@anon91169173 Afas hier! En nee, Franz Ferdinand
Ik ben de hele tijd zo moe als ik wat actiefs heb gedaan En ben nu bang dat het nog corona-nasleep is. Ik wil gewoon door kunnen buffelen
Ja echt een nachtmerrie
Ik heb uit ellende vandaag zelf de stofzuiger gepakt
Godver ik zie mn dm al volstromen straks. Meiden ik heb t niet over een nieuw account. Was gwn een grappie oke hajje.
de enige fulltimer in mijn afdeling op werk is per staande voet ontslagen en we kregen net een heel ominous berichtje van de baas erover “we moeten afscheid nemen van naam, we wensen haar het beste. als je vragen hebt stuur ze aub naar mij”
kan niet wachten op de juice morgen
Omg deel die ook met ons aub
Oh leuk, thanks voor de tip! We gaan in april/mei!
Ik heb echt de halve middag in bed tiktoks liggen kijken, net wijntjes gedaan met een vriendin en doordat we lopend waren alsnog 10k stappen gehaald. En nu weer in bed
Ik heb zo’n zin in zondag. Eindelijk weer een van mijn favoriete live-acts zien (Ghost) .
Doen we het zo!
Ik heb dit ook in m’n hoofd maar hoor het ook de godganse dag om me heen
Ik ben naar de theatershow van de speld geweest en het was echt een teleurstelling.
Ik heb na een hele intensieve werkperiode zonder vakantie nu eindelijk 5 dagen vrij en ben net spontaan ff uit geweest en zou morgen naar een semi burgerlijke afspraak moeten met vriendinnen en weet je fuck it ik ga cancelen en vegeteren in bed met snacks
Wat vervelend. Wat was er zo teleurstellend aan de show?
Ik denk de verwachting, ik ging uit van satire en zoals ik de speld ken maar dit was ‘hoe de toekomst was’ en daarbij net geen leuke grappen.
Klinkt vermoeiend
Vandaag is de laatste dag van mn favo leidinggevende en ben er zo niet klaar voor. Hoewel ik zelf ook bijna weg ben vind ik t zo jammer dat ik dan niet meer even langs kwam om te kletsen. Hoop echt dat er niemand gaat janken want dan doe ik mee.
Ik ga vandaag mijn gerepareerde trui ophalen bij de kleermaakster en daar moet ik contant betalen. Nu zit ik me te bedenken wanneer ik voor het laatst contant geld in mn handen heb gehad > lukt niet dus lang geleden.
Hoe ben ik op het punt gekomen dat ik om 8:30 denk “ik heb prima uitgeslapen”