Wat je even kwijt wil #59

Wel doen, is belangrijk!

11 likes

Bel ze gewoon. Zij zijn dr om jou te helpen he. En anders zit je 2 dagen zonder antibiotica lijkt me ook niet echt goed.

6 likes

Antidepressiva :stuck_out_tongue_winking_eye: maar ik ben ze idd aan het bellen, ben nu beller nummer 2 dus gaat best snel!

6 likes

Ben m’n kater aan het ontkennen gaat tot dusver goed al kwam er wel een beetje gembershot omhoog net

7 likes

Oh hahaha omg sorry haha. Ook belangrijk !

2 likes

Het is geregeld kan ze zometeen ophalen :clap::clap:

Fijne paasdagen allemaal en bedankt voor het medeleven haha

76 likes

Ik heb zoooo een zin in later vandaag dat ik als een klein kind aan het stuiteren ben en mijn vriend helemaal gek maak :joy: ik kreeg net een kopje koffie met paaseitjes en de boodschap en dan ga je die nu rustig opdrinken en 15 minuutjes even zitten. Haha alsof hij het tegen zijn basisschool klas had :joy:

30 likes

Wie neemt er dan ook een gembershot als je een kater hebt!!

4 likes

Wat ga je doen dan ???

10 likes

Nee was ook niet een van m’n beste ideeĆ«n :hot_face:

4 likes

Met een paar dames van hier de bekerfinale op leidse kijken. De ik ben zo zenuwachtig en heb Ajax stress sloeg ineens om naar een aaaah ik heb er zo een zin in ik wil springen dansen en zingen en dat ondertussen al gewoon doen :joy::joy::joy:

12 likes

Hertjes en geitjes waren zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Mijn kinderwens is inmiddels al een stukje minder geworden.

2 likes

Vlak voor het paasweekend heb ik te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd, had het zien aankomen maar merk toch dat ik er al het hele weekend mee bezig ben…het even parkeren in mijn hoofd lukt niet en daar baal ik zo van :frowning:

16 likes

Ik ga elke x weer stuk om een fragment waar Mula B maan ā€œDe maanā€ noemt haha.

7 likes

Yes! Het is me toch gelukt om productief te zijn de afgelopen dagen dus nu is m’n huis weer heerlijk schoon en opgeruimd, en merk dan ook gelijk dat ik me mentaal beter voel :grin:

7 likes

Ik zit in de bus maar er is een vrouw met klein kind in zo’n maxi cosi en die zet hem naast mij in de bus en vervolgens gaat ze zelf naast iemand anders zitten??? Wat is dit nou weer, zit ik ineens met iemand anders kind naast me terwijl de moeder niet eens zicht heeft op der eigen kind?? Wat nou als het gaat huilen of valt van de stoel?? Help.

15 likes

Huh gaat ze heel ergens anders zitten of zit ze in het zitje naast/achter je?

4 likes

He wat raar?!

2 likes

Mensonterend zoals mijn zwager loopt te schreeuwen tegen zijn oudste (8 jaar)

Kan wel janken :sob:

7 likes