Ik stel me zoiets voor, benieuwd wat het echt blijkt te zijn haha
Ik stond vanochtend bij de bushalte met twee vrouwen van rond de zeventig die nogal zenuwachtig waren want ze gaan nooit met de bus. Toen moesten ze ook nog bij de achterdeur instappen want ze hadden allebei een koffer en twee tassen. Ik had ze even geholpen met alles in de bus krijgen en vervolgens hebben ze de hele rit zitten vertellen over hun weekendplannen . Ze gaan een lang weekend naar Utrecht om te winkelen (voor zichzelf!!! niet voor de kleinkinderen!!) en elke avond wijn drinken. Ik hoop echt dat ik ook zo leuk ben op die leeftijd.
Dat meer heeft wel bijna elke zomer last van blauwalg dus ze heeft wel een soort van gelijk die video is opgenomen in het bos waar ik vroeger altijd kwam haha
Ik heb patentbloem gevonden in de supermarkt. Het is een paaswonder.
Ik geloof niet in een god maar ik bid toch dat deze motivatie blijvend is, de derde dag in een week dat ik ZIN HEB om te sporten
Fit guuuurl
(Grapje nog steeds dik en onsportief, maar wie weet ooit
Gvd ik had dit laatst met mijn vriend. Hij werkt direct samen met iemand die hij âLa Ronâ noemt. Echt twee woorden. En ik dacht steeds, aparte naam maar goed misschien is het een andere cultuur of heeft het een betekenis, weet ik veel, het is een internationaal bedrijf.
Maar toen zag ik hem laatst in een video meeting en ik keek naar de naam op het scherm. De beste collega heet dus Laurent
Mehhh eerst waren zijn oren afgebroken en daarna zijn tanden
Ik las jouw eerste opmerking niet en ik schrok mij het apelazerus. Op wat voor soort maffia forum ben ik nou weer terecht gekomen?
Huh wtf mân schoonmaakster komt gewoon ineens niet meer en appt dat ze 2 andere adressen heeft?? Wist wel dat ze conflictvermijdend is maar dit is wel next level en kut want ik haat schoonmaken.
Hahahaha ohhh damn jammer dat ik nu niet ook nog had opgeschreven dat ie in de airfryer was gegaan dan was het helemaal een mindfuck geweest. Ik had gereageerd op mijn vorige post, maar had misschien beter een quote kunnen plaatsen haha
Yes klopt
@Bunnyslippers ooooh helaas niet naar de wc geweest maar wist eigenlijk ĂŒberhaupt niet dat er iets onder die brug zat en lumen stond aan dus was sowieso een soort streampunk ervaring toen we naar binnen liepen. En toen was het zo schattig met al die soort kraampjes leek het wel. Echt top.
Merol heeft een album uitgebracht vandaag. Verrassend leuk!
De toekomst voor ons allen Maar ik zeg je bent een succesful adult!
Hahahahahaha wat een lied. Normaal zeggen mensen mij ipv mijn, zij doet t andersom. Vervolgens heeft ze het over een warm land met blauwe zee en wijst ze naar zoân goor meer. Wat een parel dit
Hahaha maar weet je hoe lekker die appel kaneel baby rijstwafels zijn
Ik ken via werk iemand wiens voornaam Henning is.
Er is al de hele ochtend een stroomstoring, en op zich heb ik weinig elektriciteit nodig op het moment, behalve dat ik dus ook geen koffie kan zetten! Begint nu toch een probleem te worden
@grace ik ben niet de enige die Koffietijd kijkt. Er waren net namelijk 3 mannelijke studenten bij koffietijd die zelfs een podcast hebben âkoffietijd voor mannenâ gebaseerd op de originele koffietijd . Echt ontzettend cute!
Verder kan ik aan mân lijstje ook Bold and The Beautiful toevoegen. Wat een kansloze serie is dat toch. Jaren niet gekeken en het verhaal blijft het zelfde. Brooke bedriegt Ridge. Ridge vergeeft haar keer op keer.
Ik vind de grote tuinverbouwing ook zo lekker kneuterig, heerlijk wegkijken.