Wat je even kwijt wil #59

Ik heb zojuist bij jongeren van 16 - 20 een dictee afgenomen over het inbrengen van een catheter met straattaalwoorden. Vooraf gezegd dat ze volgende periode een woordenschattest krijgen. :slightly_smiling_face:

12 likes

Wat is Den Haag toch een apart en lelijk dorp, maar toch hou ik ervan

2 likes

Huh waar zie je dit? Ben nu ook benieuwd haha

5 likes

Omdat mensen hun normen en waarden verliezen als ze geld kunnen verdienen

1 like

Hahaha leuk toch? Trek gewoon hetzelfde aan, niemand die het ziet/boeit. Lekker van genieten nu het weer kan en daarna eventueel weer wat rustiger aan. Moet je ver reizen/heb je een duur toegangsticket, want zo nee, dan kan je makkelijker naar huis als je er geen zin meer in hebt. Heel veel plezier vanavond als je gaat! Jij kunt dit gewoon :muscle: :grinning:

5 likes

Ik zie het ook niet. Zou daar een selecte groep forummers toegang toe hebben in het kader van 1 april?

3 likes

Kan jij tijdens je werk gewoon gezellig kletsen met collega’s? Of zit je gewoon 8 uur achter je naaimachine in doodse stilte.

2 likes

Zijn ze te kort?

3 likes

Ik kan het niet zien, maar ik ben ook geen heel actieve forummer, dus misschien heeft het daar iets mee te maken.

4 likes

Jezus ik was vanochtend bij een basic fit waar ik sowieso al nooit kom want ik ga altijd naar de sportschool van mijn uni en ik ben echt absurd verwend zeg met mijn sportschool. Niemand legde hun gewichten terug? Of op de juiste plek? Iedereen was kut? Waarom was er geen air conditioning? Waarom waren er geen sloten op de kluisjes??? Ik snap opeens alle vrouwen die het kut vinden om naar de sportschool te gaan, wat een verschrikkelijke ervaring.

godzijdank wel tegenover een appie dus om t goed te maken heb ik maar een 5 pack donuts gehaald.

19 likes

Basic fit is altijd een beetje rommeling, dat is wel even wennen ja.

2 likes

ik heb echt de meest trash workout van mijn leven gehad, paste wel in de vibes

2 likes

huh, ik heb al super veel gedaan voor werk vandaag, hoe is het pas half drie :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik zou willen dat die machines dood stil waren. Ook een droom om gewoon te kunnen zitten haha. (Moet de hele dag staan en lopen)
Mar ik kan gelukkig wel kletsen (en roddelen) met collegas.

Oh en btw 9 uur lang :slightly_smiling_face::gun:

3 likes

Basic fit verschilt ook mega erg per locatie vind ik! Heb echt bij hele chille gesport, maar ben ook wel eens binnen 5 minuten weg gegaan omdat het dramatisch was.

6 likes

Oh jee, je werkt er net en roddelt nu al? Tssss :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Kluisjes zonder sloten? Haha waarom dan nog kluisjes neerzetten, flikker al jullie zooi maar in de hoek :woman_shrugging:t2:

3 likes

Dat is toch best normaal, dat je je eigen slotje meeneemt? Althans, heeft mijn dure sportschool ook!

7 likes

ik wist t niet :smiling_face_with_tear: Mijn sportschool heeft gewoon kluisjes met slot

1 like

Wat netjes van hem. Ik zou je er niet schuldig over voelen. De informatie in de advertentie klopte immers niet. Als je het had geweten, was je niet gegaan.

6 likes