Wat je even kwijt wil #59

Soieso typ je dit met een oog dicht

10 likes

ik ben geirriteerd door een vriend/ex en heb dat vorige week ook naar hem gestuurd maar is niet echt uitgesproken ofzo, maar ik heb hem vannacht dronken perongelijk aardige dingen geappt waar ik nu spijt van heb.
dus heb hem nu heel petty nog een keer geappt dat hij geen gezellige appjes verdient en ik alles terug neem :poop:

31 likes

Ik heb de eerste lessenreeks (10 lessen) van het paaldansen achter de rug en mij direct ingeschreven voor de nieuwe reeks die start over 3 weken. Het is ZO leuk, ik ben echt zoveel sterker geworden, superleuke figuurtjes geleerd en heb superveel nieuwe vrienden gemaakt. Kan niet wachten om er weer verder mee te gaan.

47 likes

Ik ga altijd vol goede moed naar de vrijmarkt enz maar ik kom altijd met lege handen weer thuis. Oke ik heb 1 droge worst gekocht maar dat tel ik niet echt mee. Ik ben soms wel jaloers op mensen die altijd wel leuke dingetjes op de rommelmarkt vinden (en in kringloopwinkels).

5 likes

Er zullen vast mensen zijn die jaloers zijn op je droge worst.

8 likes

Dat is misschien ook wel weer zo haha. :rofl:

3 likes

That’s what she said

4 likes

Ik vind koningsdag eigenlijk helemaal niet leuk. Elk jaar sta ik weer in een bomvol Amsterdam, in de kou, word ik omver gelopen door iedereen en kan ik nergens plassen. Volgend jaar ga ik met een dekentje op de bank series kijken joe

14 likes

I feel exposed

2 likes

Wat een bamiblok met mosterd toch lekker op z’n tijd

1 like

Oh god ik dacht aan de koningsdag herrie ontsnapt te zijn maar ik hoor op mn slaapkamer dat een kroeg verderop nederlandse muziek draait. En als iets me para maakt is dat het wel.
Ik hoor wel zon afsluit lied dhs hopelijk was dat het ook.

3 likes

wat leuk, ik wil dit ook zo graag doen! Zo’n vette sport

2 likes

Exact dit. Ook heel ongemakkelijk want ik zag zijn blik echt van top tot teen gaan. brrr

2 likes

Ik heb zoooo’n enorm weekendgevoel na vandaag. Jammer dat het morgen donderdag is😅

10 likes

€100 gewonnen met m’n staatslot :partying_face:

33 likes

En hoeveel heb je er gekocht om dit te bereiken?

4 likes

1 haha! Niet eens gekocht trouwens maar cadeau gekregen

4 likes

Oke, mijn hond vindt het leuk om met z’n dikke reet voor m’n deur te liggen. Resultaat: 5 minuten opgesloten gezeten voordat iemand me wilde bevrijden. Door het kiertje zag ik mijn hond ondertussen kwaad naar me kijken, want hoe durfde ik zijn slaap te verstoren?

7 likes

Sorry, maar zo werkt deze grap niet

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #59 (Deel 17).