Hahaha ja zoiets bedoelde ik.
Maar misschien maar goed dat jullie mij zo duidelijk tot een half roepen!! Ik ga niks āludieksā sturen
Wat een luxe! Wil je delen waar je zit? Klinkt als iets waar ik ook wel heen wil
Hele middag in de zon gelegen en bier gedronken, dalijk komt mijn tante mijn kind ophalen en dan gaan we opstap
Ik wil ooit nog eens de 80 uitlopen, heb jaren geleden tot 50 gelopen en toen werd ik door de ambulance opgehaald
Ik heb vroeg in de middag de snelwandelaars gekeken en die gingen haaaard! Niet normaal.
Ik heb best wel zelfmedelijden dat ik morgen moet werken.
Ging mijn keukenkastjes uitruimen omdat ze erg onoverzichtelijk werden, heb kruidnoten gevonden.
Same girl
Gisterochtend uit een reeks nachtdiensten gekomen en nu (nog steeds) doodmoe. terwijl ik wel 1000 dingen wil doen.
Er was bij de dr martens winkel zon leuke dude met een jaren 70 bloementjes print broek en oorbellen die er bij paste en een vintage blousje. Helemaal geweldig.
Ik werd laatst ook al geinspireerd door een jongen die een heel leuke gele denim flared broek aan had met een gele denim jas erop.
Jammer dat ze beide niet op vrouwen vallen anders zou ik gelijk met ze trouwen.
Jaloers.
Ik had eten besteld en toen de bezorger belde bleek hij op een totaal ander adres te staan? Echt een willekeurig adres ook dat ik niet ken. Maar blijkbaar had mijn app dat vanzelf erin gezet en ik ben zo moe dat ik mijn bestelling maar gewoon opnieuw heb geplaatst, denk dat ik naar mijn geld ook wel kan fluiten Hopelijk hebben de bewoners van dat adres er lekker van gegeten.
Bij mij was het juist eten bestellen gone right
Had 1 portie turks besteld, plus een durum. Kreeg 2 porties plus een durum gratis eten, dikke prima
Ja dat zal ik doen! Helaas is de verf lichter uitgevallen dan de bedoeling was. Maar ja, het is wel een verbetering
Het blijft altijd een verrassing hoe verf uitpakt Maakt het niet makkelijker
Ik vond het een tikje spannend om tegen mijn vriend te zeggen dat ik ratten neem maar hij is echt mega enthousiast haha. Hij vind het ook heel leuk dat hij ƩƩn rat een naam mag geven haha.
Ja ik woon niet samen dus moet doen wat ik wil maar had toch minder leuk gevonden als hij riep wat een kutbeesten haha. Bedoel wil toch ooit samenwonen haha.
Dit had ik ook een keer! Heel vaag.
De bezorger was toen kapottttt chagrijnig terwijl ik zowel telefonisch als real life mijn excuus has aangeboden. Ik snap dat je baalt hoor, maar beetje fatsoen is fijn
Ik heb vanavond mijn ouders eindelijk weer een knuffel gegeven sinds corona. Nu zijn wij niet een heel knuffelig gezin maar zelfs mijn vader pakte mij nog een keer extra stevig vast
Ja ik kom zeker naar je zwaaien en ik wil je ook wel na 5 km op komen halen om naar het outlet te gaan in Maasmechelen
Er is vandaag door mān moeder zoān leuk ākiekjeā geschoten van mij en mān pa op de motor, nadat hij net zān motor in ontvangst heeft mogen nemen. En volgens mij zit ik nu al 3 uur te āgeilenā op die foto.
Vind het gewoon zo leuk dat hij voor een bandit is gegaan (heb ik ook). Het voelt als een soort van trots. Alsof ik in de voetsporen van mān vader treed, maar hij ook in de mijne.