Wat een rare reactie van hem, en ook vrij bizar dat hij zo’n naald zomaar vastpakt. Veel plezier met je aids joejoe
Pfff dag 3 met covid achter de rug en gatver wat ben ik ziek zeg. Hoest mn longen uit mn lijf, hele lijf doet pijn, koorts, hoofdpijn, keelpijn, spierpijn, tintelingen, moe, futloos. Wil niet weten hoe ik me had gevoeld zonder de vaccinaties en booster.
Ik heb al uren het gevoel alsof er iets in m’n oog zit maar ik zie niks en druppels helpen niet en HET IS STRONTVERVELEND EN HET DOET PIJN
Heb je al je oog open onder de stromende kraan gehouden? En dan niet een paar seconden maar echt 5/10 minuten ofzo.
Ik had ook een keer zoiets en dat hielp toen!
Het is gelukt
Oeh zou ik in ieder geval zelf ook kunnen waarderen als iemand dat mee neemt, thanks!
Koortsdromen zijn echt loco, heb mijn ouders al 45 keer uitgescholden/héle erge ruzie gemaakt, mijn katten moeten redden uit brand, fysieke ruzie gemaakt met een chick die helemaal leip werd omdat ze dacht dat ik haar horloge had gejat en toen klom ze in mijn auto en krabte in mijn gezicht. En dit was 1 nacht
Doe eens rustig brein ik word doodmoe wakker
Je hebt toch al best lang koorts? Al de huisarts daarover gecontact, of heb je corona?
Jaa klopt inderdaad, ben gisteren geweest en heb griep. De koorts zou dit weekend af moeten gaan nemen en anders moet ik weer bellen.
Ik sliep vannacht met mijn matras op de grond, omdat we vandaag gaan verhuizen en het bed al uit elkaar hadden gehaald. Ik vind dat zo gezellig liggen, net of je aan het kamperen bent.
Dus mn moeder heeft bijna een "Hoera een meisje " kaart gestuurd naar mn neef die een jongentje heeft gekregen
Het is maar goed dat ik even naar de kaart heb gekeken.
Zo irritant als er een digitale wachtrij is ergens voor, maar er dan niet staat hoeveelste je bent of hoelang het nog ongeveer duurt. Ben ik over een minuut aan de beurt of pas over 2 uur?
Ik zou zo flauw zijn om er niks van te zeggen
Maar ligt ook aan hoe goed je je neef kent en of hij van een grapje houdt
Ik schrok rond 09:30 uur wakker van de bel, was een pakketje voor de winkel beneden. Nu staat er iemand als een malle op mijn bel te drukken en ik blijf heerlijk in bed liggen Er wonen hier nog 3 mensen in het pand dus bel maar een keer bij een ander aan.
Moest net een beetje lachen. Las recent hier op het forum over het hippe koffie namelijk met havermelk. Was net in een tentje in Kralingen en het eerste was ze vroeg met havermelk of normaal?
Ik ga vandaag even in mn eentje shoppen in utrecht en ik geniet daar zo van. Niet de hele tijd met mensen praten, niet uren wachten in domme winkels, niet haasten in winkels die ik wel leuk vind. En het allerfijnste gewoon op mn eigen tempo doorlopen ipv overal stilstaan.
Jammer dat ze niet zei: normaal of met koemelk?
Ik heb gister ouderwets met een kerel gezoend. 5 jaar jonger en nu heb ik een kaaater en ik denk echt dat m’n hart gaat ontploffen. Zo snel slaat het.
hahaha shoppen in Utrecht op zaterdagmiddag. Succes met niet wachten en overal stilstaan