Wat je even kwijt wil #59

Wat is dit met die nieuwe fashion trend van je broeksknoop los?! Of hebben alle fashionista’s op Coachella teveel gegeten. I guess not.

3 likes

De lui in de friettent op een zonnige paasmaandag. :smiling_face_with_tear: Arme mensen die hier de tent draaiende moeten houden, wat een figuren zeg :sob:

2 likes

Klinkt wel als de ideale trend voor mij wanneer ik all you can eat heb gegeten

8 likes

Zag hier meerdere positieve reacties over de Camelbak fles. Dus ik de fles aangeschaft. Maar je kan er niet normaal uit drinken? Ik moet soort van bijten? Wat is dit? Voel me een beetje gescamd door jullie.

2 likes

Dat is er juist zo fijn aan :heart_eyes:

3 likes

We hadden je gewaarschuwd

4 likes

Heerlijk maar twee dagen werken de komende week :grin:

5 likes

Ik dacht tijdens het drinken beetje sabbelen als je wil. Niet serieus bijten om er wat uit te krijgen.

En als ik drink komt er een dolfijnen geluid uit de fles.

4 likes

Ik was rond 20:00 helemaal bekkaf en kon wel al slapen.tot 22:00 beneden wakker proberen te blíjven , en nu lig ik al 45 minuten te draaien… het is niet eens volle maan ! Ik ga er maar uit dit is ook niks

Love mijn youtube algoritme/aanbevelingen

17 likes

Ik las rond het jaar 2000. Nog een lange zit tot in 2200 :crazy_face:

1 like

nou alsjeblieft niet zeg dat is wel heel lang haha.

2 likes

Als ik aan iets sterf dit jaar, is het aan die fucking scriptie.

17 likes

Hebben jullie gezien hoe bizar groot en mooi en fel de maan is vannacht? Ging proberen er een foto van te maken maar dat lukt natuurlijk niet, dus iedereen die nu nog wakker is adviseer ik met klem even naar buiten te kijken :heart_eyes:

9 likes

Ik ben net gebeld dat ik de baan gekregen heb! Het was best wel lastig, er waren 3 sollicitatie rondes en ze hadden echt bizar lastige vragen (vooral voor het soort werk dat het is). En ik moest een background check en ze gingen mijn referenties bellen maar ik ben uitgekozen! Ik vind het echt zo leuk, ik ga dus dagelijks met kittens werken en aandacht geven en met ze spelen hoort daarbij :smiling_face_with_three_hearts:

Het enige nadeel is de reistijd (vooral tijdens de spits), maarja ik zie wel hoe dat bevalt. Op maandag ga ik administratief werk vanuit huis doen dus dat scheelt alvast.

171 likes

Ik volg de laatste weken een tiktokker uit de VS die werk zoekt en veel deelt over de soms toxic sollicitatiecultuur van bedrijven… Klinkt beetje vergelijkbaar.

Maar congrats :heart_eyes: bij de poezeltjes toch?!

4 likes

Ik moet vandaag weer werken na een aantal weken vakantie te hebben gehad en alles in mijn lijf schreeuwt ‘nee nee nee nee nee neeeeee!’ :smiling_face_with_tear:

10 likes

Holy shit ik heb zo bizar gedroomd dat ik me er echt ziek van voel. Of het is een signaal over m’n werk en hoe dat gaat (ik wil niettttt) maar man dit is echt niet oké

4 likes

Ik ben echt niet gemaakt voor vroege ochtenden.

5 likes

Klinkt echt heel leuk! :heart_eyes_cat: gefeliciteerd! Ik dacht trouwens dat je iets met editten ging doen? Maar dit klinkt beter (vind ik).

1 like