Ze zijn bij de buren in de muren of vloeren aan het boren/frezen. Dit zou echt als martelmethode kunnen dienen, wat een verschrikkelijk geluid. Ik heb dempende oordoppen in met daarover m’n koptelefoon en ik hoor het nog…
Ik heb zoooo veel zin in een bruiloft of een ander goed feest. Vooral in dit weer. Iemand nog een +1 nodig?
Vertel me de truc!
Bij mijn buren werd gister de vloer geschuurd met zwaar geschut. Ik dacht dat ze naar het huis van hun zoon zouden gaan, maar toen ik rond 13.00 weer thuis kwam zag ik toevallig net de vrouw voorbij lopen (deur stond een stukje open). Waren ze gewoon al die tijd thuis gebleven met die pokkeherrie wel in de slaapkamer, de enige ruimte die niet hoefde maar appartement dus alsnog rechtstreeks aan de andere ruimte gekoppeld. Bleken ze pas naar die zoon z’n huis te gaan als de vloer in de olie gezet werd. Aangeboden dat ze weer bij mij kwamen zitten, was de herrie binnen iig minder intens en op balkon nauwelijks hoorbaar, maar hoefde niet. Onbegrijpelijk, werd na die 5min binnen bij hun al helemaal gek vd herrie en was ook blij dat ik afspraken ervoor had want werd in de ochtend bij mij thuis ook al gek ervan
Wat lief van je dat je dat voorstelde! Zulk geluid is zo indringend, word helemaal loco
Ja ze zijn hier zondag ook groot deel van de middag geweest omdat hun huis toen al helemaal leeg was (zaterdag leeg gehaald) en ze toen verder geen plannen hadden. Ook toen al aangeboden dat als ze één dezer dagen tot de vloer klaar is nog hier en daar bij mij wilden zitten of weer mee wilden eten ze welkom waren, toen zeiden ze oa ook van dat ze gister dus naar die zoon zouden gaan. Mgoed blijkbaar vonden zij de pokkeherrie niet erg? ik zei ook al van; je wordt toch knettergek hiervan? Je hoort jezelf ook niet, de tv niet, zit je daar opgesloten in de slaapkamer. Hij: ach went snel genoeg. Nja wat jullie willen dan
snap ook wel dat ze de voortgang in de gatrn wilden houden en met lunch die jongens eten wilden geven bijv, maar ik zou zelf dan gewoon op en neer zijn gegaan, vanaf mij helemaal makkelijk.
Iemand die ik ken is helemaal verwapt. Ik blijf haar alleen nog op social media volgen omdat het een soort van fascinerend is wat voor onzin ze deelt. Nu deelt ze weer 20 onzin stories over de verkiezingen die totaal niet kloppen. Ze gaat nu wel stemmen om te bewijzen dat haar verhaal klopt, want stemmen heeft geen zin, daarom stemt ze nooit. Is goed meit
Klap van de molenwiek gekregen?
Pff mijn ademhaling zit al een week erg hoog en mijn hart klopt vrij snel. Het lukt me niet om dit omlaag te krijgen. Vorige week ging hierdoor mijn sportles best slecht en wil echt niet dat dat vanavond weer zo is.
Daar begint het ondertussen wel op te lijken! Er komen soms dingen uit waarvan ik denk hoe kom je er bij en geloof je dit nou echt?
Wat vervelend. Heet het een duidelijke oorzaak, bijvoorbeeld stress? Anders zou ik even langs de huisarts gaan als ik jou was
Ja ik heb wel stress, maar inmiddels niet echt aan de oppervlakte, maar meer onbewust. Normaal kan ik het dan wel omlaag krijgen met ontspannende activiteiten, maar nu lijkt niets te helpen ook al voel ik me niet echt gestresst.
Heb je mindfulness als geprobeerd? Bij sommige mensen helpt het. En anders gewoon over je heen laten komen, het komt vanzelf wel goed. Het fijne aan emoties is, dat ze meestal tijdelijk zijn. Voor je het weet voel je iets anders dan stress.
Ik loop toevallig al bij een haptonoom. Misschien dat ik de volgende keer dit kan aankaarten.
Wil gewoon dat het zsm weer een beetje een normale ademhaling wordt. Liefst vandaag nog.
Ik moet echt zo ontzettend lachen om al die filmpjes van Owlkitten
Ik heb geen zin om te werken. Zou liever een dutje doen.
Het lijkt me zo leuk om via een app honden uit te laten of om op dieren te passen voor mensen.
Ik wand toch al veel elke dag en heb veel ervaring met dieren.
Maar ik durf gewoon niet? Het idee dat ik dus steeds in mijn eentje bij mensen die ik niet ken hun huis in moet staat me echt zo tegen.
Verwapt
Hoe gaat ze dit dan verifieren? Want een stem is nooit meer hetleidbaar.