Wel doen, is belangrijk!
Bel ze gewoon. Zij zijn dr om jou te helpen he. En anders zit je 2 dagen zonder antibiotica lijkt me ook niet echt goed.
Antidepressiva maar ik ben ze idd aan het bellen, ben nu beller nummer 2 dus gaat best snel!
Ben mān kater aan het ontkennen gaat tot dusver goed al kwam er wel een beetje gembershot omhoog net
Oh hahaha omg sorry haha. Ook belangrijk !
Het is geregeld kan ze zometeen ophalen
Fijne paasdagen allemaal en bedankt voor het medeleven haha
Ik heb zoooo een zin in later vandaag dat ik als een klein kind aan het stuiteren ben en mijn vriend helemaal gek maak ik kreeg net een kopje koffie met paaseitjes en de boodschap en dan ga je die nu rustig opdrinken en 15 minuutjes even zitten. Haha alsof hij het tegen zijn basisschool klas had
Wie neemt er dan ook een gembershot als je een kater hebt!!
Wat ga je doen dan ???
Nee was ook niet een van mān beste ideeĆ«n
Met een paar dames van hier de bekerfinale op leidse kijken. De ik ben zo zenuwachtig en heb Ajax stress sloeg ineens om naar een aaaah ik heb er zo een zin in ik wil springen dansen en zingen en dat ondertussen al gewoon doen
Hertjes en geitjes waren zo leuk
Mijn kinderwens is inmiddels al een stukje minder geworden.
Vlak voor het paasweekend heb ik te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd, had het zien aankomen maar merk toch dat ik er al het hele weekend mee bezig benā¦het even parkeren in mijn hoofd lukt niet en daar baal ik zo van
Ik ga elke x weer stuk om een fragment waar Mula B maan āDe maanā noemt haha.
Yes! Het is me toch gelukt om productief te zijn de afgelopen dagen dus nu is mān huis weer heerlijk schoon en opgeruimd, en merk dan ook gelijk dat ik me mentaal beter voel
Ik zit in de bus maar er is een vrouw met klein kind in zoān maxi cosi en die zet hem naast mij in de bus en vervolgens gaat ze zelf naast iemand anders zitten??? Wat is dit nou weer, zit ik ineens met iemand anders kind naast me terwijl de moeder niet eens zicht heeft op der eigen kind?? Wat nou als het gaat huilen of valt van de stoel?? Help.
Huh gaat ze heel ergens anders zitten of zit ze in het zitje naast/achter je?
He wat raar?!
Mensonterend zoals mijn zwager loopt te schreeuwen tegen zijn oudste (8 jaar)
Kan wel janken