Ja dit. Dan viert ze Koninginnedag lekker op de 27e aka de verjaardag van Wim Lex en dan doet ze in december haar verjaardag thuis vieren.
Soieso typ je dit met een oog dicht
Ik heb de eerste lessenreeks (10 lessen) van het paaldansen achter de rug en mij direct ingeschreven voor de nieuwe reeks die start over 3 weken. Het is ZO leuk, ik ben echt zoveel sterker geworden, superleuke figuurtjes geleerd en heb superveel nieuwe vrienden gemaakt. Kan niet wachten om er weer verder mee te gaan.
Ik ga altijd vol goede moed naar de vrijmarkt enz maar ik kom altijd met lege handen weer thuis. Oke ik heb 1 droge worst gekocht maar dat tel ik niet echt mee. Ik ben soms wel jaloers op mensen die altijd wel leuke dingetjes op de rommelmarkt vinden (en in kringloopwinkels).
Er zullen vast mensen zijn die jaloers zijn op je droge worst.
Dat is misschien ook wel weer zo haha.
That’s what she said
Ik vind koningsdag eigenlijk helemaal niet leuk. Elk jaar sta ik weer in een bomvol Amsterdam, in de kou, word ik omver gelopen door iedereen en kan ik nergens plassen. Volgend jaar ga ik met een dekentje op de bank series kijken joe
I feel exposed
Wat een bamiblok met mosterd toch lekker op z’n tijd
Oh god ik dacht aan de koningsdag herrie ontsnapt te zijn maar ik hoor op mn slaapkamer dat een kroeg verderop nederlandse muziek draait. En als iets me para maakt is dat het wel.
Ik hoor wel zon afsluit lied dhs hopelijk was dat het ook.
wat leuk, ik wil dit ook zo graag doen! Zo’n vette sport
Exact dit. Ook heel ongemakkelijk want ik zag zijn blik echt van top tot teen gaan. brrr
Ik heb zoooo’n enorm weekendgevoel na vandaag. Jammer dat het morgen donderdag is😅
€100 gewonnen met m’n staatslot
En hoeveel heb je er gekocht om dit te bereiken?
1 haha! Niet eens gekocht trouwens maar cadeau gekregen
Oke, mijn hond vindt het leuk om met z’n dikke reet voor m’n deur te liggen. Resultaat: 5 minuten opgesloten gezeten voordat iemand me wilde bevrijden. Door het kiertje zag ik mijn hond ondertussen kwaad naar me kijken, want hoe durfde ik zijn slaap te verstoren?
Sorry, maar zo werkt deze grap niet
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #59 (Deel 17).