Wat je even kwijt wil #59

Ja, ik dacht dit ook, het moet hem wel zijn toch?

3 likes

M’n neefje van ruim 2.5 ligt nu in m’n bed te slapen en ik ben zo’n overdreven trotse tante. Samen pannenkoeken gegeten (hij mocht kiezen) en het is zo bijzonder om zo’n band met hem te hebben. Hij kletst de oren van m’n kop :rofl: Morgen gaan we ons vaste uitstapje doen, naar de dierentuin.

67 likes

Pink Floyd heeft een liedje gemaakt met een liedje van Oekraïense zanger (hij komt ook in beeld) en damn die komt even binnen hoor. Sowieso Pink Floyd :heart: maar damn die clip ook… :frowning:

8 likes

Wat fijn, zo’n tante!!

——-

Ik ben voor het eerst blij met m’n slechte oren. Mijn vriend heeft al dagen ontzettend last van buren die keiharde muziek en games op hebben staan. Hij wordt er helemaal gek van en ik… hoor het gewoon niet?

6 likes

Mijn vriend en ik zaten een beetje om ons zelf te lachen dat we om 19:00 uur al in de kroeg zaten als een stel bejaarden. We komen nu net behoorlijk aangeschoten thuis en mijn vriend is nu een playlist aan het samen stellen voor een dance party :partying_face:

19 likes

Ik doe dit dus nog steeds maar vandaag had ik net mijn auto geparkeerd en achter mij was de parkeerwacht bezig. Ik heb toen bij 3 auto’s waarbij de meter leeg was op de extra 15 minuten gedrukt :grin: dus nu weet ik een keer zeker dat iemand er iets aan had!!

89 likes

Ik voel me fijn :blush:

17 likes

Heerlijk toch! Ik zat er ook al voor 8 uur, lekker vroeg pieken en nog een klein dansje gedaan.

1 like

Ik heb 11 uur geslapen vannacht en ben nu eindelijk weer eens uitgerust

4 likes

Woooow dacht dat het boekenbal een bijeenkomst in de bieb was. Maar is gewoon een dikke party en daarna kroketten klappen bij de febo??

13 likes

Ze schenken er apfelkorn. Dat is alles wat je moet weten om het niveau in te schatten. Mijn oma loves preston palace met de kleinkinderen/achterkleinkinderen.

4 likes

Heerlijk is dat he. Ik heb 3 neefjes en de 2 oudsten komen regelmatig logeren. Voel me zo blij als ze lekker boven liggen te slapen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Oh mennn ik ga zo voor een touch up voor mijn powderbrows en je mag geen koffie drinken van te voren.

Ik heb het wel een beetje zwaar nu. Ook nog een kutnacht gehad :cry: mis mn bakkie pleur.

2 likes

Waarom mag dat niet?

3 likes

Mijn tinderdate ligt in m’n bed :+1:t3: en ik ben wakker omdat er hopelijk iemand komt van marktplaats voor mijn stoel

9 likes

Drink 24 uur voor de behandeling GÉÉN alcohol en op de dag zelf geen koffie of andere cafeïne houdende dranken, dit kan eventueel voor bloeden tijdens de behandeling zorgen en het kan de mogelijke zwelling na de behandeling vergroten.

1 like

Ja het bevalt eigenlijk wel goed! Ben nu al ruim een half uur gewoon uitgerust wakker. Alleen mijn vriend ligt nog in coma.

1 like

Haha echt nog nooooit gehoord, effect cafeïne op stolling is helemaal niet goed onderzocht google ik even snel. :sweat_smile:

14 likes

Ze wil volgens mij gewoon geen klanten met een kater of die uit hun bek stinken

25 likes

Jaaaa het staat in de voor je afspraak “regels”. Niet onder de zonnebank gaan enzo snap ik allemaal wel maar deze regel :woozy_face:.

2 likes