Wat je even kwijt wil #59

Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek voor een PhD waar ik zeer geinteresseerd in ben :smiling_face_with_three_hearts: Ik hoop zo dat t goed gaat en ik bij deze ook naar de volgende ronde ga. Het onderwerp is zo vet en ik wed dat ik er totaal niet slim genoeg voor ben maar dat gaat me niet tegen houden :sun_with_face:

80 likes

Ik heb opbergboxen gekocht voor alle carnavals spullen op te bergen. Alleen nu passen ze niet door het trappengat de zolder op :sweat_smile::woman_facepalming: godver haha

3 likes

Ik was gisteren mijn voordeursleutel kwijtgeraakt. Nergens meer te vinden. Komt eerder op de avond de buurman ermee aanzetten. Blijkbaar was ik hem in het flatgebouw kwijtgeraakt ipv op straat :smiling_face: Iets minder erg. We wonen ook niet met heel veel mensen hier. Gelukkig maar dat ik de sleutel nog niet bij heb laten maken (de schoenmaker hier vlakbij kon het niet).

3 likes

Tering, ik ben echt kneiter misselijk uit het niets terwijl ik geen alcohol heb gedronken of iets raars gegeten heb

2 likes

Vaak valt het zo in te stellen dat de beller het nummer van het contact center ziet
Dat was bij mijn oude werk tenminste wel zo

2 likes

Jazeker, doe ik altijd. Alleen de klant kan niet terugbellen dus dan laat ik weten dat ik het op een bepaald tijdstip het nog een keer probeer en dat ik anoniem bel. Het feit dat wij een lopende order in de gaten houden voor een klant, is in basis een extra service aangezien de klant dit ook zelf kan doen via de website. Deze service is door Corona (sluiting winkel) en de bijbehorende voorraadproblemen in het leven geroepen. De infrastructuur van de telefoons was daar helemaal niet voor bedoeld, dus dat is nooit aangepast helaas. Klantenservice belt overigens wel met een herkenbaar nummer, interne telefoons niet.

7 likes

Ik ben echt zo moe. Ga nu maar vast slapen en hoop dat ik morgenvroeg nog de kracht vind om te douchen

2 likes

Ik vind Eminem zo enorm heet. Heb net weer the half time show teruggekeken daarom haha.

12 likes

Jaaaa echt een hottie en zo stoer

2 likes

Heb vannacht heerlijk twee volle uren geslapen en nu rugpijn van het gedraai. Voel me echt 80 en denk dat mijn vriend me ook vervloekt want die is vaak van me wakker geworden :sweat_smile:. Nu in de 1e trein terug kijken of ik kan slapen in mijn eigen bed :roll_eyes:

4 likes

Ugh open net whatsapp en zie een voicememo van 3:58 ga weg. :roll_eyes:

18 likes

Pff ik hoop dat mn werk snel genoeg extra mensen heeft en ik minder kan gaan werken. Want 5 dagen vroeg opstaan is echt de hel op aarde

10 likes

Ik droomde dat iemand me lastig viel en ik diegene daarom een harde trap gaf. Heb ik dus in mijn slaap iets van mijn kast geschopt. Sorry onderburen

Ja ik speel het sowieso versneld af! Gister kreeg ik nog de opmerking dat ik op een aantal vragen niet had gereageerd nog. Toen heb ik nog aangegeven, dan moet je niet zulke lange voicememo’s telkens sturen. :face_with_spiral_eyes: eigenlijk zouden voicememo’s niet langer dan een minuut per keer mogen duren.

2 likes

Haha ik had er een keer een van 28 minuten, geen grap
Die heb ik toen maar als een podcast in de trein geluisterd :massage_woman:t3:

Ik stuur ze zelf nooit maar als een vriendin me voicememo’s stuurt vind ik dat echt niet erg. Zij heeft dan blijkbaar de behoefte om iets even hardop te zeggen in plaats van te typen. Als het een hele lange is zeg ik soms wel dat ik op dat moment niet kan luisteren en dat later doe, maar ik heb dan echt niet zoiets van ugh ga weg. Maar als ik dan op 1 van de 83 dingen die er zijn verteld niet reageer wordt er ook niet gevraagd of ik daar nog even op kan reageren haha, dus dat scheelt misschien ook.

Denk dat ik dat wel zou hebben bij random mensen trouwens (las hier laatst iets over een klant van iemand die maar door bleef gaan bijvoorbeeld)

2 likes

Heb echt weer z’n leuke tijd met mijn vriend gehad, maakt altijd het afscheid voor even weer lastig. Voelt ook weer gek om dan “alleen” te zijn. Aan de andere kant een paar dagen voor mezelf is ook absoluut niet verkeerd.

3 likes

Ze vragen een skill waarbij je op een bepaalde manier moet kunnen nadenken en dat kan ik echt niet. Maar ik kan wel goed googlen :joy:

2 likes

Ik hoop echt dat de mensen in mijn postwijk niet weten dat het De dag van de bezorger is en me met rust laten. Zo geen zin in :sweat_smile:

En ik voel me even helemaal een digital kid, want ik heb net ontdekt dat ik mijn digitale planner van mijn iPad ook op mijn computer kan krijgen. :partying_face:

6 likes

Geloof me… niemand geeft iets om zo’n verzonnen dagje.

8 likes