Als je zwanger bent adviseren ze maximaal 200mg per dag.
Ik heb laatst een praatje gehad over koffie, vandaar dit allemaal zo vers in het geheugen zit, daarin werd thee niet genoemd, ik weet niet of dat ook zo is uitgezocht. Ik denk dat het niet puur en alleen de caffeine in koffie is die de voordelen geeft (dus dat een caffeïnepil niet per se hetzelfde effect heeft), maar ik weet het dus niet precies.
Ik zie eindelijk weer het zonnetje pfff kan echt niet wachten tot de temperaturen wat omhoog gaan. En ik weet niet wat ik heb misdaan op deze aardbol maar na 3 jaar acnevrij te zijn dankzij roaccutane zit ik sinds afgelopen week opeens weer helemaal onder
Nee hoor, sinds een tijdje verzendt H&M met die service, en die bezorgen aan huis. Ze zijn heel goed te volgen met een tracking link, tot op de minuut nauwkeurig, maar ik vind de tijdstippen waarop ze bezorgen niet zo fijn.
Is hetzelfde bedrijf, alleen van naam veranderd (door een overname, maar er is weinig tot niks veranderd aan hoe ze werken) (ik ken iemand die er werkt)
Retour kan gewoon nog naar DHL of Postnl! Heb ik vorige keer gedaan met H&M.
Wajoo het paasassortiment bij de AH is bijna groter dan die van kerst joh
Omg love mijn werkgever. We hebben een paaspakket gehad met oa twee flessen Sangria
Gatver wat eng, was veel beter geweest als ze die ogen en mond weg hadden gelaten. Is nog leuker ook, kunnen kinderen er zelf een gezichtje op versieren
Ohja zij komen vanaf 17.30 tot 22.30 echt kapot irritant
Wel echt vooral voor brunch en bijna niks voor diner (wat ik altijd een leuker assortiment vindt met feestdagen)
Ik ga denk een middagdutje doen.
Gewoon omdat het kan en ik moe ben
Hhahhaah Nice.
Ik heb zo’n zin in Kinder doordat het steeds in het nieuws is. Maar zelfs hier worden producten uit de winkel gehaald.
Mijn oma wilde mij alcoholvrij bier voeren om 12:00 met paasstol.
Als je dat met stroop eet en oprolt zit alles erover oke ik ben een ekte huisvrouw geworden