Wat je even kwijt wil #59

Ja volgens mij is dat om te voorkomen dat de sleutels kwijtraken! Zie je ook wel eens in hostels toch? Van die kastjes waar je je eigen slotje om kan doen. Maar goed, wel irritant als je het niet verwacht.

1 like

Heel veel sterkte voor jullie :heart:

2 likes

Kunnen die bouwvakkers hier nou echt niks? Ze hebben mijn bankje verschoven vandaag om te gaan schilderen maar wat zie ik? Allemaal lakschade op het zitgedeelte. Dat was niet zo en ook niet nadat ik er van de week zelf wat boodschappen op neer had gezet. Kon wel janken.

(Nu hebben ze het met een stift bijgewerkt omdat ik echt kwaad was maar ja dat is geen hoogglanslak)

Duh. Mn leiding gevende flirt open met een collega dat moet even besproken worden

3 likes

Wie???

1 like

Omfg. Ik heb zo’n pop-it sleutelhanger en daar speel ik mee tijdens het werk. En laat dat soms vacuum zuigen op mn hand, gezicht etc voor de lol.
Maar nu heb ik op m’n voorhoofd gedaan en 3 paarse plekken en 1 op mn kin. :cry: :rofl: doorsnee per plek is ook groot.

Gelukkig is het weekend.

46 likes

Oh jeetje :disappointed_relieved: heel veel sterkte!

2 likes

Ik ga morgen onverwacht naar Kraantje :sob::two_hearts: ben dan al wel ā€œoudā€ maar mijn God wat vind ik hem leuk!

17 likes

Omg ik kan weer zien

Was wel een leuke grap!

17 likes

Wat een rust aan m’n ogen gelijk weeršŸ˜‚

22 likes

Ik zit betaald wijn te drinkenšŸ· wat een leven.

6 likes

Ja alleen ziet mijn forum er wel echt anders uit ineens! Is dat bij iedereen nog? Of heeft iedereen alles weer normaal zoals het hiervoor was.

1 like

Zoeken jullie nog collega’s?

2 likes

Heb officieel mn ontslagbrief geschreven, en t zijn maar 4 regels maar werd er toch een beetje emo van ofzo.
Werk er al 13 jaar en ga nu naar mn eerste echte baan en dat voelt zo bizar. En nog niet echt ofzo.

36 likes

Yes geen oogaids meer haha.

1 like

Ik kan vragen of we elke dag een roze forum mogen?

19 likes

Een knalgele forum worden we nog productiever

8 likes

Ik heb morgenochtend (!) een tentamen en zit nu echt te bedenken of ik alles nog een keer door moet lezen of niet. Voor de zekerheid en m’n eigen gemoedsrust zo toch nog maar voor de laatste keer mijn samenvatting erbij pakken denk ikšŸ˜…

2 likes

… Wtf is dat nou weer voor opmerking

6 likes

Ik vond het mooiste aan het roze forum dat als ik op laptop op het forum zat, en daarna naar een andere website ging, ik steeds compleet verblind werd door een normaal wit/licht scherm :joy:

7 likes