Ik heb zojuist bij jongeren van 16 - 20 een dictee afgenomen over het inbrengen van een catheter met straattaalwoorden. Vooraf gezegd dat ze volgende periode een woordenschattest krijgen.
Wat is Den Haag toch een apart en lelijk dorp, maar toch hou ik ervan
Huh waar zie je dit? Ben nu ook benieuwd haha
Omdat mensen hun normen en waarden verliezen als ze geld kunnen verdienen
Hahaha leuk toch? Trek gewoon hetzelfde aan, niemand die het ziet/boeit. Lekker van genieten nu het weer kan en daarna eventueel weer wat rustiger aan. Moet je ver reizen/heb je een duur toegangsticket, want zo nee, dan kan je makkelijker naar huis als je er geen zin meer in hebt. Heel veel plezier vanavond als je gaat! Jij kunt dit gewoon
Ik zie het ook niet. Zou daar een selecte groep forummers toegang toe hebben in het kader van 1 april?
Kan jij tijdens je werk gewoon gezellig kletsen met collega’s? Of zit je gewoon 8 uur achter je naaimachine in doodse stilte.
Zijn ze te kort?
Ik kan het niet zien, maar ik ben ook geen heel actieve forummer, dus misschien heeft het daar iets mee te maken.
Jezus ik was vanochtend bij een basic fit waar ik sowieso al nooit kom want ik ga altijd naar de sportschool van mijn uni en ik ben echt absurd verwend zeg met mijn sportschool. Niemand legde hun gewichten terug? Of op de juiste plek? Iedereen was kut? Waarom was er geen air conditioning? Waarom waren er geen sloten op de kluisjes??? Ik snap opeens alle vrouwen die het kut vinden om naar de sportschool te gaan, wat een verschrikkelijke ervaring.
godzijdank wel tegenover een appie dus om t goed te maken heb ik maar een 5 pack donuts gehaald.
Basic fit is altijd een beetje rommeling, dat is wel even wennen ja.
ik heb echt de meest trash workout van mijn leven gehad, paste wel in de vibes
huh, ik heb al super veel gedaan voor werk vandaag, hoe is het pas half drie
Ik zou willen dat die machines dood stil waren. Ook een droom om gewoon te kunnen zitten haha. (Moet de hele dag staan en lopen)
Mar ik kan gelukkig wel kletsen (en roddelen) met collegas.
Oh en btw 9 uur lang
Basic fit verschilt ook mega erg per locatie vind ik! Heb echt bij hele chille gesport, maar ben ook wel eens binnen 5 minuten weg gegaan omdat het dramatisch was.
Oh jee, je werkt er net en roddelt nu al? Tssss
Kluisjes zonder sloten? Haha waarom dan nog kluisjes neerzetten, flikker al jullie zooi maar in de hoek
Dat is toch best normaal, dat je je eigen slotje meeneemt? Althans, heeft mijn dure sportschool ook!
ik wist t niet Mijn sportschool heeft gewoon kluisjes met slot
Wat netjes van hem. Ik zou je er niet schuldig over voelen. De informatie in de advertentie klopte immers niet. Als je het had geweten, was je niet gegaan.