Wat je even kwijt wil #59

Hahah ja dat weet jij en dat weet ik, maar die discussie ga ik niet met haar aan :joy:

Vorige verkiezingen was ze aan het flippen omdat er een tussenstand werd gegeven en dat het daardoor niet eerlijk was want er was al een uitslag en allemaal doorgestoken kaart. Ik maakte toen de grote fout om een uitleg te geven :joy:

@Banananana haha ja dat is mijn favo pandemie woord geworden :joy:

En als je in de ochtend de hond laat brengen en daarna weer ophalen. Of wil je niet een hele dag oppassen?

1 like

Als je ouder begint te worden lijkt het wel alsof de rol van ouder en kind omdraait. Kind is de ouder en ouder is stront eigenwijs en luisterd niet.

14 likes

Ja dat zou beter zijn maar zo werkt het niet! Het is via een app en het is wel de bedoeling dat je daar heen gaat en mensen betalen dus ook voor zorg van het dier in hun eigen huis, dat is prettiger voor de hond/kat etc.

2 likes

Ah zo! Misschien één keer proberen of het wat voor je is en zo langzamerhand uitbreiden.

1 like

Ik ben echt dood op en ik moet nog sporten. De enige reden waarom ik ga is omdat ik betaald heb en anders die lessen alleen in kan halen op de “bewegen op muziek” dagen tussen de bejaarden. En dan ga ik toch liever vandaag dood.

9 likes

Morgen komt iemand van de woningbouwvereniging langs en vrijdag wordt een nieuw matras bij mij bezorgd en ik word altijd zo ongemakkelijk bij zulke dingen en ik haat onbekenden in mn huis😩

15 likes

Het gaat er meer om dat ik het als vrouw gewoon niet veilig vind. Er staat ook dat je iemand moet meenemen de eerste keer maar ik heb niemand die ik zomaar steeds kan meeslepen!

2 likes

Ik heb net mijn huurcontract moeten ontleden omdat er een paar onwettelijke clausules instaan.

DAT BEGINT GOED :thumbsup:

Ik had wel wat leukere dingen gepland vanavond, jezus heb niet eens gegeten of ontspannen. Terwijl ik ook al 2 uur achterloop op mijn werkschema :sob: en morgen ook al om 15u30 moet stoppen om mijn afspraak bij de revalidatie te halen :sob:

2 likes

Ik heb net gesport (paaldansen) en ik ben alweer een kwartier thuis maar ik ben nog steeds aan het natrillen ervan? Ik had vrij veel energie dus ik deed alles wel met vol enthousiasme maar dit is ook wel weer wat overdreven lol

20 likes

We gebruiken de airco als verwarming om gas te besparen en het is zo kut. Als je hem uitzet is het meteen koud, als je naar een andere ruimte gaat is het koud, alles is koud. Beter bespaart dit heel veel geld.

2 likes

Mijn kickbokstraining ging toch nog best goed, ondanks mijn hoge ademhaling. Voor mijn gevoel is mijn ademhaling en hartslag nu na de training ook beter. Heel fijn! Hopelijk blijft dat zo en word ik morgen niet met een heel hoge hartslag wakker.

10 likes

Dit doen wij ook. We hebben ze nu een maandje, dus qua timing ideaal. Tis sochtends als ik beneden kom echt 16 graden, echt vreselijk. En volgens m’n vriend zeur ik teveel over het geluid wat dat ding maakt. Kan er nog niet echt aan wennen hoor.

1 like

God ik kijk over m’n lijk en nu is er weer een overleden (jaha het kwam niet onverwachts maar toch). Ik kan dit toch niet aan.

1 like

Ik wil een ebike en nu krijg ik allemaal ongevraagd advies waar ik op moet letten en dat ik wel echt research moet doen. Hou op en laat me met rust. :weary: De grap is dat het van iemand komt die zelf dus ook geen advies van mij aan neemt.

Ik heb er onlangs een gekocht en me wel goed laten voorlichten bij meerdere fietsenwinkels. Dus dat zou ik wel doen, als je dat nog niet gedaan hebt. Zie dit ook maar als ongevraagd advies haha.

3 likes

Heb jij nog tips voor mij haha? Ik wil er ook 1 maar echt geen idee waar ik moet beginnen. En vind het allemaal ook lelijke oma dingen dus haak ook vaak af door de looks :sweat_smile:

Dus je hoort het binnen ook?
Ik hoor buiten die van mijn achterburen, klinkt als een soort stofzuigergezoem. Houd kinn hart vast voor de
Zomer als al mijn naaste en achterburen hun airco’s aanhebben.

Bij verschillende winkels langsgaan en verschillende merken proberen. Maakt echt groot verschil.
Ik heb er een van Giant en die ziet er gewoon sportief uit, dus er is echt wel keuze.

3 likes

Ja, ik ga ook niet over 1 nacht ijs. Ik heb zelf ervaring met 2 van Gazelle waaronder een Miss Grace, maar wil ook graag anderen proberen.

@quarterlife Herkenbaar van de looks hoor! Voor mijn werk heb ik een ebike met een middenmotor (de bovengenoemde Miss Grace dus) dat vind ik zelf het meest fijn. In je voorwiel vind ik niet prettig, dat trekt zo aan de voorkant. O, en wat je budget is, is ook belangrijk. En waar je ermee gaat fietsen :slight_smile: Werkfiets is overigens niet van mij.

:sweat_smile: Maar dit moet allemaal in het fietstopic denk ik.

4 likes