Het blijft altijd een verrassing hoe verf uitpakt Maakt het niet makkelijker
Ik vond het een tikje spannend om tegen mijn vriend te zeggen dat ik ratten neem maar hij is echt mega enthousiast haha. Hij vind het ook heel leuk dat hij ƩƩn rat een naam mag geven haha.
Ja ik woon niet samen dus moet doen wat ik wil maar had toch minder leuk gevonden als hij riep wat een kutbeesten haha. Bedoel wil toch ooit samenwonen haha.
Dit had ik ook een keer! Heel vaag.
De bezorger was toen kapottttt chagrijnig terwijl ik zowel telefonisch als real life mijn excuus has aangeboden. Ik snap dat je baalt hoor, maar beetje fatsoen is fijn
Ik heb vanavond mijn ouders eindelijk weer een knuffel gegeven sinds corona. Nu zijn wij niet een heel knuffelig gezin maar zelfs mijn vader pakte mij nog een keer extra stevig vast
Ja ik kom zeker naar je zwaaien en ik wil je ook wel na 5 km op komen halen om naar het outlet te gaan in Maasmechelen
Er is vandaag door mān moeder zoān leuk ākiekjeā geschoten van mij en mān pa op de motor, nadat hij net zān motor in ontvangst heeft mogen nemen. En volgens mij zit ik nu al 3 uur te āgeilenā op die foto.
Vind het gewoon zo leuk dat hij voor een bandit is gegaan (heb ik ook). Het voelt als een soort van trots. Alsof ik in de voetsporen van mān vader treed, maar hij ook in de mijne.
Als je de vierdaagse gaat lopen kom ik je wel snoepjes voeren langs de kant.
Ik vind het soms moeilijk dat ik voor iedereen (vrienden, familie) er ben, maar dat ik dit niet anders om voel. Wanneer ik even behoefte heb aan praten.
Dat is echt een kutgevoel. Heel herkenbaar ook.
Als ik eerlijk ben naar mezelf geef ik echter ook niet altijd goed genoeg aan dat ik hier behoefte aan heb: āhee wie heeft er vanavond zin om af te sprekenā is vaak bij mij de vertaling van āik voel me kut, ik wil het van me afpraten, please spreek met me afā.
Lukt het jou om goed genoeg je behoeften aan een goed gesprek te uiten?
Nee, niet altijd helaas. Er zijn wat vriendinnen die het op pikken, maar ik ben vaak het meisje wat zegt āhet gaat goed en ik red mij welā. Het voelt als een belasting voor anderen om te zeggen āIk heb jullie ook nodigā. Alleen ik denk ook vaak bij vrienden en familie, jullie kennen mij en als ik het nodig hebben waarom pikken jullie het niet op? Ik pik het bij jullie toch ook op?
Hierdoor kom ik soms op de momenten dat ik om 1u s nachts behoefte heb om te praten met iemand. Even te bellen.
Ja deze zijn echt lekker, ik heb een keer als 4 jarige s nacht aan bed gestaan bij mijn ouders omdat ik graag zoān ijsje wilde
Hahah I get you! Heerlijk
Als je de 4daagse gaat lopen kom ik je knuffelen
Maar dan moet je wel in militairen outfit
Ik had echt zoān fijne arts op de huisartsenpost. Uitgebreid controle, meenemen in zijn denkproces.
Gaat het goed? Ben je weer thuis?
Ik was gisteren op een tentfeest (kermis), was vergeten hoe goor & leuk dat tegelijk kan zijn
Heerlijk die zweerdruppels die halverwege de avond aan de tent hangen en naar beneden vallen
Super lief je berichtje. Gelukkig wel.
Ik heb een antibiotica kuur en codeine waardoor ik eindelijk wat kon slapen.
Ik ben heb mn anti depressiva wel besteld maar vervolgens biet opgehaald bij de apotheek en vandaag is die natuurlijk dicht. En nu heb ik niet meer. Love my life!!!