Ik zou volgende week naar het buitenland, maar mn vlucht is geannuleerd en nu gaat het niet door . Ik ben helemaal voor minder vliegen enzo hoor, maar ik ben toch wel teleurgesteld dat net die ene keer in de vijf jaar dat ik mag vliegen van mezelf, mijn vlucht zomaar geannuleerd wordt.
Gebeurt dat vaker tegenwoordig ofzo?
M’n vader moest m’n auto verplaatsen en toen merkte hij dat m’n koppeling aan het einde van z’n leven zit. Dat ik hem beter preventief nu kan vervangen voordat hij straks meer schade maakt als hij kapot gaat. Die €500 voor een nieuwe koppeling zit ff niet in m’n begroting
Is er niet automatisch een nieuwe vlucht voor je geboekt? Ik zag laatst ook dat mijn vlucht voor de zomer was geannuleerd, maar er was door KLM ook automatisch een nieuwe vlucht voor me geboekt.
Ben bang dat je niet in de buurt woont haha.
Ik was even een stukje aan het wandelen en in het bos liep gewoon 1 persoon met 6 loslopende honden. Echt heerlijk voor iemand met een angst voor grote honden
ik denk dat ik roze gordijnen wil. yoloooo
Leuk toch? Het is dat ze een godsvermogen kosten voor onze woonkamer, anders had ik ook roze of groene willen hebben. Love kleur!
Het is ook nog eens fucking duur zo’n tour naar dat ding en dan zit je daar als een soort legkip tussen de andere toeristen.
Ik heb roze gordijnen
Ik heb koraalkleurige (dat vind ik toch wel roze) in de slaapkamer en roestkleurige in de woonkamer. En bepaalde mannen waarvan ik het niet verwachtte dat ze die koraalrode zouden kunnen waarderen vonden ze erg leuk.
Ik stond net bij de marathon te kijken en er was een vrouw met twee kinderen die al de hele tijd op iemand aan het wachten waren. Die kindjes hadden op een pizzadoos een heel knutselwerk gemaakt om aan te moedigen. Die vrouw de hele tijd zenuwachtig bijhouden op haar telefoon waar die loper was.
Komt degene die ze wilden aanmoedigen langs, zij de naam gillen, ziet heel die loper dat niet en loopt zonder ook maar op of om te kijken door hahhahaha
Echt een veel te intens weekend weer. Straks lekker vroeg in een schoon bed
Ik heb net mijn perforator kapot geperforeerd. Ijverig de administratie doen op zondag gone wrong
Super goed!
Kwam wel een biologische kapper (die natuurlijke producten gebruikt) tegen op Insta. Bij mensen die normaal allergische reactie of jeuk krijgen, heel goed op reageren (geen idee als je het ooit toch overweegt)
Oh weet je nog de insta?
Geen kapper, maar @ikbenirisniet (op insta) heeft wel eens wat gepost over allergievrije haarverf.
Al weet ik zeker dat je je grijze haren ook gewoon rockt
@keekie Weet je ook waar je allergisch voor bent? Ik heb een PPD allergie waardoor ik geen donkere kleuren verdraag maar wel blondeer omdat het daar niet in zit.
Die biologische verf heb ik ook eens geprobeerd en vond ik heel erg stinken, iedere keer dat m’n haar nat werd kwam er een nare geur af. Dat is wel lang geleden hoor dus misschien valt het nu mee maar voor mij was dat eens maar nooit weer!
Ik ga ervan uit van de peroxide. 1 keer uit een pakje (2018) en dit jaar met kappers verf.
Het is ook nog best een paar keer goed gegaan.
Ah ja, dat is echt het nare met die allergieën dat ze zo ineens opbouwen. Grijs is wel echt tof!
Komt die zon ooit nog een keer ik ben mijn lijken look echt zat.