beantwoorden dan “We zijn geen klantenservice, dus we bellen anoniem”.

7 likes

Jezus die energie rekening van de afgelopen maanden :cry: Wordt alleen maar erger.

2 likes

Vind het echt een goede extra service naar je klanten om niet anoniem te bellen. Dan hoeft je als klant tenminste niet meer af te vragen welke anonieme beller je expres niet hebt opgenomen, maar kan je zonder twijfels de verkoopafdeling van je provider oid expres negeren

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Kan me voorstellen dat anoniem bellen vervelend kan zijn maar ik bel vanuit mijn werk vaak ook anoniem omdat mensen mij anders allemaal random met vragen gaan bellen terwijl daar een contactcentrum voor is. Maar omdat ze dan mijn nummer hebben bellen ze mij. Voor ons een reden om dus anoniem te bellen. Denk dat dat voor meer bedrijven geldt.

8 likes

Op mijn werk hebben ze het zo geregeld dat je bij interne telefoontje de directe nummers van je collega’s ziet, maar externen zien alleen het algemene nummer van de organisatie. Kan zo ook niet per ongeluk niet anoniem naar buiten bellen. Super handig maar geen idee of dat duur is

13 likes

Ik heb in mijn hele menstruerende leven nog nooit een menstruatie overgeslagen. (Ja wel toen ik zwanger was). Nu is de eerste keer en ik ben toch echt niet zwanger. Super raar.

2 likes

Ik was in mijn wachtwoordmanager alle wachtwoorden aan het veranderen naar random combinaties. Maar heb het niet bij de betreffende website zelf gewijzigd, dus nu kan ik overal waar ik het heb gewijzigd (want alle wachtwoorden weet ik echt niet meer) ww vergeten doen :cry: zoo dom :smiling_face_with_tear:

1 like

Maar je kunt toch gewoon vaak de voicemail inspreken? Ik denk bij anonieme belletjes altijd: als t belangrijk is, spreken ze wel in.

5 likes

Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek voor een PhD waar ik zeer geinteresseerd in ben :smiling_face_with_three_hearts: Ik hoop zo dat t goed gaat en ik bij deze ook naar de volgende ronde ga. Het onderwerp is zo vet en ik wed dat ik er totaal niet slim genoeg voor ben maar dat gaat me niet tegen houden :sun_with_face:

80 likes

Ik heb opbergboxen gekocht voor alle carnavals spullen op te bergen. Alleen nu passen ze niet door het trappengat de zolder op :sweat_smile::woman_facepalming: godver haha

3 likes

Ik was gisteren mijn voordeursleutel kwijtgeraakt. Nergens meer te vinden. Komt eerder op de avond de buurman ermee aanzetten. Blijkbaar was ik hem in het flatgebouw kwijtgeraakt ipv op straat :smiling_face: Iets minder erg. We wonen ook niet met heel veel mensen hier. Gelukkig maar dat ik de sleutel nog niet bij heb laten maken (de schoenmaker hier vlakbij kon het niet).

3 likes

Tering, ik ben echt kneiter misselijk uit het niets terwijl ik geen alcohol heb gedronken of iets raars gegeten heb

2 likes

Vaak valt het zo in te stellen dat de beller het nummer van het contact center ziet
Dat was bij mijn oude werk tenminste wel zo

2 likes

Jazeker, doe ik altijd. Alleen de klant kan niet terugbellen dus dan laat ik weten dat ik het op een bepaald tijdstip het nog een keer probeer en dat ik anoniem bel. Het feit dat wij een lopende order in de gaten houden voor een klant, is in basis een extra service aangezien de klant dit ook zelf kan doen via de website. Deze service is door Corona (sluiting winkel) en de bijbehorende voorraadproblemen in het leven geroepen. De infrastructuur van de telefoons was daar helemaal niet voor bedoeld, dus dat is nooit aangepast helaas. Klantenservice belt overigens wel met een herkenbaar nummer, interne telefoons niet.

7 likes

Ik ben echt zo moe. Ga nu maar vast slapen en hoop dat ik morgenvroeg nog de kracht vind om te douchen

2 likes

Ik vind Eminem zo enorm heet. Heb net weer the half time show teruggekeken daarom haha.

12 likes

Jaaaa echt een hottie en zo stoer

2 likes