Ik heb mn dag weer lekker ingedeeld vandaag. Hele dag beetje chillen en rustig aan doen
En nu moet ik iets afmaken wat voor het weekend af moet zijn. En dat lukt niet binnen 10 minuten
Jaaaa is ook echt een van mijn favoriete Kdramas! De hoofdacteurs zijn onlangs in het echt getrouwd! Ik ga het artikel eens lezen, lijkt me ook interessant
Wow wat leuk haha! Ze hebben ook echt wel chemie in de serie. Heb je nog meer aanraders?
Mijn Albert Heijn heeft zo’n armoedig display voor ramadan. Een paar flessen cherry cola, kikkererwten en zakjes bakpoeder. Doe tenminste een beetje je best.
Ik kijk Klokhuis over Frieda Kahlo en het is zo lekker feministisch
Ik ben normaal alleen een sociale drinker, maar ineens heb ik heel erg zin in een wijntje. En ik ben vanmiddag natuurlijk al naar de supermarkt geweest, dus waarom heb ik hier nu zo random zin in.
Edit: inmiddels zit ik lekker met een wijntje op de bank
Jaaa echt een mooie serie! Ik vond het gedeelte in Noord-Korea ook echt leukste om te zien, dus dat hadden ze goed gedaan.
Ze hebben het tenminste…hier zoiets nog nooit gezien.
Ik ben altijd zo afgeleid als experts geïnterviewd worden in hun huis / woonkamer. Net met Bob Deen op het NOS journaal. Volgens mij stond hij voor een kinderboekenkast met de totale reeks van De Schippers van de Kameleon of zoiets.
Groot gelijk heeft ie. Kluitmanboeken moeten tentoongesteld worden
Ja, ik dacht dit ook, het moet hem wel zijn toch?
M’n neefje van ruim 2.5 ligt nu in m’n bed te slapen en ik ben zo’n overdreven trotse tante. Samen pannenkoeken gegeten (hij mocht kiezen) en het is zo bijzonder om zo’n band met hem te hebben. Hij kletst de oren van m’n kop Morgen gaan we ons vaste uitstapje doen, naar de dierentuin.
Pink Floyd heeft een liedje gemaakt met een liedje van Oekraïense zanger (hij komt ook in beeld) en damn die komt even binnen hoor. Sowieso Pink Floyd maar damn die clip ook…
Wat fijn, zo’n tante!!
——-
Ik ben voor het eerst blij met m’n slechte oren. Mijn vriend heeft al dagen ontzettend last van buren die keiharde muziek en games op hebben staan. Hij wordt er helemaal gek van en ik… hoor het gewoon niet?
Mijn vriend en ik zaten een beetje om ons zelf te lachen dat we om 19:00 uur al in de kroeg zaten als een stel bejaarden. We komen nu net behoorlijk aangeschoten thuis en mijn vriend is nu een playlist aan het samen stellen voor een dance party
Ik doe dit dus nog steeds maar vandaag had ik net mijn auto geparkeerd en achter mij was de parkeerwacht bezig. Ik heb toen bij 3 auto’s waarbij de meter leeg was op de extra 15 minuten gedrukt dus nu weet ik een keer zeker dat iemand er iets aan had!!
Ik voel me fijn
Heerlijk toch! Ik zat er ook al voor 8 uur, lekker vroeg pieken en nog een klein dansje gedaan.
Ik heb 11 uur geslapen vannacht en ben nu eindelijk weer eens uitgerust
Woooow dacht dat het boekenbal een bijeenkomst in de bieb was. Maar is gewoon een dikke party en daarna kroketten klappen bij de febo??