Haha ja, snap ik helemaal. Het is een beetje kiezen uit twee kwaden voor mij. Ik kamp met een angststoornis en reizen is sowieso geen pretje, maar als het stil is in de stiltecoupé heeft dat wel echt mijn voorkeur
Heb net een ferrero paasei verstopt onderin de chips voor m’n vriend en vind mezelf nu een hele leuke vriendin. Denk dat ik het leuker vind dan hij maar maakt niet uit.
PS: die eieren nu 1+1 gratis bij jumbo you’re welcome
Ga je toevallig naar Julien Baker?
Jaa, ik ook! Ook in de Ziggo Dome toevallig?
Ik was vorig jaar wel bij het songfestival maar dat was met testen voor toegang, mondkapjes als je niet zat en een half lege zaal. Dit is wel echt andere koek! Maar damn zo’n zin in ook wel!
Wow ik zou zweren dat ik net forummer -weg- bij EenVandaag zag (werd geïnterviewd). Ging over Flink en de werkdruk van flitsbezorgers. Hopelijk wordt dat snel verbeterd
Edit ff weg gehaald want ze wil anoniem blijven wordt nu gezegd haha
Die met salmonella?
Ik heb echt levenskeuze stress (of hoe je het ook noemt, geen idee). Heb echt iemand nodig die zegt wat ik wel en niet moet doen qua beslissingen. Echt stom om volwassen te zijn.
Er zaten stickers op met en zonder salmonella dus je kan kiezen welke je het lekkerst lijkt
Goed dat je het zegt, haal ik er even 1 met. Weekend met verjaardagen
‘Een beetje’ ook echt
M’n vriend heeft een andere olijfolie gebruikt bij het koken en nu staat de kamer blauw en ik ben er helemaal nostalgisch van ik was dit hele fenomeen vergeten. Bijna iedereen in mijn familie rookt, dit was de standaard.
Mijn vriend is naar een bbq en ik heb Kardashians opstaan, burrataslaatje en een goed glas rode wijn.
Straks in bad naar The Gilded Age kijken.
Haha pff een vriend van mij woont op aruba en gaat binnenkort verhuizen (gewoon binnen aruba ). Gaat ie klagen dat het wel ver van het strand is, maarliefst 10 minuten…oh arme jongen toch. Man is toch geweldig! Oh en het is ook nog eens lopend he, hoe goed wil je het hebben.
Pffff dat is wel ver hoor!
OT:
Wil ik gaan inpakken voor de verhuizing, wil mijn vriend serie kijken. Dilemma’s.
Misschien moet je dan maar ‘ik vertrek’ kijken.
Marcooo primaaa.
Heel de dag in mn hoofd
Hahah die tiktok? Met twents accent? Hoor m nu ook!
Jaa van die jongen die typische nederlandse vaders na doet haha.
Ik heb voor het eerst een pammetje op en voel me eindelijk een beetje zen tussen alle angst en paniekaanvallen door. Mijn planning is om zo 12 uur te gaan slapen zodat ik me hopelijk morgen wat kalmer voel en niet telkens in een hypervigilante staat ben.